Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Louise - 17 oktober 2009 21:36

Nu såhär lite senare på kvällen har ag känt mig lite halvt gammal måste jag erkänna, det har på ett sätt känts bra, men vadå? lite konstigt kanske? jag är ju faktiskt inte så himlans gammal, jag är ju bara 19, och jag anser mig inte ens som helt vuxen! enligt mig själv är jag ju bara barnet och håller fortfarande på att utforskar och leker av mig! gör inte du det? så det har ändå varit lite konsigt..
Jag har suttit hemma på en lördag kväll när alla andra är på party humör m.m
men det är ju faktiskt ändå ganska skönt att ha varit hemma också och bara tagit det lugnt! jag har tryckt i mig en massa ostkrokar & päronsoda med Robin! haha (:  - onyttigt med gott! :D  , brukar väl vara så, i alla fall i dom flesta lägen! att det som är onyttigt är godast! :D haha....


men åter till det där med att känna sig gammal, jag satt här och har kollat på körslaget på en lördagkväll, haft magsmärtor ( som för den delen är på väg att försvinna faktiskt! ) och just nu är det WALL-E, i bakgrunden på tv'n! det är faktiskt riktigt bra! och jag tycker lite synd om honom när han tappar bort henne! vad heter hon nu då? :o hmm! shiet, jag har glömt bort det "/ .. jobbigt läge!


Just nu ska jag väl inte göra någonting speciellt, mitt magont håller ju på att släppa, men jag orkar inte! jag har verkligen inte någon or i kroppen just nu! aaah, jobbigt det! jag vet! ni vet väl hur det är? när man är rastlös, men egentligen inte heller orka hitta på eller sysselsätta sig med någonting, right? :o erkänn, det är ju faktiskt rätt jobbigt!?  Men jag funderar på om jag faktiskt ska ta och krypa ner i sängen snart, börjar ju trots allt bli lite småtrötter i mina ögon! john blund verkar vilja ha in mig i drömmarnas land rätt tidigt ikväll - och kan ju vara rätt skönt det också! :D haha!

Jo, just det! EVA heter hon ju! ja, hon som är med på WALL-E ! :D jag kom på det till slut, eller nej det gjorde jag inte! dom sa det på tv'n! haha! (: , sry ! (a)!...


Nej, nu ska jag ta och kika klart på filmen ! men får se vad som händer efter det! om det blir sängen? eller om någonting annat kanske dyker upp här i min lilla tråkiga, "känner mig väldigt gammal"-lördag! haha! :)


Puss på er så länge sötnosar! - vi hörs senare! <3

Av Louise - 17 oktober 2009 19:09

Aaaah, jag har så himlans ont i magen, så jag har legat i fosterställning i stort sett hela kvällen på soffan! eller ja i alla fall stora delar av kvällen! :s.. hmm..
Tog en alvedon för ca 1 timme sedan, men det har fortfarande inte släppt någonting, varför har jag så ont?! :o


Kvällen har väl inte bestått av så mycket mer än att jag har legat på soffan, frysit och haft väldigt ont...

Robin lagade mat till mig förut, så idag blev det pyttipanna & ägg på menyn.. ;p

Sedan kom jag ju självklart på att jag hade glömt min hårborste i Rengsjö, väldigt jobbigt! så då fick jag gå upp och handla en ny helt i onödan.. men men, jag måste ju liksom borsta håret! annars fungerar det ju inte riktigt..


jag har även pratat med min mamma idag, och sa att vi funderade på att komma ner nästa helg ( då båda 2 har fått pengar liksom! ) men robin visste inte om han skulle med! så jag ska i alla all åka till mamma nästa helg - det har jag bestämt för mig själv.. jag måste komma bort lite känner jag, sedan saknar jag min mamma otroligt mycket just nu!

men det finns även ett ställe till som jag skulle vilja åka till NYSS, och det finns bara en person som vet vad det är, och den personen är den enda som kan ta mig dit? eller nej kanske inte! men blir bäst då i alla fall :D haha!  jag vill åka dit också... :D


Sitter och glor på någon film som går just nu, vad den heter? hmm.. vänta lite!....

den heter " Tjenare Kungen!"  - det verkar vara en helt sjuk film verkligen... men men, har ju ingenting annat att göra... så det får allt bli till att titta klart på den i alla fall, men sedan då?  det är väl sådant som märks antar jag?! haha, call me?


Nej, nu ska jag leta rätt på min lilla dosa som har fått ben och sprungit bort ifrån mig! sedan så ska jag lägga mig i fosterställning igen ( det gör inte lika ont då nämligen! ) haha!

men jag finns ju på telefonen i alla fall! (:

på återseende söt!
Puss! <3

Av Louise - 17 oktober 2009 12:02

Godmorgon, eller ja - klockan är lite över 12! men jag har varit vaken en stund i alla fall. ca 1 timme ungefär..

Igår när jag gick och la mig så kunde jag konstigt nog inte sova, hmm! älsklingen tog upp väldigt stor del av sängen, så jag hade lite problem med det! sedan låg jag och frös också.. :s
Så jag låg och kikade runt lite på tv'n, så det blev bland annat Big Brother och sådär! haha!


Men vad händer idag då? (: jag har faktiskt ingen aning, ingenting direkt planerat i alla fall..
Pappa är och jobbar - han kör härjedalingen idag! (: haha! så han kommer väl hem senare, kanske blir lite mys där, beroende på när han kommer då vill säga!
Men har ni nå förslag så får ni gärna höra av er ! (:

nej, nu ska jag äta lite frukost, sedan blir det en dusch! (:
Men vi hörs senare! :D
Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards