Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Louise - 13 februari 2010 19:34

Godkväll godingar!

allt bra såhär på lördagskvällen?
jag antar att några utav er redan har börjat dricka - dvs i alla fall ni som ska ut på äventyr och en massa annat ikväll.. hoppas ni alla får en rolig kväll i alla fall (: ..


Jag har i alla fall fått i mig lite middag, dock ingen riktig aptit, men älsklingen hade varit så himlans snäll och lagat jätte god middag medans jag gjorde mig i ordning!
Så har ganska precis ätit klart och fixat det sista! så nu är jag redo för yttligare en kväll med roligt arbete :D hihi...

Så sitter just nu och väntar på att Frida ska komma och hämta upp mig här hemma så vi sedan kan åka vidare till Bollnäs!!  ooohja..


Lillebror kom även in för en liten stund sedan, han hade gitarren med sig såklart!Och han satt här inne och övade! och för er som inte vet - så har han en av sveriges absolut finaste sångröster, han är så himla duktig på att både sjunga och spela gitarr! man blir så himla glad när man hör honom spela och sjunga! och även nu när han hade en sådan himlans fin låt med sig in, den var riktigt bra. och även när han sjunger den så blir den ännu bättre! :) Jag älskar dig babybrother, och du är bäst! <3 hihi.. 


Nej, nu har jag inte tid att sitta här och skriva längre! för Frida kommer väl när som helst antar jag, hihi.. så vi hörs helt enkelt någonting imorgon istället. om inte annat så når ni mig på mobilen ikväll..
Ha en bra lördagskväll, för det ska jag ha utan tvekan! :D .
Puss o kärlek <3


/Louise!

Av Louise - 13 februari 2010 17:10

Tillbaka, och alldeles strax för matlagning (: hihi!

Denna dag har hittills bara varit fylld med en massa mys såklart, och det är ju ingenting man klagar över! det finns ju ingenting bättre än att bara mysa och må bra med den man älskar! håller ni inte med? det är en underbar känsla..


Jag känner mig hur lätt som helst, ingenting som tynger ner mig, och jag svävar på rosa moln i en fantasi himmel! ingenting är omöjligt, och jag är på topp!! precis som vanligt..
hittills var år 2010 varit ett väldigt bra år, och precis som jag vill också för den delen! och nu ska jag bara se till så att resten av dessa 10 månaderna blir som jag vill.. så det så. vare sig ni vill det eller inte :D hihi


Pratade även med Frida för en liten stund sedan, och hon skulle ju som sagt hämta upp mig vid 8 tiden, men hon skulle kika förbi lite tidigare! och det gör ju absolut ingenting, hihi.. Jag har en känsla av att det kommer blir kanon kul att jobba ikväll verkligen! Så ikväll kör vi all in, är ni med? (:


Men nu nalkas det matlagning då jag börjar bli ganska hungrig och sedan ska jag ju hinna äta i lugn och ro också innan det är dags att göra sig i ordning för att åka till Bollnäs, då jag även ska lämna över hjärtat till världens bästaste nallebjörn (: det ni! :D haha..

Nej, kanske kommer nå mer innan jag ska åka iväg, men vi hörs sen!
puss på er <3

Av Louise - 13 februari 2010 14:29

Heeeej lördag!


Hoppas ni har haft en bra dag hittills, det har jag haft i alla fall (: hihi.
jag fick min sovmrgon som jag ville ha, så jag klev inte upp förrän klockan var kvart i 1 eller sådär. men otroligt skönt var det att sova ut, och framför allt om jag ska orka med (: sådant är livet.


Lördag betyder utgång för många utav er skulle jag tro? men för mig betyder det att jag ska mysa sönder hjärtat i stort sett hela dagen, en mys middag senare ikväll.
och att vid 8 tiden kommer Frida och hämtar upp mig! för att klockan 9 börjar vi jobba! :D  sjukt roligt det är, tjäna lite pengar, komma igång, komma ut och träffa folk, och för en gångs skull stå på "rätt" sida bardisken. är det inte roligt så säg? haha! jo, det är det.. och jag gillar't..
jag har en känsla av att denna dag/kväll/natt kommer bli kanoners - verkligen (: hihi !


Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen, och piggna till lite till, leta reda på lite saker som jag behöver! sedan bänka mig i soffan igen för yttligare lite mys!
undra om det finns nå bra på tv'n, eller om man kanske ska starta en film?
sådant som märks ju! hihi


Men på återseende. Puss o kärlek! <3


/Louise!

Av Louise - 13 februari 2010 13:33

365 dagar, 12 månader, 1 år tillsammans! (:


För ett år sedan blev du och jag - vi!

En dag jag aldrig kommer att glömma...
Med dig finns det inga hinder, bara en ljus framtid.

Du är min andra halva, och du gör mig hel...


Jag älskar dig Robin Gustafson<3


 

Ovido - Quiz & Flashcards