Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Louise - 2 oktober 2009 20:48

Ja, nu var det bestämt - eller ja det har varit det ett tag faktiskt! jag ska åka med Olivia upp till "fjälls" eller vad man nu ska kalla det.. jag vet inte ritkigt vart det är! men ska följa med i alla fall.. och där är det snö ! :O det ni! ska bli kul, och jag har lovat tiaz att skicka ett mms till honom om det är så att jag ser snö! :D underbart faktiskt.. ^^
Sedan säger ju alla att det ska komma storm och snö här hemma imorgon eller på söndag! och det tackar vi ju faktiskt inte nej till! eller jo, lite i alla fall.. stormen hade vi kunnat vara utan, men inte snön! för jag längtar till den riktigt vintern och allt där till :) haha!! :D


Just nu sitter jag hemma och kikar Idol i min ensamhet med katten! Otroligt skönt att vara hemma igen, men nu får jag ju som sagt inte sova i min egna säng inatt! får helt enkelt vänta tills imorgon, men det gör liksom ingenting! :)

För imorgon kommer även älsklingen hem till färila, och jag får mysa sönder honom ordentligen! men vad som händer mer imorgon kväll har jag ingen som helst aning om just nu, så har ni någon idé så hör av er - mer än gärna! :D

kom med förslag, för är ju inte omöjlig! inte när det gäller mina vänner i alla fall.. :) haha!


Nej, nu hade jag tänkt att försöka kika klart på Idol, invänta Olivia! hoppas verkligen att hon kommer snart.. börjar bli lite rastlös! och undrar egentligen hur lång tid det tar att åka upp dit? men det märks väl om inte annat! men ni får ju gärna höra av er till oss båda på våran lilla "roadtrip" så här på kvällen/natten... så det är ju alltid trevligt med någonting som plingar till lite då och då liksom!
Så nu hoppas jag och väntar på ett eller annat pling:D haha! ^^


Nej, nu ska jag slita mig ifrån datorn och kika klart, sedan packa det sista också! :) haha!
men på återseende! kommer kanske en rad ikväll när vi är framme och sådär! innan sovdags - för datorn följer ju självklart med.. men annars kommer det någonting imorgon! :)
men vi hörs i alla fall.. :)
Puss Hej! <3

Av Louise - 2 oktober 2009 16:04

Jag måste bara berätta en sak innan jag fortsätter? jag blir irriterad när jag läser vissa bloggar eller på facebook eller andra ställen, eller bara hör folk prata!! vet vissa verkligen hur man ska behandla andra? alla är ju inte likadana, är det inte det som gör oss alla unika på våra egna sätt? jag trodde det i alla fall, och jag kommer abslut att hålla fast vi det, utan att tveka också! men jag blir bara så arg på när andra bara skiter i personerna omkring en, i ens närhet liksom! aah, ge upp! nu får det bli någon rättning tycker jag.. men men , upp till dig/er att göra någonting åt det.. jag har redan börjat jobba på mitt. för alla är inte perfekt, inte ens om man själv tror det! bara så att du vet!!!


                          -    det var väl egentligen det jag ville ha sagt om det! Det är ju ganska många som läser bloggen ändå! och just nu hoppas jag att framför allt " DU " gör det.. kanske ska ta åt dig lite också, och tänka lite längre?



Nej, nu sitter jag här och klagar igen, och skriver så mycket att jag slår nästan lite på tangenterna (stava?) när jag skriver! och det är ju inte bra! så nu måste jag vrida tankarna åt någonting helt annat :) hehe!
Men klockan är ju efter 4 nu, sitter här och kikar på tv'n, nyss packat klart allting som är mitt ( förutom datorn då! ) och sådär.. och väntar på att älsklingen ska komma hem ! men han är hemma snart :D hehe!
Sedan så ska jag vänta på att han har packat klart sitt och sådär, sedan så ska jag prata med honom om en sak, eller hur Olivia ? jag vill verkligen detta just nu! skulle vara så otroligt skönt! verkligen! (: haha..


Nej, nu ska jag gå och göra svärfar sällskap så länge, prata lite skit med honom! sedan invänta älsklingen så jag kan åka hem till Ljusdals Kommun igen!!! vill hem nyss helst ju ^^ haha...


en sak till : Snö ? där, nu!!!?? shiet!   Och här på tisdag ? jag tror inte på det! men det är väl sådant som märks! jag saknar ju iof snön - så gör ingenting om den nu skulle komma faktiskt.. men det märks väl! jag håller tummarna och ser fram emot att den kommer hit! :) hah!

Men på återseende, kanske kommer åter ikväll då, när jag fått svar på hur jag ska göra!
Men först så ska jag vänta på älsklingen, åka hem och krama sönder min lillebror - för han är äntligen hemma igen! :D aaah, kan knappt vänta! men det ska bli kul..


men hörs senare!  Puss Hej! <3

Av Louise - 2 oktober 2009 11:46

Godmorgon gott folk (:


klockan är nu kvart i 12, och jag sitter i soffan och har nyss duschat och ätit frukost! - mums! jag är faktisk hungrig på morgonen nu, och det brukar jag inte vara! hm, konstigt! men ändå en bra sak! ^^ haha!


Men jag blev lite chockad i morse, Olivia ringde mig vid halv 11, och frågade vad jag ska göra i helgen? hm. jadu ingen aning sa jag då..  Och sedan frågade hon om jag ville följa med upp till fjälls nu i helgen? haha! Hennes pappa är där, så ja, vem vet! kanske ska åka upp? får se vad som händer... ska prata lite med robin och sådär också!
men sedan kommer ju GLENN hem idag också :D hmm, och han åker på söndag igen! så vi får allt se :) men vi ska höras senare i alla fall (: hehe!


Igår så blev det Idol, och även lite mer tv-tittande tills man fick reda på vilka 2 som gick vidare! ^^ hahaa!
och jag tror att det blev rätt i alla fall, men det var rätt roligt i slutet där, när dom sa Karolina, men Camilla trodde att hon gick vidare! haha! hon blev först så glad, sedan så ledsen! men det var roligt att se! :D haha.. otroligt (y)

Men efter det så var det dags för sängen, älsklingen var trött igen! efter att ha sovit sedan han kom hem liksom , men men!  han är ju bara så söt i alla fall :D haha!  men jag mös sönder honom i alla fall! :) haha! otur för honom (A)!!

idag - åker hem! så underbart.. jag saknar mitt lilla hus, min katt, min säng och framför allt alla vänner som är där :D hah! det kommer att bli toppen! ni vet ju - hemma är ju alltid bäst! :)


Men nu ska jag kila - på återseende!
Puss Hej..

Ovido - Quiz & Flashcards