Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Louise - 24 oktober 2009 13:06

Ååh, i morse när jag vaknade så var jag väldigt glad! :D  jag vet inte, men det är någonting! jag mår så himla bra när jag är här! Stockholm gör mig glad! (:


Nu har jag klivit upp, ätit frukost, duschat och även myst lite ^^...

Har även ringt till Mormor, och ska alldeles strax ta och fixa i ordning mig! Sedan åka ut till henne! :D ska bli skönt att träffa henne igen! det var ju verkligen evigheter sedan! "/ hmm.. skärpning Louise! :) haha!
Sedan ringde jag även min beccis, men hon va inte hemma! hon skulle komma hem vid 5 tiden, men sedan skahon iväg och jobba vid halv 6... men kanske ska leka med fläskis ( hennes pojkvän! ) haha..  
Men jag ska lekas med henne imorgon i alla fall... För nu har jag bestämt mig, älsklingen åker ju hem imorgon! men jag stannar kvar eftersom mamma är ledig på måndag! :D  så jag åker hem måndag kväll eller tisdag någon gång! :)


men det märker vi! ^^ hehe...

Nej, nu måste jag verkligen göra mig i ordning för att åka till mormor, men på återseende senare goding! :)

PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards