Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Louise - 27 februari 2010 15:05

Shiet vilken kväll igår, det var verkligen hur roligt som helst att jobba! Men det är det ju alltid, men igår var de - " det där lilla extra! " hihi, så himlans skojjigt. och även att olivia var med, det gjorde ju bara saken bättre! så det så! ;D


Kom inte hem förrän klockan var halv 6 i morse, men det var det absolut värt, vi lämnade av olivia hemma hos henne vid 5 tiden! men som sagt..


Filmen var verkligen kanonbra, mycket folk, när eftersläppet kom igång så kom det yttligare några hundra!  helt kanon verkligen. så vi hade inte EN enda lugn stund i baren under hela kvällen - precis sådär som det ska vara! eller vad säger ni? ;p haha!
Älskling blev ju lite på lyset igår, haha! Men det var så himla roligt och se, och hela vägen hem babblade han med frida som aldrig förr ! lätt värt det kan jag säga! för dom hade det så trevligt i bak, haha! och så satt jag och olivia i fram och sjöng som 2 tokar! :) great, ungefär precis så en bilresa ska vara - en massa tok hela tiden! inte sant?


Idag är det bara att ladda om för kvälls arbete, och jag ser redan fram emot den! även fast jag måste kurera mig, då jag börjar på att bli lite smått förkyld, och att febern börjar krypa mig under skinnet! så har ätit lite alvedon och hoppas just nu att det blir lite bättre! :D haha!

Men nu måste jag sätta lite fart, ska sminka mig och sådär nu! sedan äta lite! sedan kommer väl frida vilken sekund som helst och säger att vi ska hämta upp Olivia också på vägen! :)


Så vi hörs någonting imorgon istället! ha en bra lördagkväll - för det ska jag garanterat ha! :)
PUSS & KÄRLEK! <3

Ovido - Quiz & Flashcards