Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Louise - 16 februari 2010 23:54

Idag är det ju fettisdagen som dom flesta utav er redan vet. men nu ska jag säga vad jag tycker om denna dag!


den är otroligt överskattad, verkligen! precis som dom flesta sådana här dagar runt om på årena som kommer och går här i världen! (: tycker inte ni också det, eller är ni någon sådan som har "fallit dit" för trenden liksom?


Alla har liksom skrivit och tjatat om semlor hela dagen, och det gör mig galen verkligen, helt crazy! Semlor är inte gott, och nej det är inte bara för att jag inte får äta dom! utan det är för att dom verkligen är äckliga! jag tycker det är vidrigt, på tok alldeles för mycket bröd, äcklig mandelmassa i mitten och en massa fet grädde och ett liiiiiitet lock med florsocker på toppen.. hur kan det vara gott egentligen? usch nej, nu vet jag att många utav er som läser min blogg kommer tycka att jag är lite konstig, för att ni säkert tycker semlor är hur gott som helst!
men alla har ju rätt till sin åsikt, eller hur?

Säg vad du tycker och tänker, eller tig och må dåligt när du inte fått någonting sagt! :P haha! det är ju upp till dig..

Så nu lättar jag mitt hjärta, och detta får gå ut över fettisdagen!

Många glömmer bort alla hjärtans dag, men dom kommer tamefan ihåg fettisdagen! Nej, usch! :P haha!

jag blir deprimerad av detta! och jag tycker att det finns mer vettigare saker att lägga sin tid på än att äta en liten äcklig bulle med mandelmassa och grädde på.. eller har jag fel? är du en av dom som verkligen tycker om semlor, eller är du som jag och verkligen inte tycker om det? :P haha!


Nu ska jag sluta babbla om dessa himlans semlor, men har nu helt enkelt lättat mitt hjärta lite i alla fall..
PUSS på det! <3

hej så länge (:

Av Louise - 16 februari 2010 23:06

Nu sitter jag hemma efter en mycket bra dag , så jag tackar Anna väldigt mycket för det.


Sedan sist, så käkade vi lite, spelade ett parti kort! och tro det eller ej, men för en gång skull så vann faktiskt jag över både anna och jonas! åh, jag var så himlans glad. Jonas gav upp så jag och anna stannade kvar vid köksbordet en stund och snackade lite innan jag begav mig hemåt. När jag väl kommit hem, och hunnit parkera bilen, så ser jag att Gruffes koppel ligger kvar i min bil, hihi! så jag ringde till Anna så hon fick ta sig en liten kvällstur till färila ( bara för att jag vet att hon tyckte det var roligt! ) haha.. och när hon kom hit, så fastnade vi vid köksbordet för yttligare massa prat! och underbart, vi pratade en massa fördelar och nackdelar ang en massa olika saker! och vi kom fram till en massa bra beslut! så nu ska jag föra detta vidare, och hoppas på att det fungerar.. man har väl inte dött av att testa?  Man ska ju testa allting en gång, och passa på nu när man fortfarande är ung. right?! haha!


Men nu sitter jag här, med lite tända ljus, lyssnar på bra musik och bara njuter! (: åh, my life is great! and nothing can stop me right now!


Har sökt ett till jobb idag, så nu håller jag tummarna och hoppas på det bästa! ;D haha. så nu blir det väl bara att vänta antar jag på att dom hör av sig med ett besked. men ska även söka yttligare ett jobb imorgon och hoppas på det bästa även där! hihi. är jag inte duktig så säg? (:


Nu ska jag vänta på att älsklingen ringer, sedan blir det en lång dusch!
eftersom jag har varit duktig och diskat, dammsugot & torkat golven! :) 
På återseende!
puss o kärlek <3

Av Louise - 16 februari 2010 17:12

hej hallå!

dags för en liten uppdatering. jag hopaps att ni inte har saknat mig allt för mycket, men u är jag ju trots allt här igen! (: .. great!


