Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Louise - 14 februari 2010 13:07

Hejsan hallå! (:

Hade ni alla en bra lördagskväll? det hade jag i alla fall, utan tvekan... underbara lördag! :D ..

Det var en lugn kväll på jobbet, helt okej faktiskt! :) mycket trevligt...

Vi slutade vid 3 tiden, kom inte riktigt därifrån på en gång, utan vi stannade kvar för en massa snack, och självklart en himlans massa skratt (:, alltid lika roligt ju!


Efter att vi väl bestämt oss för att överge det för den kväll, och åkte iväg mot Statiol och mötte upp älskling & Stucka! det var meningen att jag skulle krama på honom, ta en cigg och sedan åkte hem! men icke!! :p haha!

vi blev kvar på Statiol ett bra tag, med lite "knep & knåp" , men det var inte helt fel ska ni veta.. vi skrattade, kramades och hade det bra! :D haha..
Kom inte därifrån förrän klockan var kvart över 4 någonting (?) men det gjorde inte oss någoting över huvudtaget! vi hade det trevligt! bestämde även att vi skulle ner till Bollnäs idag igen, eller ja, vi skulle ju dit ändå! men nu ska vi in till Stucka och fika lite, då han fyller år på tisdag! <3


Hela vägen hem, så hade jag, frida & robin ett väldigt trevligt samtalsämne! vi fick ut väldigt mycket ju.. och det var himlans rolig. Frida är en bra prick! :D <3 haha!
Och när vi väl kom hem, så slocknade jag ganska precis på en gång när jag såg kudden liksom, var lite sliten även fast det inte riktigt kändes så! men otroligt skönt...


Nu har jag varit vaken ett bra tag, vaknade vid 11 med ett ryck och trodde en sak. men inte då (: hahah..

Men nu har jag gjort mig i ordning och sådär, så ska alldeles strax åka mot Bollnäs och fixa det som ska göras! Och lite senare ikväll så ska vi hem till Stucka! :D hihi..  Så nu måste jag väl sätta lite fart, men vi hörs någonting senare i alla fall..

Puss & kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards