Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg under februari 2010

Av Louise - 13 februari 2010 14:29

Heeeej lördag!


Hoppas ni har haft en bra dag hittills, det har jag haft i alla fall (: hihi.
jag fick min sovmrgon som jag ville ha, så jag klev inte upp förrän klockan var kvart i 1 eller sådär. men otroligt skönt var det att sova ut, och framför allt om jag ska orka med (: sådant är livet.


Lördag betyder utgång för många utav er skulle jag tro? men för mig betyder det att jag ska mysa sönder hjärtat i stort sett hela dagen, en mys middag senare ikväll.
och att vid 8 tiden kommer Frida och hämtar upp mig! för att klockan 9 börjar vi jobba! :D  sjukt roligt det är, tjäna lite pengar, komma igång, komma ut och träffa folk, och för en gångs skull stå på "rätt" sida bardisken. är det inte roligt så säg? haha! jo, det är det.. och jag gillar't..
jag har en känsla av att denna dag/kväll/natt kommer bli kanoners - verkligen (: hihi !


Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen, och piggna till lite till, leta reda på lite saker som jag behöver! sedan bänka mig i soffan igen för yttligare lite mys!
undra om det finns nå bra på tv'n, eller om man kanske ska starta en film?
sådant som märks ju! hihi


Men på återseende. Puss o kärlek! <3


/Louise!

Av Louise - 13 februari 2010 13:33

365 dagar, 12 månader, 1 år tillsammans! (:


För ett år sedan blev du och jag - vi!

En dag jag aldrig kommer att glömma...
Med dig finns det inga hinder, bara en ljus framtid.

Du är min andra halva, och du gör mig hel...


Jag älskar dig Robin Gustafson<3


 

Av Louise - 12 februari 2010 23:53

Min rastlöshet försvann helt plötsligt, men även fick jag en hel del att göra också! och det gjorde ju absolut ingenting kan jag säga! :D haha..


Efter tat jag hade donat och fixat en massa som kom upp, och även klämt in lite diskning där på schemat en stund så åkte vi vidare till Anna och Jonas, där vi även blev bjudna på middag - tack så mycket darliing! (: väldigt gott var det i alla fall :D hihi.. och du säger att du inte kan laga mat? puh, skitsnack bajbii!


Vi blev kvar där resterande del av kvällen, även att lill brink, Björn & Robin Ö kom över en sväng, vilket var väldigt trevligt! Tog ett glas vin tillsammans med Anna och bara mös allihopa! väldigt trevligt, och otroligt länge sedan man träffade dom andra så det var verkligen roligt tt se dom igen! :) hihi..

Eter att vi tyckte vi hade suttit vid köksbordet så fick jag och Anna nog, vi gick in och sjäng lite singstar - ABBA klassiker! haha, otroligt bra, och vissa av deras texter är ju faktiskt väldigt bra! (: jag tycker om dom i alla fall, så det så!


När vi väl hade hållt på och "ylat" där inne ett bra tag så bestämde vi oss för att åka, då jag blev tvungen att åka ner på ljusdal och handla lite nikotin och sådär.. så vi passade även på att tanka när vi ändå var ute och åkte liksom, så vi slipper göra det imorgon eller på söndag när vi ändå båda två ska till bollnäs! (: hihi..
Träffade även på världens bästaste storebror på statiol när vi hade handlat klart, kramades med honom en stund och snackade lite skit! Sedan följde han med hem till färila en sväng, där han hämtade sina byxor som jag hade haft med mig ner till mammsen sist jag var för lite lagning (: hihi.. så nu blev han väldigt nöjd när han fick tillbaka sina älsklingsbyxor! :D ..


Efter det har det väl inte hänt så mycket. men jag har haft en väldigt bra dag... jag måste bara säga - jag stormtrivs, jag är lycklig och jag mår toppen! har nog aldrig mått bättre (?) eller ja, jag är på topp i alla fall. och jag älskar't  väldigt mycket! haha.


Nu däremot ska jag mysa ner mig i sängen med en bra film och underbart sällskap! och imorgon ska jag sova lääänge, så jag orkar med jobbandet imorgon kväll/natt igen (: hihi.

Så på återseende imorgon sötnosar!

Godnatt & sovgott.

Puss o kärlek!  

Av Louise - 12 februari 2010 15:46

Bitches I'm back - och ni gillar't . (: hihi..


Just nu sitter jag här och är väldigt rastlös, jag har ingen som helst aning om vad som händer ikväll.. dom flesta ska ju dricka lite, men jag har ingen lust me det.. vill inte riskera att må piss imorgon när jag ska jobba! det är ju bara jobbigt, sedan har jag ingen direkt lust heller (: haha!


men vad ska man hitta på egentligen? Ljusdal är ju inte direkt det roligaste stället om man säger så! haha. men det är ju inte så mycket att göra åt den saken tyvärr! "/ ..


