Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Louise - 5 mars 2010 22:28

detta har blivit en lugn fredag, och det känns verkligen som evigheter sedan jag hade en sådan här hemma mys fredag som denna! :P  hmm, varför har det blivit så?   förut så hade vi alltid fredag som våran mys dag med allihopa, men det har inte blivit så för man har alltid haft någonting helt annat för sig, men inte idag!  :D

efter middagen så kände jag och hjärtat att det var på tiden för en riktig myskväll! =) hihi.

så vi åkte iväg och handlade den "minsta" godispåsen och sådant onyttigt gotta ^^ men man får ju faktiskt unna sig sådant ibland !(: hih...   så kvällen har varit minst lika mysig som hela dagen!
för första gången på länge har det varit solsken och plusgrader ute, och det är ju inte helt fel ska ni veta! det är ju faktiskt teoretiskt omöjligt (känns det som) att någon skulle kunna må dåligt dagar som denna! :D  men jag klagar inte, gör du?


Imorgon är det lördag, och det nalkas jobb för hela slanten! underbart om ni frågar mig, ååh jag trivs verkligen hur bra som helst! =) hihi..
även att jag hoppas på fin väder imorgon också, då jag ska njuta hela dagen innan det bär av till Bollnäs på kvällskvisten! =D

Men åter till fredagen, haha! har precis tagit en väldigt lång kvällspromenad med vovven och älsk, otroligt mysigt att gå hand i hand och bara prata när man ser alla stjärnor på himlen och bara vara med den man älskar! så himlans underbart.. :D
ska alldeles strax krypa ner i sängen och kika på en film hade jag tänkt mig! bara mysa, och sedan hoppas på att jag får lite mer sömn inatt? (: hihi


så jag säger nu godnatt och på återseende imorgon!
Puss i pannan! <3

Av Louise - 5 mars 2010 19:16

Åkte och handlade tidigare, och jag hatar frågan - vad ska vi äta idag då?
usch, det är verkligen jätte tråkigt.. så nu har jag gjort en matlista, bara för att jag ska slippa fundera på det där så himlans mycket, och även att det ska bli lättare när robin ska ha matlåda och sådana saker! haha! :)  jag är duktig ibland, och även att jag ska sluta handla sådana där onödiga saker när jag är iväg, som jag brukar ha en tendens att göra! men men, slut med sådant nu  ,  hoppas jag?


Efter det så blev det lite middag och nu är både jag och min mage nöjd, proppmätt med andra ord! jag vet inte riktigt varför man äter så mycket bara för att det är gott? haha, att man inte lär sig någon gång liksom...

men men...
Så just nu sitter jag bara här i soffan och orkar inte göra någonting, har nyss varit ute på en promenad med vovven också! det blev bara en 20 minutare, eftersom det var så himlans kallt ute, jag frös verkligen hur mycket som helst. så det var inte skönt! men huvudsaken är ju att han fick komma ut i alla fall! :D haha...


Ikväll blir det väl bara lugnt tror jag? hemma framför en bra film eller sådär. jag har inte planerat någonting annat i alla fall, och har väl egentligen inte orken till någonting annat heller för den delen! men men! skärpning..


NU har jag helt enkelt inte tid längre!  så på återseende!
Puss o kärlek <3

Av Louise - 5 mars 2010 15:23

Hejsan hoppsan! :)

Idag är de fredag, och det ärju helt underbart väder ute! är det inte underbart?  jag antar att dom flesta redan har varit ute och känt på det vackra vädret redan! jag ska alldeles strax ta vovven på en promenad och bara må bra för att solen skiner lite på oss ! :D hihi..


I morse så trodde jag att jag skulle få sova, men istället så ville inte hunden det! haha.. han väckte mig första gången vi halv 5 i morse, och det var inte roligt! somnade om och blev väckt vid 8 tiden igen. uscha! men å fick allt robin klivia upp och ta sig en promenad! :) haha.. så jag somnade om och vaknae yttligare en gång vid halv 12, och då gav jag upp och vaknade.. men klev upp ur sängen gjorde jag dock inte! haha.. jag låg kvar tills klockan var lite efter 2 någon gång! =) skönt att bara ligga och ta det lugnt. Efter ett bra tag så klev jag upp och hoppade in i duschen, otroligt skönt. så nu är även jag vaken och någorlunda pigg i alla fall :)


Måste även åka ner och handla lite, fylla på lite här hemma! då det börjar sina i båda skafferi och kylskåp! så nu måste jag ta mig i kragen och handla lite (:   hihi.
men vad bjuder annars fredagen på då? hm, ingenting speciellt antar jag, för imorgon väntar det jobb yttligare en dag i Bollnäs - underbart om jag får säga det själv.


Även att det eventuellt skulle finnas, det jag hoppades på! så nu håller jag bara tummarna för det då, och hoppas fortfarande på det bästa! :D hihi..

Nej, nu ska jag ta ut vovven, sedan åka och handla lite! så på återseende!
Puss o kärlek!

Ovido - Quiz & Flashcards