Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Louise - 31 oktober 2009 12:00

Hej igen!


Det blev inge mer skrivande igår, men jag hade inte tid, ork eller lust till det om jag ska vara helt ärlig! men ida är de en ny dag.. och idag är jag verkligen taggad till det mesta faktiskt.. åh, jag har en känsla om att detta kommer bli en BRA dag! :D haha!


Igår åkte jag som sagt till Edsbyn med robin och blev bjudna på middag! helt okej faktiskt, men hon hade missuppfattat Robin! hon trodde inte att jag skulle följa med, så hon hade gjort stuvningen på vanligt vetemjöl, så det gick inte! så hon " sköljde " av dom ! :P  men det blev gott till slut i alla fall...
Sedan blev det inte så mycket mer än middag, för jag sa att vi måsta åka och handla hårfärg och ka hemåt! sagt och gjort, vi åkte hem!

väl hemma, så självdog jag på soffan! haha! framför idol..   men jag tyckte inte att det var något bra program igår, den enda som var riktigt bra! det var ERIK - som vanligt ! :D haha...


Men sedan hann jag inte se vem som åkte ut! För älsklingen hade tagit med sig några filmer hem! :D hehe1 så jag började kika på dom istället..
1a:  The Heartbreak Kid! - inte så himlans bra tycker jag.. den hade sina ljusa stunder, men det är ju inte direkt någon film man ser på 2 gånger! men den var rätt roligt, ibland i alla fall!:) heh!

2a: Rallybrudar! - den var väldigt bra! nu har jag lägtat efter att se den så pass länge, och nu fick jag göra det! den var väldigt bra! :D hehe! hade några sköna scener! ^^ hehe! det är ett tips, om ni inte redan har sett den?


Det blev dom 2 filmerna igår, hehe! men jag antar att det blir flera imorgon kanske? :p haha! för ikväll ska vi göra på en riktig karatefylla! :D   underbart... och jag & Olivia kommer som sagt vara snyggast! ojoj.. jag längtar, och är taggad till tusen! :)

Bilder får ni se imorgon eller senare i veckan! :D hehe, men den som väntar på någonting gott väntar aldrig för länge! det vet ni va? (: haha..


Nej, nu måste jag hoppa in i duschen, noppa ögonbrynen och kanske äta lite frukost också? :p hehe!
fuck, skulle ha färgat håret idag också! men , kanske sen? jag vet inte..


Men nu måste jag börja, så jag hinner allting!
På återseende senare..
PUSS


IKVÄLL KÖR VI PÅ STORT! :D

Ovido - Quiz & Flashcards