Jag har i alla fall ätit en mäktig frukost förut, och det var verkligen evigheter sedan jag åt en sådan riktigt frukost, duschat och sedan bara suttit i soffan och kikat på film.. men resten av dagen då? :p hmm.. jag kan ju inte bara sita här hemma i min soffa och tråka, när det är så himlans fint väder ute och jag som är så himlans rastlös!


Nej, ja får helt enkelt lösa detta, precis som jag alltid brukar göra! för alltid brukar det hända någonting roligt! :D hahaha..


Så på återseende, puss o kram - skumbanan <3


/Louise!

Av Louise - 12 februari 2010 11:51

Godmorgon, eller vad man ska säga! jag har ju trots allt varit vaken en ba stund faktiskt! (: haha.


Vaknade strax innan 10 i morse, utav att Robins telefon ringde, och den där ringsignalen är inte als nå rolig att vakna till, väldigt jobbig om man säger så! men men, det gjorde ju inte så mycket då det hela slutade med att han fick jobb! :D ytterst roligt ju.. Så nu får vi bara hoppas att allting går bra! :) hihi.


Älskling åkte precis iväg till arbetsförmedlingen för att hämta något papper eller sådär, och även fylla i några! Sedan handla lite åt mig på vägen hem (: hihi, han är så snäll <3!


Nu ska jag däremot ska jag äta lite frukost, och se vad en fredag som denna bjuder på!  På återseende senare sötnosar!


Puss o kärlek!


Jag är här för att stanna, tills festen är slut!


/Louise!

Av Louise - 11 februari 2010 23:52

Nu är jag här igen, för en sådan där liten uppdatering bara (: haha!


jag tog mig en låång varm dusch med hårinpackning och den bästa musik på väldigt hög volym.. ytterst skönt .. sedan hamnade jag vid datorn igen, och har kikat lite på på tv'n med mitt hjärta som även hade poppat popcorn åt mig - söthög! :D .

och nu har jag suttit på msn med Stucka en stund och snackat lite skit.. han är bra söt han! (: <3


Men nu däremot så säger kroppen ifrån, och även meddelar om att det är en dag imorgon också! så nu ska jag helt enkelt ta och dejta john blund en stund! så vi hörs imorgon!

Godnatt & dröm vilt (:


Puss o kärlek
/Louise!

Av Louise - 11 februari 2010 22:17

Men gullungar, nu är jag tillbaka... saknat mig mycket? (: haha.. det visste jag väl..

Idag har både jag och hjärtat varit väldigt duktiga!

Hela dagen har vi hållt på med detta hus, har inte gjort någonting annat än och sprungit runt som två yra hönor ungefär, men det var behövligt och något sådant konstigt cp ryck vi fick för oss! :D haha..
vi har: städat, rensat, burit ut, slängt, tömmt och ja bara varit väldigt duktiga! .. och helt plötsligt fick vi lite mer, eller ja ganska mycket mer plats att leva på om man säger så, även fast våran stuga är i helt okej storlek, så ska inte klaga men fick ju nu som sagt bort allting onödigt som bara tog en massa plats i alla fall. så himla skönt faktiskt (: ..


Efter att vi hade gett varandra en väldigt stor klapp på axeln så bestämde vi oss för att idag skulle vi "belöna" oss, eller syndäta (?) en pizza kanske! sagt och gjort robin åkte upp och hämtade en, och vi svullade! ytterst gott om jag får säga det själv.. haha.. var evigheter sedan jag åt snabbmat, men det är gott ibland faktiskt. tycker inte ni också det? (:


Även att min lillebror kom hem med bussen vid 7 tiden, mycket uppskattat! han gick in ocg käkade sedan kom han tillbaka till mig och snackade lite skit, och det är alltid lika mysigt med världens bästaste lillebror ju! (: <3 jag är lyckligt lottad verkligen! Jag älskar dig Glenn! :D


Och för en stund sedan så åkte han iväg till Evelina, tror jag? jaja, man kan inte alltid hålla koll på honom, även fast jag skulle vilja det (: hihi.

Nej, nog om det..


Nu en liten ciggis, sedan ska jag ta mig en låång dusch med hårinpackning och sådant mys! (: självklart med härlig musik! :D
På återseende!

Puss o kärlek <3


/Louise!

Av Louise - 11 februari 2010 17:17

  Bildbevis på att även min karl/sambo kan diska! hihi, så duktig så, men tyckte inte om att vara med på kort (: Jag älskar dig! <3


      - Vi har hållt på hela dagen och gjort det fint i huset här.. (: Fullt upp liksom, men här är hallen & köket i alla fall.. (:


  - Örhängena jag fick av anna i julklapp/födelsedagspresent! jätte fina, även ett likadant halssmycke :D Tack så mycket! <3


    - två mycket söta krabater, mina pojkar detta! (: hihi


  - do you wanna play?   Spruffs & Gruffe <3


  - Tror det är roligt att klättra på soffan? haha .





Ja, nu har jag bjudit på lite bilder i alla fall.. så varsågod :) hih..

Nu - middag!


Puss o kärlek!


/Louise!

Ovido - Quiz & Flashcards