Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Louise - 5 oktober 2009 18:44

Jag skrev förut att jag skulle vara duktig, men det har inte riktigt gått så bra! har bara varit lite duktig idag! ;p hehe! har vikt tvätten och även tvättat och hängt sängkläder! men det där med att dammsuga & dammtorka får vänta tills imorgon eller någonting, och hoppas att jag har lite mera ork då faktiskt ;p haha!

Men jag har i alla fall blivit bjuden på mat av pappsen, blev göttans! pappas berömda köttbullar, som han vanligtvis gör 1 gång per år ( till julen! ) fick vi idag! och snacka om att det var gott.. mums! imorgon är det min tur att laga mat åt honom, eftersom han kommer hem sent.. så jag bjuder på middag imorgon - duktiga jag! (: haha! men vad det blir? hm, det har jag ingen aning om riktigt ännu ! kyckling kanske?! :p


Annars har jag inte gjort någonting speciellt idag, bara suttit under filten i soffan typ och inte gjort någonting!
men nu ska jag hoppa in i en snabb dusch, sedan bege mig ner mot Ljusdal och träffa skrutt ungen min ( Olivia! ).. även se om man ska träffa Tias en sväng kanske?  Hoppas på det i alla fall..


Nej, nu ska jag sätta fart, men det kommer kanske ett inlägg senare när jag kommit hem och sådär! :)
så på återseende!
PussHej <3

Av Louise - 5 oktober 2009 13:13

Asso jag tycker verkligen att detta är jobbigt, när jag går och lägger mig  på kvällarna så kan jag inte somna! varför är det så? hmm ...    Men jag lyckades någon gång vid halv 3 i morse eller någonting sådant!  men men!
sedan ringde älsklingen klocka halv 5 i morse, ochhan klev upp på en gång! och jag somnade självklart om!

Men det jävlades för honom i morse, stackarn! bilen ville inte starta, det var någonting knasigt? men det löste sig till slut, men jag vet inte vilken tid han kom iväg i alla fall.... (: haha!   Nu kommer vi  inte träffas på länge känns det som, för han skulle jobba i helgen, och jag måste vara hemma! Men det löser vi på något sätt ju, gör vi alltid.


Men jag vaknade vid halv 9 igen i alla fall, men jag klev då inte upp i alla fall.. jag låg och drog mig under det mysiga duntäcket till klockan var halv 11 eller någonting... :) haha - så skönt! :D
sedan har jag ätit frukost, och nu sitter jag här!  och idag har jag bestämt mig! jag måste verkligen vara lite duktig här hemma idag! ska vika tvätten, dammsuga/damtorka lite, och även tvätta lite sängkläder! :)

Senare ikväll så kommer pappa hem, och det blir middag med honom! han ska göra hemmagjorda köttbullar ( ja, han gör världens godaste köttbullar! ) :D haha!


Men nu ska jag i alla fall ta mig i kragen och börja med det som ska göras! :)
men på återseende i alla fall!

Pussis <3

Ovido - Quiz & Flashcards