Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Louise - 12 oktober 2009 21:20

Sedan jag skrev sist har det hänt väldigt mycket, men ändå ingenting liksom! men det har varit rätt skönt faktiskt! (: haha!

Olivia kom till mig runt halv 5 eller någonting, tänkte ta lite skitsnack och sådär! bli mysigt! så kom vi på att vi båda 2 var sugen på någonting, så vi åkte upp till affären och kollade runt på vad vi kunde vara sugen på ? hmm.. så hittade vi mandel biskvier!  Så det fick bli nyponsoppa!
Sedan ringde mamma, ang tv'n som jag ska låna ut till Glenn, nu när jag och Robin har den andra nya hemma hos oss i färila! :) hehe! och att glenn hade så tråkigt utan tv och sådär! & det förstår jag verkligen också! (: stackarn!


men det tog inte många minuter innan jag och olivia satt i bilen, med tv'n i bagageluckan och på väg mot Falun! ( haha! så det blev en "liten roadtrip", fast denna gång inte norrut och uppåt mot Funäs! utan denna gång lite mer söder, och inåt (?) i landet.. alltså mot Falun och hälsa på min lillebror som sagt! oj, jag har saknat honom massor verkligen! :D <3


Nu har vi i alla fall svängt av mot Falun och sådär! och det snöar som bara den kan jag lova! ser inte lång framför bilen, och dikena är kritvita! det är rätt mysigt faktiskt (: haha!


men nu ska jag vara social med Olivia också! men kommer ett inlägg innan jag kryper ner i sängen ikväll! (:

så på återseende, finns ju på telefonerna som sagt! så hör gärna av er!
puss så länge sötnosar!

Av Louise - 12 oktober 2009 14:54

Nu sitter jag här igen, jag är så himla trött på det här, jag har absolut ingenting att göra om dagarna, och jag börjar verkligen tröttna rejält alltså! "/ aaah..... :(


Jag tänkte eventuellt åka till mamma då, för att komma bort härifrån liksom, men inte då!  då har jag ett möte på torsdag, sedan det där jävla UNIK - skitsaker! på måndag och en massa annat.. sedan ett annat möte veckan där efter och sådär! så vad göra man nu då? jo, man gfår runt och väntar på att man ska åka på möte! och även att båda bilarna här hemma är TRASIGA.. det gör ju tamefan itne saken bättre i alla fall.. så hur ska jag komma på dessa möten då? ja, det kommer ju inte alls fungera! och jag kommer sanrt gå upp i taket ska jag tala om för er, jag är rastlös hela dagarna, och jag är normalt en sådan person som gör hur mycket som helst!!! :o .. det kan man inte tro just nu, men så är det faktiskt! hahaha!

skit saker, jag har verkligen tröttnat.. kan någon sysselsätta mig på dagarna? ge mig et jobb? komma med förslag på ett mer fartfyllt liv?  - jag vill ha det som det brukar vara nämligen! ( med andra ord; inge rastlös, fartfyllt, planering m.m )

Jag har även starkt funderat på att söka jobb nere i sthlm! för här uppe finns det ju inga jobb, och jag vill ju som sagt bort härifrån ett tag! jag har inte sagt att jag ska flytta för gott, bara ett tag liksom! jobba, tjäna lite pengar och rensa skallen totalt - det skulle nog vara bra! så just nu håller jag verkligen på att överväga detta! och jag kollar ju på jobb hela dagen! men nu är det ju detta med arbetspraktik och sådär.. kanske ska ta den i sthlm till att börja med då? för den kan man ju i stort sett hoppa av precis när man vill, och det är lättare att göra det med en praktik liksom än ett jobb! det är ju inte bara!
men tankarna bara flyger runt i mitt huvudet, och det känns liksom som om jag inte vet vad jag vill eller vart jag ska längre! och det är faktiskt jobbigt - tro det eller ej! men så är det i alla fall...


Nu sitter jag här och har skrivit av mig lite! nu ska jag ladda upp lite bilder på facebook bland annat, men på återseende då!   Puss & hej!

Av Louise - 12 oktober 2009 12:15

Godmorgon folket! (:


I morse blev jag väckt av att min älskade lillebror ringde mig! Han ville att jag skulle komma ner till Falun, han saknade mig! men även att han ville ha sin tv ! ;p haha! han är söt han.. :D   Just nu vill jag åka ner, men jag har ingen bil, och inget sällskap för den delen heller! för ja, det är väldigt tråkigt att åka den vägen själv! "/ hmm.. så verkar som att jag inte åker till honom, tyvärr!


Men vad händer idag då? En helt vanlig måndag, hmm! jag har inga som helst planer inför dagen faktiskt, rätt dött med sådana! Älsklingen åkte tillbaka till Bollnäs & jobbet i morse, och nu är man ensam hemma med katten igen. och jag tycker faktiskt att det är väldigt tråkigt att vara det.. jag har lite planerat i veckan, men inte just idag! hmm.. tråkigt.. Även att Olivia ringde förut och hade väldigt tråkigt - stackarn, men hon kanske skulle komma förbi mig en sväng sedan! :D och det tycker jag verkligen! för jag vill ha sällskap! :D:D ...


Men nu ska jag gå och göra mig lite frukost - te och en ostfralla! (: mums!

men på återseende senare..

Puss <3


p.s Sry för att det blev ett knstigt inlägg just nu! ;p haha!

Ovido - Quiz & Flashcards