Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Louise - 8 februari 2010 22:43

Forfarande mätt och belåten, och bara mår allmänt bra - för just nu känns det som om allting är möjligt! detta komer sluta precis som jag vill att det ska göra! och det vet även du också att det kommer göra. jag kommer få precis som jag vill, och det kommer att blir kanon bra i slutändan.


Du kommer få dig en käpp på näsan så det står härliga till, men jag väntar på att få ge tillbaka allt i ett enda stort lass så får du vad du har satt ut oss 3 för, det är inte okej! förstår du inte det? men nu är det min/våran tur att "ge tillbaka" lite av det du har delat med dig utav. Och det mina vänner känns helt otroligt faktiskt, jag älskar bara tanken på det! (: haha!


Jag och anna tog med oss en bit av kladdkakan in till vardagsrummet, bänkade oss i soffan som 2 småbarn och var väldigt nöjda - onyttigt är gott! det vet väl alla? haha.
Så vi satt där med våra onyttigheter och barn på tv'n liksom! och så hade jag underbart sällskap, det kan ju inte blir bättre? nej jag tror inte det i alla fall. shiet jag är lyckligt lottad.. :D!


Efter familjen annorlunda så var det dags för spårlöst och invänta att Jonas skulle komma, då han har varit långt upp i landet idag för att hämta en skoter! haha. men han kom strax innan spårlöst var slut, så anna åkte hem då med vovven! så vi tackade för idag och bestämde att det var dags att höras snart igen, vilket jag tycker låter helt underbart ju! haha (: hihi..


Nu sitter jag här och lyssnar på Lady Gaga - Paparazzi, en av favoritlåtarna just nu faktiskt, den är riktigt bra om man lyssnar på texten!
Även att det sprutar en massa annan bra musik ur datorn just för tillfället också! och det för ju ingenting! för musik gör så himlans mycket med en själv, är det inte så för er också? :D haha!


Nej, nu ska jag ta och göra i ordning ett fotbad och sådär! ska bli väldigt skönt!
Fixa naglarna, fotbad, bra musik och dona lite. blir lite egentid såhär på kvällskvisten!

Det behövs ibland, man kan inte alltid bara se till att alla andra mår bra! man får liksom inte glömma bort sig själv. vilket jag har väldigt lätt att göra!
jag personligen tycker det är viktigare att andra mår bra! :)
men sådan är jag som person, take it or leave it babes! (:


Nu ska jag påbörja min egentid!
PUSSS så länge <3


Im your biggest fan
I'll follow you until you love me
papa-paparazzi,
baby there's no other superstar
that know that I'll be
papa-paparazzi
promise I'll be kind,
but i won't stop until that boy is mine
baby you'll be famous
chase you down until you love me
papa-paparazzi                  .  


/Louise!

Av Louise - 8 februari 2010 22:43

Forfarande mätt och belåten, och bara mår allmänt bra - för just nu känns det som om allting är möjligt! detta komer sluta precis som jag vill att det ska göra! och det vet även du också att det kommer göra. jag kommer få precis som jag vill, och det kommer att blir kanon bra i slutändan.


Du kommer få dig en käpp på näsan så det står härliga till, men jag väntar på att få ge tillbaka allt i ett enda stort lass så får du vad du har satt ut oss 3 för, det är inte okej! förstår du inte det? men nu är det min/våran tur att "ge tillbaka" lite av det du har delat med dig utav. Och det mina vänner känns helt otroligt faktiskt, jag älskar bara tanken på det! (: haha!


Jag och anna tog med oss en bit av kladdkakan in till vardagsrummet, bänkade oss i soffan som 2 småbarn och var väldigt nöjda - onyttigt är gott! det vet väl alla? haha.
Så vi satt där med våra onyttigheter och barn på tv'n liksom! och så hade jag underbart sällskap, det kan ju inte blir bättre? nej jag tror inte det i alla fall. shiet jag är lyckligt lottad.. :D!


Efter familjen annorlunda så var det dags för spårlöst och invänta att Jonas skulle komma, då han har varit långt upp i landet idag för att hämta en skoter! haha. men han kom strax innan spårlöst var slut, så anna åkte hem då med vovven! så vi tackade för idag och bestämde att det var dags att höras snart igen, vilket jag tycker låter helt underbart ju! haha (: hihi..


Nu sitter jag här och lyssnar på Lady Gaga - Paparazzi, en av favoritlåtarna just nu faktiskt, den är riktigt bra om man lyssnar på texten!
Även att det sprutar en massa annan bra musik ur datorn just för tillfället också! och det för ju ingenting! för musik gör så himlans mycket med en själv, är det inte så för er också? :D haha!


Nej, nu ska jag ta och göra i ordning ett fotbad och sådär! ska bli väldigt skönt!
Fixa naglarna, fotbad, bra musik och dona lite. blir lite egentid såhär på kvällskvisten!

Det behövs ibland, man kan inte alltid bara se till att alla andra mår bra! man får liksom inte glömma bort sig själv. vilket jag har väldigt lätt att göra!
jag personligen tycker det är viktigare att andra mår bra! :)
men sådan är jag som person, take it or leave it babes! (:


Nu ska jag påbörja min egentid!
PUSSS så länge <3


Im your biggest fan
I'll follow you until you love me
papa-paparazzi,
baby there's no other superstar
that know that I'll be
papa-paparazzi
promise I'll be kind,
but i won't stop until that boy is mine
baby you'll be famous
chase you down until you love me
papa-paparazzi                  .  


/Louise!

Av Louise - 8 februari 2010 18:04

Hej hallå sötnosar!

Idag är det måndag, är det inte underbart att det är en ny vecka med nya utmaningar och möjligheter?  jag älskar det i alla fall, för man kan liksom nästan börja om på "nytt"  och denna vecka händer det faktiskt ganska mycket roligt om man säger så! :) så denna vecka har jag en känsla av att den kommer bli great - precis som vilken annan vecka! men dom kan ju inte bli annat med den omgivningen jag har heller! nej nej - jag bara älskar det, och hela mitt liv!


I morse så vaknade jag förvånandsvärt (stava?) tidigt för att inte ha nmågon hund som kommer upp i sängen och nosar och vill ut, eller inte ens ställt någon klockan och även för den delen somnat alldeles för sent eftersom jag inte alls kunde somna igår när jag gick och la mig - väldigt jobbigt!
men det gör ingenting, så jag var uppe vid 11 i morse, pigg som en lärka ju (: haha!


Har inte gjort så mycket idag egentligen, utan tog det lugnt tills klockan var halv 2, då Anna & Gruffe (hunden!) kom hit! :) hihi.

Så vi har spelat lite kort, snackat skit och berättat om bravaderna som har hänt! och även vad jag och robin har bestämd! :D - Och detta kommer bli helt klart bäst någonsin ju!!  ooohja...

Efter lite spelande av kort så bestämde vi oss för att åka upp och handla, sedan så bakade vi en kladdkaka som vi ska ha senare till Familjen annorlunda, men hur gott är inte det liksom?  jo, väldigt gott! :D haha!


Nu ska jag däremot börja med maten, så på återseende sötnosar!
Puss o kärlek i mängder! <3


/Louise!

Ovido - Quiz & Flashcards