Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 1 oktober 2009

:D

Av Louise - 1 oktober 2009 19:35

...


Har väl inte hänt speciellt mycket sedan jag satt här sist! Men lite har väl kommit upp i min vardag i alla fall ! :) haha!

Anna ( Robins låtsasmamma! ) kom hem och lagade mat - blev hemmagjort grönsaks-soppa idag! ;p   mycket gott faktiskt... ^^


Älsklingen kom hem vid tio över 4 någon gång!  men han hamnade direkt på soffan. trötter han ju! men han gör ju någon nytta på dagarna - så ja, man får vara trött då! :)

sedan har jag väl egentligen inte gjort speciellt mycket, jo försökte med bloggen igen! men det fungerade fortfarande inte! och jag blir så jäklans arg på det! det fungerade hur bra som helst på annas och sådär när vi gjorde! Och även när hon gjorde själv! Men inte nu då! nej nej!!! aaaaaah, jag är arg på bloggplatsen.se faktiskt! men men !

nog om det, för jag märker att ja slår lite lätt på tangenterna (stava?) när jag skriver! haha! så slutar prata om det nu...

 men nu ska jag säga till älsklingen att vakna igen, för annars somnar han aldrig ikväll nämligen! och det är ju absolut inte bra! sedan blir det en ryk, sedan så blir det Idol! :D haha!


men kanske återkommer ikväll.. annars på återseende imorgon!
Puss på er <3

Av Louise - 1 oktober 2009 15:19

hmm, just nu sitter jag här! hade gjort en jätte bra design för bloggen! men funkar det då? NEEJ! jag blir fan arg...

Så tills vidare så får vi alla nöja oss med denna fula, kalla och tråkiga design som är just nu "/ inge vidare, men just nu inget annat val :p hahaha!

har ju som sagt duschat i alla fall, och det var verkligen efterlängtat... så otroligt skönt! men jag saknar fortfarande badkar! :p haha..


Och nu är det inte lång tid kvar innan älsklingen slutar jobba i alla fall - hans chef hade bett honom jobba övertid, och han sa ja! men sedan så skulle han tydligen inte det! och inte klagar jag för det - mera mys till mig! :) heh!
Svärfar har också kommit hem för en stund sedan, han har hållt på och stökat runt! :p haha!
och så tvingade han mig att smaka på hans äckliga kok-kaffe! och nej, vet du vad! det dricker jag inte! så det slutade med att jag fick en kopp the i stället! mycket bättre måste jag erkänna! :) för the är ju i alla fall gott :D haha!


Nej, nu orkar jag inte sitta här längre, så går ut till tv'n och pratar med svärfar lite istället! :D
btw, min lillebror kommer hem imorgon också !^^   - äntligen!

på återseende! pussis!



jo, en sak till innan jag går:
Grattis till Mia som fyller 19 idag, Hipp Hipp Hurra! :)

Av Louise - 1 oktober 2009 13:39

Hejsan hoppsan! :)


jag vet att jag inte skrev någonting mer igår, som jag sa! men förlåt! :p jag hade verkligen inte tid med det! :)


Så ska berätta lite om vad som hände igår, eftersom jag var lite upptagen!

Men efter att jag hade varit här och lämnat yttligare flera spår igår! så gjorde vi oss i ordning, sedan åkte vi ner på stan, och kikade runt lite och fixade lite ärenden och sådant! Sedan åkte vi till Stenö och tog en massa fina, fula, knäppa och roliga kort! :) Sedan blev det även några fina uppe ifrån Östra Berget också! :D

Efter det så åkte vi bort på E-center och handlade och sådär! Sedan hem och lagade mat - pannbiffar, potatis och brunsås stod på menyn då, och anna åt så det tutade ur öronen på henne! ( så jag tror hon tyckte det var gott? ) haha! jag är duktig på att laga mat - bara jag vill! :D haha!


Efter middagen så blev det noppning av ögonbryn och även en ansiktsmask m.m ååh, det var skönt! ^^

Pojkarna kom även in genom dörren när Anna stod och diskade, så kikade hon fram med sin chockladmask - haha! och dom hoppade baklänges och blev lite rädd för henne! det var rätt roligt faktiskt! tvättade bort det där, och det luktade chocklad i hela lägenheten sedan, eller ja i alla fall i gustavs rum ^^, sedan kikade vi på idol och sådär!


Sedan pratade jag med hjärtat, och så kom han och hämtade mig vid kvart över 10 - gulle honom!

Så efter det åkte vi hem och så mös vi sönder varandra kan jag lova! och det, har jag längtat efter! :) men men!

Så som ni ser så hade jag inte ritkigt tid att sitta här och skriva igår ;p haha!  men ber om ursäkt för det i alla fall...


Men nu sitter jag här, i Rengsjö! Är ensam hemma, och väntar på att klockan ska bli runt 4 så älsklingen kommer hem!   Ska alldeles strax ta en lång dusch tänkte jag ! är lite " frussen " :p haha! så ska nog göra det ^^


Jag tänkte även bjuda på några bilder sedan igår i alla fall :) så ni får se lite resultat - men bjuder inte på alla! :p hah!


       


Så, nu fick ni ett litet smakprov i alla fall, och vissa bilder blev ju faktiskt riktigt bra! :)


Nej, nu ska jag hoppa in i duschen! sedan invänta älsklingen!

Men på återseende ikväll - för ikväll kommer det faktiskt en rad ^^ haha!


men Puss på er så länge <3

Ovido - Quiz & Flashcards