Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Louise - 8 oktober 2009 22:46

En underbart mysig kväll enligt mitt tycke, ensamt - men ack så trevligt i all afall ! (:


Jag har suttit i soffan, under min filt och myst till det! med tända ljus, en kopp the och bra tv-program! :D det är mysigt ^^ haha!
Och det började med Unga mödrar, sedan blev det såklart S.O.S Gute, som äntligen har börjat igen! jag tycker ju faktiskt att den serien är rätt bra och spännande och för den delen! :D så det är kul, sedan kom ju pappa in också här vid kvart, tjugo över 9 och visade upp den nya skönheten.. och han var nöjd, och jag måste säga att den var mycket snyggare än den tidigare, tråkigt att det blev som det blev, men den nya är sjukt snygg - verkligen! (: hehe..


Pratade med älsklingen för en liten stund sedan bara, för han skulle gå och lägga sig! Och jag saknar honom redan! men det finns yttligare 2 personer som jag saknar otroligt mycket... jag dör helt ärligt snart..
Mamma & Mommo - måste verkligen ta mig ner till Stockholm snart och hälsa på lite! Så skärpning Louise, ta dig i kragen och åk söderut och hälsa på dom! skulle ju egentligen ha gjort det nyss, men det måste bli inom en snar framtid - absolut! (: haha!


Imorgon måste jag ställa klockan, och jag vet inte alls när jag gjorde det senast. men det ska faktiskt bli rätt skönt! jag ska skjutsa pappa till tåget, för han ska åka iväg på någonting till Stockholm.. Och han skulle åka runt 10, så ska upp vid 9 tiden imorgon! och även uträtta ett par ärenden när jag ändå är nere! haha!

Vad som händer imorgon kväll, är fortfarande oklart, så kom gärna med förslag! (:


Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, sedan mysa lite till innan sängen ropar mitt namn lite högre! (: haha!


Puss så länge! <3

Av Louise - 8 oktober 2009 18:29

Det blev en liten promenad förut, dock inte en så överdrivet lång, men var ute i 30 minuter i alla fall (:   så jag känner mig ju lite duktig, så nu har jag ju varit lite snäll mot mig själv idag också! :D haha!


Nu har jag precis unnat mig en sådan där väldigt   (o)"romantisk" middag för mig själv! ;p haha!

Så idag bjöds det på Kötbullar och makaroner och ett Stort glas mjölk! haha. så det var min middag idag! hade ju tänt ett ljus, så det kändes ju lite bättre i alla fall (:

Pappa är i hudik och köper en ny gitarr, sedan kommer han hem och visar den! nog för att jag vet hur den ser ut, hehe! men jag sa åt honom det i alla fall..
Och imorgon ska jag skjutsa honom till tåget, jag tror det gick runt 10.00 någon gång, men det märks väl senare (: haha!   Sedan har jag hans bil hela helgen, det tycker jag om, då kan jag ta mig någonstans i alla fall.. slipper jag bli sittandes hemma

älsklingen ska jobba hela helgen, fick höra hans abetstider här för en stund sedan, och jag tycker verkligen synd om honom! ingen ledigehet alls... men sedan fick jag även höra vad han fick i timmen när han gjorde det där, så då förstår jag honom att han tackar Ja! så det klirrar bra i kassan när lönen kommer kan jag säga! han lät väldigt glad över det (: haha! sötunge! (: <3


Ikväll blir det nog inte så speciellt mycket, ska bara vara hemma hade jag tänkt, ta det lugnt! :) kan vara skönt det också, men idag har jag så himla ont i axlar/nacken så jag smäller snart av! aaah, så det är nog kanske bra att jag tar det lugnt? jag vet inte.. men det lutar åt det nu i alla fall..


men nu ska jag titta på unga mödrar!
Så på återseende!
Puss!

Av Louise - 8 oktober 2009 14:20

Jag tyckte att jag var väldigt duktig igår, som gick och la mig väldigt tidigt... Så jag mös sönder älsklingen lite, men så blev han tvungen att sova, så vid 12 tiden så slocknade han rätt så fort faktiskt, medans jag, låg och vred och vände mig och tyckte att det var på tok för varmt, och när jag väl somnade så vaknade jag lika fort igen!
Så denna natt har varit hemsk på så sätt.. men underbart att älsklingen kom hem till mig! (:


Idag har jag ont i nacken och sådär, vilket inte alls är nå skönt, ajaj! men men, får väl göra någonting åt det då antar jag!

Jag har i alla fall tagit tag i all disk som blev på diskbänken, och det var välbehövligt.. (: haha!

Just nu funderar jag på att ta en promenad, eftersom det var så himlans skönt igår! :D så det ska jag nog göra nu!
men jag finns på telefonen ^^


På återseende..
Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards