Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Louise - 6 februari 2010 17:27

Nu har jag vilat en stund, men det blev dock inte så himlans länge som jag hade hoppats på faktiskt! haha! jag somnade vid halv 4 fyra ungefär, och det var bestämt att Robin skulle väcka mig vid halv 6 tiden så jag hann  med att duscha och göra mig i ordning! (: hihi..
men nu är det så att volymen på tv'n var lite för hög, och han började stöka runt i köket med disken så jag vaknade ju självklart vid kvart i 5.. Så har nu varit vaken i 45 minuter snart, och jag känner mig lite piggare! men det är ju bara stå ut, eller hur? haha.


Just nu sitter jag här med en ansiktsmask och ska alldeles strax hoppa in i duschen och sedan göra mig i ordning för att åka vidare!

så jag har ju egentligen inte alls tid med det här!


Nu måste jag rusa, så jag hinner - måste köpa ciggisar också ju! shiet, nu blev det jobbigt.. haha!
Nås på mobilen hela kvällen i alla fall.. så hörs vi <3


Puss o kärlek! <3


/Louise!



P.s  :   Det är kul att jag är ett hett samtalsämne i ditt liv, men bara så att du vet - du kommer aldrig vara ens i närheten av att pratas om i mitt liv.. Deal with it and go on with your self and the life you have now?

Av Louise - 6 februari 2010 14:55

Hejsan hoppsan!

är det inte ett sådant där härligt vinterväder ute idag?  2 minusgrader, solen skiner och det är bara underbart att vara ute en sådan här dag! (: ..


Men det blev ingen uppdatering igår efter att jag hade myst, och vi hade varit ute på en lång kvällspromenad på ca 45 minuter, det var så himlans mycisgt att bara vara ute och gå igår kväll verkligen, hihi..


Men nu på morgonen var ju ute och gick med vovven i 30 minuter, och så ringde jag till Olivia på vägen också, för hon hade ringt mig vid 2 tiden inatt när hon hade gått ut ifrån krogen, haha! Och självklart fick hon ju skvallra lite om vad som hade hänt och vilka som var ute igår och sådär, alltid lika roligt att höra faktiskt! för man blir alltid lika förvånad om hur folk beter sig när dom är ute och har fått lite alkohol i kroppen - sjukt kul att vissa inte ens tänker! but that is not my problem! haha...


Efter att jag hade pratat med henne, rastat hunden, gett honom morgonmaten efter det, så tog det bara en liten stund innan svärmor och nutte kom hit, dom skulle nämligen hit till Färila och hämta en kamin som dom hade beställt för ett tag sedan!

Och när dom ändå var här, så passade vi på att bjuda på lite mat. det blev liksom en väldigt tidig lunch/middag , så innan jobbet ikväll så blir det bara någonting enkel - en tallrik yoghurt och en macka och sådär så jag står mig under kvällen bara! (: haha!

Nu har dom åkt för en liten stund sedan, och mamma har varit här en sväng och lämnat av lite papper som skulle in till pappa.. Så det blev en snabb kram med henne också såklart, och så fick jag tillbaka mina jeans som hon har varit snäll och lagat åt mig, tack snälla mammsen <3


Så nu har alla åkt, och vovven fick följa med svärmor & nutte tillbaka til edsbyn, efter att ha varit här i en vecka ganska precis! (: eftersom vi hämtade honom förra lördagen när jag kom hem ifrån Stockholm! :D  Men det har varit en väldigt mysig vecka ju! - underbart!  och att han är så himlans söt gör ju inte saken värre om man säger så. haha!


Nu ska jag ta och vila en stund så jag orkar med kvällen/natten med jobb och sådär i grann kommunen liksom, kan ju bli lite jobbigt att vara vaken när jag är van nu att gå och sova vid 11, halv 12 tiden hela veckan. Så jag tror det kommer sitta fint med lite vila nu.

Så vi hörs någonting senare helt enkelt, så sover jag en sväng på soffan!
puss så länge <3


/Louise!

Ovido - Quiz & Flashcards