Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

Två stressiga dagar, börjar om imorgon!

Av Louise - 30 mars 2010 22:57

Lite dåligt med uppdateringar nu över huvudtaget, jag vet! men jag har haft en massa annat för mig, så jag har inte hunnit, haft tid ork eller lust att sitta vid datorn heller för den delen. haha! men nu är jag hemma och jag tänkte väl att jag ska skriva lite snabbt för er i alla fall (: hihi..


Igår så var jag ju på Företagsskolan (som jag ska vara på 2 dagar i veckan, och ibland 3! ) men det vart bara kort igår, och skönt var det. haha! efter det så åkte jag med olivia hem, och vi skulle fixa mitt CV och sådär! men efter att vi hade ätit lite frukost så la vi oss i sängen en stund, skulle kika på en film och sdär! men jag somnade ju självklart. inte direkt förvånade va? haha! men hon väckte mig efter 40minuter i alla fall, och jag var väldigt nöjd efter att ha sovit en stund! vi fixade till mitt CV. sedan hjälpte jag henne att bära ner en massa saker till tvättstugan sedan åkte jag vidare! jag hann inte åka hem, utan bara förbi liksom! fick typ vinka åt huset och lille kissekatten - för det vara bara gasa förbi och åka till Frida och Henke, då jag hade lovat henne att baka då hon hoppar på kryckor! Henke fyllde ju 24 igår, så vi säger ett stort grattis till honom på hans dag! (:  efter ett tag kom även älsklingen dit, och vi fikade lite, och sedan åkte vi vidare!  en mycket bra dag sådär lite kortfattat.  :D haha!
Idag så vaknade jag av att Robin var uppe och hoppade runt här hemma vid halv 9, och kunde därefter inte somna om! :D haha.  men inte mer med det, jag klev upp och åt frukost - det ni! inte ofta det häder så tidigt liksom. haha.

Efter en stund så började jag ta bort alla mattor för att skaka av och vädra dom och sådär och skulle till att dammsuga! men då ringde Frida, och 1½ timme senare så hade vi båda pratat av oss, hihi. och det började bli bråttom för mig. jag skulle vara på möte klockan 3, men det fungerade inte! för bilen ville verkligen inte starta så jag fick ringa Mikael Åkerlund i panik och fråga om han kunde ta min tid kl 3 och jag fick ta hans kl 4. och snäll som han är så fick jag det. tack sötaste <3

Ringde även till anna strax efter det och frågade om hon hade någonting för sig, och snäll som hon var så skjutsade hon ner mig på mitt möte och mina andra ärenden som jag skulle på. tack älskade du så mycket för hjälpen (: <3 det betyder verkligen. och medans jag väntade på henne så passade jag på att dammsuga - jag känner mig väldigt duktig idag faktiskt (: haha!

Efter mina möten och sådär, så åkte vi hem till Anna, där även Jonas var! och självklart låg han i soffan och spelade TV-spel :D haha! även att Gruffe ( hunden ) blev lika glad som vanligt när man kom dit och hälsade på. hihi. Blev även väldigt fint me deras vardagsrum som dom nu har fått i ordning på. :) hihi. så vi satt och mös i soffan och kikade på bland annat Dating in the Dark ^^  ganska knepigt program, men idag fick man sig ett eller annat gott skratt faktiskt. Efter det så skjutsade dom hem mig, och vi skulle försöka få igång bilen, men det fick ju inte alls bra! men men, det löser sig säkert! tror jag? huh.. Och just nu sitter jag här hemma och bara tar det lugnt - skönt det också faktiskt då jag har varit rätt uppateg och stressad nu i 2 dagar. men imorgon börjar vi om :D hihi.

Imorgon blir det ner på ljusdal och företagsskolan klockan 8 redan, och anna skulle vara snäll och hämta upp mig, älskade <3 och efter det ska jag in på banken en snabbis, och sedan upp till pappsen och fördriva lite tid med honom! innan mitt tåg till bollnäs går runt 12 tiden. då jag ska ner dit och fika lite, och sedan åka hem med älsk när han väl kommer ifrån gävle! ;D hihi men ska bli kul att komma bort ifrån ljusdal sådär under dagen och bara unna sig själv lite liksom (: hihi. kommer bli kanoners!

men nu ska jag ta och göra ordning lite, sedan ska jag nog krypa ner i sängen och försöka sova lite! då klockan ringer redan halv 7 imorgon bitti. usch det är tidigt. haha!
men PUSS o kärlek och på återseende så länge <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards