Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Louise - 3 februari 2010 19:24

Hej hopp (:


Nu är jag tillbaka, och ni har ju saknat mig som vanligt antar jag.. ^^ haha!

Just nu sitter jag bara här, var ute en sväng förut, sedan så skulle jag komma på vad det blev för middag - och jag hatar den frågan, vad ska vi äta?  Framför allt när man inte har någon lust att ställa sig vid spisen över huvudtaget, haha!
men idag blev det ungskorv & självklart hemmagjort potatismos (: , var riktigt gott faktiskt...


och efter middagen, så pratade Robin med stefan i telefonen, och då bestämde han sig för att han skulle vara med och spela innebandy ikväll och trotsa hans träningsverk som han har sedan fotbollsträningen igår (: haha! 

varje gång han ska resa sig upp, eller sätta sig ner så skriker han till, och ser ut som en gamling liksom! men det gör inte mig någonting.. Jag får mig ett gott skratt liksom, och det har ni väl hört talas om? - Skadegläjde är sann glädje (: haha!

Sorry älskling, men det är roligt! <3


Men i alla fall, så har han ju bestämt sig för att försöka trotsa verken och spela ikväll.. och det måste ju verkligen ses! Då jag antar att det kommer bli en väldigt rolig syn... haha, så nu vet ni vart jag kommer befinna mig ikväll, på en bänk på giganten tillsammans med Mikael Åkerlund och skratta lite "smått" (: haha..


Nu ska jag hoppa in i en snabb dusch, och försöka få upp lite värme i kroppen kanske? då jag verkligen fryser hur mycket som helst "/ huh, det är inte alls nå roligt! :S   Så jag hoppas att det går att " bota " med en varm dusch..
Så jag antar att vi hörs ikväll efter innebandyn och sådär..

ha en trevlig kväll..
Puss o kärlek ! <3


/Louise!

Av Louise - 3 februari 2010 14:56
Du är fin som du är
När du står med mig här
Gör dig inte en massa extra besvär
Utan var den du är och så ska du få se
Du är värd allt som livet kan ge

Varje liten sak som du gör
Varje litet ord som jag hör
Får mig att förstå att en vän som är så
Är det finaste någon kan få

Alla har vi nåt bra
Nåt som andra vill ha
Även om det inte känns så var dag
Det är upp till dig och även till mig
Att se till att allt ordnar sig

Varje liten sak som du gör
Varje litet ord som jag hör
Får mig att förstå att en vän som är så
Är det finaste någon kan få

Sprid glädje och du får dubbelt upp
Älska och du förstår
Får mig att förstå att en vän som är så
Är det finaste någon kan få
Är det finaste någon kan få



Molly Sandén's låt - det finaste någon kan få... så himlans fin verkligen! :D
Av Louise - 3 februari 2010 14:04

Hej alla söta (:


Idag är det onsdag, och det är en sådan där bra dag ni vet (: haha! jag är fortfarande på sjukligt bra humör verkligen.. helt otroligt... :D .. men jag klagar ju verkligen inte, hihi! Även att Olivia sa att hon hade fått sina pengar idag, så jag blev tvungen att kika jag också.. och såklart, helt plötsligt så var man 5700kr rikare, och det klagade jag ju verkligen inte över ... det sänkte inte mitt humör om jag säger så, utan det gjorde ju saken så himlans mycket bättre helt plötsligt.. huh, konstigt va? (: haha..


Efter morgonpromenaden i morse, så hann jag precis komma in och sätta mig i soffan så ringde telefonen, vem var det inte då? jo, världens vackraste kvinna! - Min mamma! <3   hon ville ha kaffe, och hon är här uppe.. och det gör mig väldigt lycklig.. så hon var här vid 11 tiden, och har ganska precis åkt hemåt till Delsbo igen..  Så jag har hunnit med lite skitsnack och allmänt mys med mammsen, och det är aldrig helt fel.. för i mammas sällskap så är det som om det inte finns några som helst problem, allt känns rätt och jag älskar henne villkorslöst. <3


Nu ska jag alldeles strax gå och hänga upp sängkläderna som snart är färdiga i tvättmaskinen, då jag inte hann tvätta dom igår! (: hihi..
Så det ska jag sysselsätta mig med, om ca 20 minuter då tvättmaskinen har gjort sitt dagliga arbete...

Sedan blir det en promenad, komma på vad det blir för middag, och sedan kika vad kvällen har att erbjuda? (: hihi..


Men vi hörs någonting senare helt enkelt sötnosar!

PUSS!

/louise

Ovido - Quiz & Flashcards