I morse blev jag väckt på tok alldeles för tidigt, haha! Anna ringde mig klockan 10 och frågade om jag var vaken, men icke! :p   men det var så sjukt för jag vaknade upp med ett ryck, för precis som hon ringde så skulle det börja ringa i min dröm som jag hade, så jag blev faktiskt lite rädd i morse om jag ska vara ärlig. men det är väl sådant man får bjuda på?


Efter en liten stund dök hon upp, och jag hade pallrat mig upp ur sängen, och gjorde mig ganska snabbt i ordning! sedan bar det av mot ljusdal.
Där vi skulle spendera våran förmiddag där med en massa mys och skitsnack - precis som det ska vara! (y) ..
så idag har vi hunnit med hur mycket som helst, varit in på dollar, handlat mat, pafymshopen och en massa annat! och oj vad pengarna flög iväg från kontot. haha! men det är ju bra saker som följde med till hemmet (: .. haha! så jag är dupser duper nöjd med dagens inköp faktiskt, dock en sak jag missade! men det får jag ta när pengarna kommer in kontot igen, underbart! :D


Just nu sitter hemma hos Anna, där jag ska bli bjuden på middag! och eftersom anna hatar att laga mat, så fick hon äran att göra det (: så idag blir det pannbiffar till middag - smaskens! :D

Sedan blir det yttligare lite mys ikväll.. så istället för att sitta ensam hemma liksom, så spenderar jag min kväll här istället! underbart med vänner! (: <3

Jag älskar er allihopa! :D ..


Nej, nu ska jag hjälpa till lite. så vi hörs senare!
På återseende!
puss o kärlek!! <3


Av Louise - 16 februari 2010 00:56

Godkväll!

Jag tänkte väl egentligen bara ge er en liten snabb uppdatering innan jag går vidare till sängen, myser med kudden och dejtar john blund! (:  ska bli great verkligen...


Sedan jag hade mitt lilla "utbrott" eller min tanke angående respekt så har jag inte gjort så mycket direkt.. (: hihi ..
men innan jag fortsätter nu, så vill jag bara göra klart en sak. inlägget nedanför var riktat mot en person, och h*n vet med all säkerhet att det är den det handlar om! så ni behöver absolut inte ta åt er av någonting! men det kanske är värt att tänkas på, och komma ihåg för alla? (: hihi.. *småler med hela ansiktet*


Tillbaka till där jag var, jag har väl egentligen inte gjort någonting som sagt, jag har suttit i soffan med min apelsinsaft, kikat lite på OS och även bläddrat runt på alla kanaler! fastnade på MTV en sväng också! då det var väldigt många bra låtar på rad, och det gillas ju faktiskt! (y).

Har även hunnit med ett "litet" parti med The sims 3, och såklart ett samtal med världens bästaste Bobbin. allting hade gått kanoners för honom, och han trivs väldigt bra! (:  Och jag är glad för honom, och hoppas just nu att allting håller i sig också!


har även bestämt att anna ska kika förbi imorgon ( väldigt tidigt! ) shiet. Men hon skulle väcka mig imorgon när jonas skulle hem till valla en sväng.. så ska vi ner på ljusdal och uträtta lite ärenden, handla och bara mysa hela dagen :D hihi. så det ska bli underbart..


Nu däremot så ska jag gå och mysa ner mig med kudden, och dejta john blund! så vi hörs helt enkelt någonting imorgon! jag vet dock inte hur det kommer att bli med uppdatering imorgon.. men nog ska ni få något inlägg, och uppdatering om hur min dag är :) det lovar jag! ^^ hihi.. i värsta fall lånar jag annas dator..


nej, vi hörs imorgon. GODNATT - sov gott, dröm stoooort! (:
puss o kärlek <3


/Louise!

Ovido - Quiz & Flashcards