Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Louise - 10 februari 2010 16:15

  Idag säger vi grattis Simon Söderlund20års dagen, hipp hipp hurra! (:
Förlåt för den hemskt gamla bilden, men jag tyckte den passade bra! :D

Ha en bra dag..
Puss! <3

Av Louise - 10 februari 2010 14:12

Hej onsdag och alla söta människor! (:
har ni en bra dag, så här på en lill-lördag och allt? :) haha!


I morse ringde klokan första gången på väldigt länge, men jag hoppade upp på en gång och in i duschen för att göra mig i ordning! det var ju som sagt möte nere på arbetsförmedlingen idag igen kl 10. haha!

Så vid tjugo i 10 så ringde stefan och frågade om jag skulle ner, då olivia började bli lite orolig om att jag inte skulle åka, men icke! Jag var redan på väg ju..
Men jag blir så irriterad, har så himlans dåliga vinterdäck på den där förbaskade volvon, haha! så man slirar bara runt, men inte gör det nå! huvudsaken är ju att det fungerar att köra, och att man håller sig på vägen! mohaha.. (: ..


Efter arbetsförmedling så följde jag med olivia hem en sväng, det blev lite frukost och sedan åkte vi iväg på lite äventyr! skulle tankas bil, handlas lite inför deras bilresa och även lämna nycklar till rigmor! :D hihi..

Även att vi båda köpta oss 1 par nya solglasögon, eftersom det behövs nu när det är så himlans mycket sol, och ni vet ju att jag är inte direkt lång, haha! så jag når inte upp så att "solskyddet" hjälper så som jag vill att det ska göra! haha, men synd det då! det fungerar alldeles utmärkt ändå ska ni veta! :D..

Efter det så åkte jag hemåt, ringde bästaste mattias cundell och pratade lite.. :) underbart det, pratade om lite allt möjligt! och gav även svar på hans fråga .. det känns skönt att man kan hjälpa till.. :D  det gör mig sådär lite extra glad en dag som denna..


Nu ska jag alldeles strax gå ett ärevarv med dammsugaren och ta bort allt som inte ska vara framme och sådär.. så lite "terapi-arbete" får man väl kalla det ändå, så vi hörs senare!
Puss & kärlek så länge !

/Louise!

Ovido - Quiz & Flashcards