Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg under oktober 2009

Av Louise - 27 oktober 2009 13:58

Nu har nästan gjort allt som jag skulle göra, det är just nu bara ytterst lite packning kvar! men det är inte mycket! typ datorn och lite småsaker bara! (: hehe!


så jag tänkte alldeles strax stänga ner här och försöka ta mig in till stan! :D
men jag tänkte bara säga att ni får ju jätte gärna underhålla mig på min resa hem till Ljusdal igen! jag åker ju som sagt inte förrän klockan 17.00 - men underhåll mig! snälla?  ni har ju mitt nummer! :D


Nej, nu måste jag verkligen rusa, men på återseende ikväll när jag kommer hem till Färila igen! :)

stora PUSSEN till er <3

Av Louise - 27 oktober 2009 12:00

godmorgon!


Jag känner att jag egentligen är lite stressad, men måste ju stanna upp här och säga hej liksom! (: hehe! för ni har saknat mig! :D


Jag ska ju som sagt åka hem idag, bussen går hem kl 17.00 och så blir det bollnäs runt 8 kanske!? ;p hehe. sedan så ska jag möta älsklingen där, sedan åker vi båda 2 hem till färila - myys! :D
jag vill ju egentligen inte åka hem, men jag antar att jag måste! :p heh!
alla vännerna såklart, älsklingen, och sedan tråkiga mötet imorgon, ch även klipptid.. men hur ska jag klippa mig? hm, ska jag bli brunett efter det?   vad tycker ni? - själv är jag lite kluven på hur jag ska göra! visst man kan ju alltid färga tillbaka. men just nu vet jag inte hur jag vill ha det. hehe..


Nej, nu ska jag fortsätta med allting annat! jag har hunnit duscha, packa ihop lite och pratat med pappa ang min bussbiljett! (:

Nu ska jag: - äta frukost, göra mig i ording, packa det allra sista & sedan ta pendeln in till stan! :D hehe.
Så på återseende senare sötnosar!
PUSS

Av Louise - 26 oktober 2009 23:26

Jag har väl ingenting speciellt mycket att skriva just nu, men jag har väldigt ont i min svank.. och det är så himlans oskönt! det gör liksom ont! :( men men, inte ska jag sitta här och klaga direkt! ;p


jag tänkte att jag skulle lämna ett litet spår innan jag kryper ner i sängen! (: haha..

har även pratat med älsklingen! :D stackarn, hans tangentbord vill inte fungera till en början! :D men , det löste sig också.. han tyckte mina skor va fula ( dom med klack på! ) men det visar ju också att han inte har någon smak när det kommer till den saken! för dom ÄR snygga! haha :D ...


Nej, nu struntar jag i detta! hm, jo - Godnatt!
på återseende imorgon. - då hälsingland, here I come!


PUSS!

Av Louise - 26 oktober 2009 21:59

Hejsan!


Nu är jag tillbaka här igen, framför datorn! :) haha..
Jo, vad tyckte ni om mina inköp? någonting snyggt kanske? Själv är jag sjukt nöjd.. Framför allt med mina skor! :D hihi...


Jag och mamma har inte gjort så speciellt mycket idag, förutom att ha sprungit runt i en himlans massa affäer, handlat en massa olika saker, gjort av med alldeles för mycket pengar. & sedan även vart hos min morfar och ätit middag och pratat lite! hehe :)


Annars har det inte hänt så mycket mer, jag har gjort klart min "läxa" som jag fick ifrån arbetsförmedlingen, fixat till mitt cv yttligare lite till.. så nu är det på topp! (y) haha..
Imorgon åker jag som sagt hem, ska bli otroligt skönt! även fast min kropp mer än gärna vill stanna kvar här nere - för jag trivs verkligen hur bra som helst.. men men, får nöja mig med att åka och hälsa på än så länge! (: haha..


Men det ska bli skönt att komma hem till sitt eget, och även träffa älsklingen igen! saknar honom som en tok! även fast han åkte igår! ;p haha.. <3 
även att jag saknar skrutt ungen Olivia! :D


Nej, nu har jag inget vettigt att skriva längre! eller har inte skrivit någonting vettigt direkt heller! märkte att det blev ett väldigt konstigt inlägg, men jag hoppas att ni förstod någonting i alla fall? hehe!
Men vi hörs senare!
PUSS!

Av Louise - 26 oktober 2009 19:39

Idag har jag och mamma shoppat, blev lite smått och gott! (:

Så tänkte bjuda på lite bilder! :D



Mina nya, snygga skor! :) , för lite finare/fest kanske! :D         
Blev även ett par nya streetskor, man måste ju ha det! och jag har sagt att jag har en förkärlek till skor!

3 par knästrumpor ( 2 gråa + 1 vit! ), 1 vanlig vit topp/tunika, 1 cerisfärgad topp med ett ansikte på! (: hehe!

Sjukt nöjd med dagens inköp, blev även lite mascara och sådär också! men orka ej knäppa kort på det! :D
Men lite smakprov i alla fall! :)

Men nu ska jag göra lite "läxa" hehe, men på återseende efter det!
PUSS

Av Louise - 26 oktober 2009 11:24

Godmorgon!


Nu är jag vaken igen! (: hehe!   fast jag klev bara upp ur sängen för en liten stund sedan! sedan har jag kikat runt lite på internet, på bland annat dom skorna jag har tittat på lääänge! (: hehe.. sedan även om jag hittade jackan jag är sugen på också.. men kommer inte ihåg vad det var för märke, så får helt enkelt kika när jag kommer dit ! (: haha..


