Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Louise - 11 februari 2010 23:52

Nu är jag här igen, för en sådan där liten uppdatering bara (: haha!


jag tog mig en låång varm dusch med hårinpackning och den bästa musik på väldigt hög volym.. ytterst skönt .. sedan hamnade jag vid datorn igen, och har kikat lite på på tv'n med mitt hjärta som även hade poppat popcorn åt mig - söthög! :D .

och nu har jag suttit på msn med Stucka en stund och snackat lite skit.. han är bra söt han! (: <3


Men nu däremot så säger kroppen ifrån, och även meddelar om att det är en dag imorgon också! så nu ska jag helt enkelt ta och dejta john blund en stund! så vi hörs imorgon!

Godnatt & dröm vilt (:


Puss o kärlek
/Louise!

Av Louise - 11 februari 2010 22:17

Men gullungar, nu är jag tillbaka... saknat mig mycket? (: haha.. det visste jag väl..

Idag har både jag och hjärtat varit väldigt duktiga!

Hela dagen har vi hållt på med detta hus, har inte gjort någonting annat än och sprungit runt som två yra hönor ungefär, men det var behövligt och något sådant konstigt cp ryck vi fick för oss! :D haha..
vi har: städat, rensat, burit ut, slängt, tömmt och ja bara varit väldigt duktiga! .. och helt plötsligt fick vi lite mer, eller ja ganska mycket mer plats att leva på om man säger så, även fast våran stuga är i helt okej storlek, så ska inte klaga men fick ju nu som sagt bort allting onödigt som bara tog en massa plats i alla fall. så himla skönt faktiskt (: ..


Efter att vi hade gett varandra en väldigt stor klapp på axeln så bestämde vi oss för att idag skulle vi "belöna" oss, eller syndäta (?) en pizza kanske! sagt och gjort robin åkte upp och hämtade en, och vi svullade! ytterst gott om jag får säga det själv.. haha.. var evigheter sedan jag åt snabbmat, men det är gott ibland faktiskt. tycker inte ni också det? (:


Även att min lillebror kom hem med bussen vid 7 tiden, mycket uppskattat! han gick in ocg käkade sedan kom han tillbaka till mig och snackade lite skit, och det är alltid lika mysigt med världens bästaste lillebror ju! (: <3 jag är lyckligt lottad verkligen! Jag älskar dig Glenn! :D


Och för en stund sedan så åkte han iväg till Evelina, tror jag? jaja, man kan inte alltid hålla koll på honom, även fast jag skulle vilja det (: hihi.

Nej, nog om det..


Nu en liten ciggis, sedan ska jag ta mig en låång dusch med hårinpackning och sådant mys! (: självklart med härlig musik! :D
På återseende!

Puss o kärlek <3


/Louise!

Av Louise - 11 februari 2010 17:17

  Bildbevis på att även min karl/sambo kan diska! hihi, så duktig så, men tyckte inte om att vara med på kort (: Jag älskar dig! <3


      - Vi har hållt på hela dagen och gjort det fint i huset här.. (: Fullt upp liksom, men här är hallen & köket i alla fall.. (:


  - Örhängena jag fick av anna i julklapp/födelsedagspresent! jätte fina, även ett likadant halssmycke :D Tack så mycket! <3


    - två mycket söta krabater, mina pojkar detta! (: hihi


  - do you wanna play?   Spruffs & Gruffe <3


  - Tror det är roligt att klättra på soffan? haha .





Ja, nu har jag bjudit på lite bilder i alla fall.. så varsågod :) hih..

Nu - middag!


Puss o kärlek!


/Louise!

Av Louise - 11 februari 2010 12:44

Hejsan godingar! (:  hur mås det idag? bara bra hoppas jag i alla fall.. :P hihi..


Förlåt för att det inte blev något bloggande igår i stort sett, blev bara 2 inlägg, varav ett var riktat till er (: haha! .. men men, jag ska försöka bli bättre på det idag. kanske? det är väl sådant som märks antar jag, vi tar det som det kommer i alla fall.. :D ..


Efter middagen igår så kom Mathilda, Lars och lille Theo förbi en sväng.. dom hade varit uppe på badhuset och plaskat en stund! :) hihi
  Och så fick även mathilda ett par skor, som jag ändå aldrig har använt, eller jo! en eller två gånger har jag haft dom, men inte nå mer! och jag tyckte att det var bättre att dom kom till användning än att bara ligga här och ta plats liksom! (: haha. så hon fick dom.. snälla jag (: .. hon tyckte om dom i alla fall, det är huvudsaken.. Shiet, jag måste ka och köpa någonting till Theo som alldeles strax ska döpas!  men vad vill han ha? hmm, det är den stora frågan.. men jag brukar alltid lyckas komma på någonting :D haha!


Efter att dom hade varit här, så åkte vi över till skogen för att hälsa på anna och jonas för en liten fika, mys med vovven och en massa skitsnack med dom, och även lite kortspel. ovanligt va? (: men det är ju såhär, vi har hittat ett kortspel som man fastnar för och det är hur roligt som helst! :D haha!


Men vi kom hem vid 1 inatt eller sådär, och det var efter en mycket trevligt kväll (: hihi.. Fick ju även höra hunden "sjunga" ju.. ytterst gullig. vi alla fick oss ett roligt skratt, och framför allt när robin skulle försöka få gruffe att sjunga! och herregud vad roligt... *småler med hela ansiktet*..... hahaha!


Fick även reda på att jag ska jobba i helgen igen, och det tackar man absolut inte nej till... :D  det är ju trots allt pengar liksom, och sedan är det väldigt roligt att jobba.. (: .

Nej, nu ska jag ta och fixa lite.. Så på återseende!
Puss o kärlek! <3


/Louise!

Ovido - Quiz & Flashcards