Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Louise - 2 februari 2010 23:46

Är ni vakna?  det är inte långt ifrån att jag somnar i alla fall, så jag ska fatta mig kort (:


kom hem ifrån olivia & stefan för bara en liten stund sedan, Robin har varit ute på nattpromenaden - och han klagar på att han har ont i kroppen? huh.. lite små kul faktiskt om jag får säga mitt.. men han har ju trots allt varit duktig och tränat idag (:  plus i kanten till honom för det i alla fall... :p hihi..


Vi har bara myst nu såhär på kvällskvisten, kikat på Såld på hus, snackat skit, hängt upp gardiner i hennes kök & även kikat på finalen av Paradise Hotel såklart!
själv tycker jag absolut att det var fel par som vann, helt klart! Jag hade ju såklart hoppats på Kristoffer, som jag skrev igår, tror jag (?) hihi..
men men, det är ju inte mycket att göra åt.. Min åsikt är ju att han har spelat spelet så himlans bra! och det har då INTE jackie gjort! jag tycker liksom att hon bara glidit med på något sätt, tycker inte ni det?

OCh det som jag blev lite irriterad över var ju att under hela programmets gång så har ingen egentligen tyckt om Jackie, men ändå så ställer sig alla utom myskos snubben Pontus där, hur faskien går det ihop? lite dubbelmoral kanske..
ajja, jag orkar inte bry mig! nu har hon ju vunnit, så var det med den saken.. haha!


Är som sagt hemma nu, ögonen går i kors och jag funderar därmed starkt på att krypa ner i sängen och dejta kudden & John blund en stund.. :)

för jag antar liksom att jag kommer bli väckt imorgon bitti av en kissnödig hund (: haha...


Men jag har egentligen ingenting vettigt att säga just nu, så jag ger upp för idag! :) Godnatt & sovgott puddingar! (:
PUSSEN! <3


/Louise!

Av Louise - 2 februari 2010 17:21

Hejsan alla sköna (:

Jag är fortfarande på topp humör verkligen, jag vet inte riktigt varför.. men det gör ju absolut inte mig någontinG! jag tror det var länge sedan jag kände såhär, eller ja ett tag sedan i alla fall :D haha.. underbart!

Just nu ger jag mig världens spplåd och en stor klapp på axeln bara för att jag har varit så himlans duktig idag! :D hihi...


  • Handlat, blev även ett tuggben + leksak åt vovven :)
  • Strukit & bytt gardiner
  • Bytt sängkläder
  • Dammsugit & Dammat överallt.
  • Diskat undan allting
  • Tvättat 3 maskiner med tvätt + hängt upp dom!
  • Maten är på g, står i ugnen! :) hihi

Så jag har varit så himlans duktig, även att det självklart har blivit en promenad eller två mellan varven ! men det är ju välbehövligt.. man får ju liksom röra på sig själv också, och det mina vänner - är inte helt fel! jag gillar det faktiskt :) haha..


Olivia ringde nyss när jag stod och hängde den sista maskinen med tvätt, och frågade vad jag skulle hitta på ikväll? haha..
Och jag hade ingenting planerat så nu är det i alla fall klart, jag åker till bästaste ikväll medans hennes karl, tar med min på fotbollsträning! perfekt tycker jag :D haha...


Nu ska jag gå och kolla maten, sedan ska jag och vovven åka hem till Olivia och mysa järnet :D haha!
Nås på mobilen hela kvällen! (mp)

Puss o kram, skumbanan! <3


You just want to be like me! :)

Av Louise - 2 februari 2010 13:49

Hejsan godingar!  Mår ni bra idag? jag mår verkligen toppen (: hihi..


Har i stort sett nyss kommit hem faktiskt, jag fick tag på pappa i morse, så jag pratade med honom och hämtade en hemnyckel in till honom ( där mina nycklar var, då han var kattvakt när jag och robin inte var hemma i veckan som var! ) hihi..
sedan så åkte vi och köpte ett hundben till hunden, så han blev lite nöjd kan jag säga... han släpar med sig det där benet vart han än går nu (:

han skulle nyss gå och äta lite mat, tog med sig benet la det bredvid tog några tuggor och sedan så tog han benet igen och la sig mitt golvet ... så himlans söt ju! :D haha..


Har precis startat en tvättmaskin, varit på en liten promenad, robin är ute med snöslungan - eftersom det kommit så himlans mycket snö! :D , och jag ska ta tag i gardinerna, sängen och även att snabeldraken ska få gå ett ärevarv (:   hihi...

Så nu ska jag sysselsätta mig själv igen, så på återseende senare!
Puss o kärlek


/Louise!

Ovido - Quiz & Flashcards