Men nu ska jag ta och göra mig i ordning, sedan ut och kika runt lite! (: hehe!
Men jag finns ju på mobilen i alla fall, så hör av er! <3


men som sagt, om inte så hörs vi ikväll sötnosar! (:

på återseende.. PUSS!

Av Louise - 25 oktober 2009 23:52

En hel kanon bra dag faktiskt.. jag är sjukt nöjd med mitt liv just nu! kan ju inte bli bättre.. :)


Efter en dusch & lite frukost i morse, så blev det mys med älsklingen som sedan åkte hem! ungefär vid 1, halv 2 tiden kanske?  men jag tog i alla fall bilen och åkte ut mot Åkersberga för att lekas och snacka skit med Rebecca & Jocke!
Vi åkte till Arninge för att kika lite, så vi hamnade ju självklart på skopunkten och kikade runt lite! (: fint ju sjukt mycket fina skor faktiskt, och blev väldigt sugen på några stycken! så vem vet? haha... Kollade runt lite överallt och sedan bar det av hemåt mot Berga igen! :D


Efter det så blev vi bänkade hemma hos dom en stund, sedan blev det en liten promenad bort till Sofie och Elias! vi fikade, snackade skit och bara hade det lite trevligt.. Och tro mig - jag fick mig ett gott skratt också! underbart!
Men sedan måste jag erkänna en sak också, det var läskigt det jag såg!  :o  börja tänk karl! shiet...

Efter det så gick vi och handla, sedan var det dags för middag! dom var gulliga och bjöd på mat - sötnosar! (:

Och så satt vi och kikade på One Tree Hill, underbart! och så blev det ett konstigt slut, så man blev lite nyfiken! så nu måste man ju vänta en hel vecka, 7 dagar! hm, hur ska man klara det då? :p haha!
men men, efter det så åkte jag hem, eftersom jag skulle hämta mamma ifrån tåget här nere på station i Barkarby! :D

Hämta henne vid halv 9 tiden, och sedan snabbt hem och fortsatte kolla på Ensam mamma söker, som jag hade börjat kika på innan hon skikade sms om att hon satt på tåget (: haha...
Sedan har vi fixat mitt cv, så nu är det fint! riktigt bra tycker jag själv faktiskt! :D

Men annars ikväll då? ja, det har inte hänt speciellt mycket ! det är ju trots allt söndag! och det händer ju inte så mycket! jag tycker verkligen inte om söndagar, haha! det innebär ju att det kommer en ny vecka, men denna söndag gör det inte så mycket.. (: jag vill ha ONSDAG nyss, för jag ska klippa mig och sådär! äntligen!! tro mig, det behövs otroligt mycket just nu, så jag ser fram emot det.. ni får se resultatet på onsdag kanske? :P hehe!

Men nog om det, Imorgon ska jag och mamma iväg och shoppa lite! eller i alla fall kika runt lite! ska kika på skor bland annat! konstigt nog har jag en förkärlek till skor liksom! haha... :D men det är roligt! så ska kika imorgon, sedan tänkte jag titta runt lite mer! så får se vad som slinker med hem imorgon, någonting roligt kanske? vem vet.. märks imorgon som sagt! sedan efter det så ska vi hem till min morfar på middag! ska bli nice, för alltid riktigt god mat!:D - mums! längtar nästan lite redan! :D


Nej, nu tänker jag faktiskt strunta i det här och gå och borsta tänderna och sova lite! så jag orkar med morgondagen! (:
Jo just det, jag åker hem till Ljusdal på tisdag igen! :)


men på återseende imorgon igen!
Godnatt..
PUSS

Av Louise - 25 oktober 2009 11:00

Godmorgon!


Sovit gott? det har i alla fall jag gjort, somnade hur fort som helst efter att jag stängt av tv'n! (: hehe! skönt det att äntligen kunna somna i stort sett på en gång! :D


Nu har jag varit och lämnat mamma vid tåget, eftersom hon ska iväg och jobba! Sedan efter det så åkte jag och hjärtat iväg och tankade bilen, sedan hem och käkade frulle - mycket gott...
Så nu sitter jag här, lyckades starta diskmaskinen efter mycket om och men när jag väl förstod hur man gjorde! haha! men det är plus till mig för att jag är en duktig flicka! :D

Älsklingen åker hem idag! :( tråkigt, men han måste ju det, han ska ju jobba! :D! Och jag åker hem på tisdag, ska fixa med mitt CV, arbetsförmedlingens "hemläxa" eller vad man nu ska kalla det! jag tänkte passa på nu, eftersom mamma har en skrivare - och det har jag ju inte hemma! så nu ska jag göra det som ska göras! även att imorgon så ska jag iväg och kika efter en DVD till mig och Robin, eftersom jag inte har någon! har ju inte fått den som jag skulle få i födelsedagspresent förut.. men men, nu får jag kanske den jag vill ha? hm, vem vet! :D


Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning! sedan mysa lite med älsklingen innan han åker hemåt! och efter det, så ska jag åka till Åkersberga och lekas med Rebecca - inte helt fel ska ni veta! :D

Nej, men på återseende senare ikväll!
Puss & kram!

Ovido - Quiz & Flashcards