Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Louise - 19 oktober 2009 22:56

God Afton!


Jag måste bara börja med att säga - jag är väldigt lycklig ikväll! jag har haft en kanon dag.. (:


Olivia, Stefan & Tiaz kom hit tidigare, och hämtade upp mig, så åkte vi hem till Nore och skulle kolla om Olivia hade fått någon post, men det hade hon inte! så vi skjutsade hem Mattias, och sedan upp till centrumhuset och snackade lite med Martina ( Olivias kompis ifrån Norrköping! ).. hon var här och jobbade! hehe! sedan så skjutsade hon upp mig på det där UNIK mötet, och så skulle hon hämta upp mig efteråt, så vi bestämde att jag skulle ringa när jag var klar, sagt och gjort! var på det där mötet som för den delen var helt värdelöst, eftersom jag inte ens ska gå på det där i alla fall, eftersom jag är inskriven på arbetsförmedlingen, och går på mina UGA-möten liksom! men det gjorde inte mig någonting! för jag gör hellre det måste jag erkänna! :D hehe!

Men i alla fall, 30 minuter senare efter att Olivia har släppt av mig där, så ringde jag igen och sa att hon kunde hämta upp mig! och det gjorde hon! :D hem till henne, och där blev man även bjuden på middag! MUMS! - tack för det! <3


Sedan hade vi så himlans tråkigt, Olivia kom på att hon ville förlänga sina naglar, så hon fick ett nummer och ringde och bokade tid! så på Fredag klockan 10 så ska hon iväg och fixa sina naglar, jag tror det kommer bli kanonfint faktiskt! (: hehe!
Men så fick hon nå ryck och ville göra ansiktsmask, så vi åkte iväg och handlade det! blev faktiskt lite bråttom eftersom vi kom på att dom nästan stängde, men vi hann med bara någon liten marginal liksom ! (: hehe!

Efter att vi hade handlat och sådär - hem till mig och skulle göra oss snygga & fräscha! :D heh!
" är vi inte Ljusdals snyggaste efter det här - då vet ju inte jag! "  - och det är ju självklart att vi blev det, men som om vi inte vore snygga innan liksom? haha.. sötnöt! :D


Men mitt upp i allt så kom vi på att det skulle vara gott med chips också, så åkte upp och köpte oss en fredagsmix - den nya, och den är så himlans god! Sedan hem igen och fortsatte med vårat, tog på oss dom där som skulle ta bort ringar under ögonen och sådär! så nu är dom borta också ( inte för att dom var där innan, men nu kanske dom inte kommer än på ett bra tag? ) haha! och så blev det ett varmt, skönt fotbad med sådan där grej! som luktade gott.. sedan efter det så fick man sådana där söta, små lena bebisfötter ! :D haha! underbart..

så måste säga att vi är numera, 2 stycken "nya" människor - snyggare än någonsin också för den delen! (: hihi...


Sedan så snackade vi med Jocke på msn också en sväng, kikade på lite av Olivias gamla bilder m.m, snackade lite mera skit - har man ju aldrig dött av liksom! :D och så fick jag även veta att Frida & Jocke kommer upp och firar nyår i Ljusdal (?) , och det kommer troligtvis bli huuur kul som helst.. men först och främst så ska vi ju faktiskt ta och flytta in Olivia i hennes lägenhet, ta en liten julafton, sedan kan dom komma.. För då , ja då - är vi redo för PARTY! :D hehe bigtime! :)


Men runt 10 tiden så åkte Olivia hem igen, och det kändes mycket ensamt, men hon ska ju upp och jobba imorgon bitti, så jag förstår henne liksom! (: men vi hörs imorgon igen ^^

Nu ska jag alldeles strax ta och krypa ner i sängen kanske, ska eventuellt slå på en film som jag kan somna till.. och invänta en morgondag! :D heh!

Men nu har jag ju i alla fall berättat om min dag, och den har varit kanon! tack för sällskapet idag skruttis <3 jag älskar dig gumman <3
men nu ska jag hitta på någonting annat, får se om det blir en film eller nå! (:
Men på återseende i alla fall..

Puss på kinden <3

Av Louise - 19 oktober 2009 11:47

Nu har jag varit vaken länge! (:


Klev upp förvånandsvärt tidigt idag faktiskt, haha! älsklingen åkte ju vid halv 6 i morse.. och efter et så hade jag väldigt svårt att somna om! så kollade på klockan kvart i 7 sistsa gången! :P haha! men jag somnade om då i alla fall, sedan så vaknade jag halv 9 igen, och då tyckte jag inte att det var någon idé att somna om yttligare en gång! så jag klev upp!  Hoppade in i duschen, och till och med rakade benen ( brukar inte orka det så tidigt på morgonen ju! ) men idag gjorde jag tydligen det :p haha! efter duschen så blev det frukost framför tv'n (: ,  sedan göra sig lite i ordning! nu är det bara sminket kvar, men det åker på innan jag ska på det där förbannade mötet senare! ;p haha!

Så efter att jag har gjort allt det där på morgonen, så sitter jag nu här med datorn i knät och lyssnar på en utav världens finaste låtar: " My song for the world "  - så himla fin, och dessutom är han inte gammal, han som sjunger då såklart! ;P haha!


Men nu funderar jag på om jag ska sysselsätta mig med någonting annat kanske, vika tvätt? hmm, inte det roligaste! men det måste ju komma bort, så det får ng bli det!
Sedan sminka sig lite, göra sig i ordning det sista! & invänta Olivia som skulle komma förbi senare och skjutsa mig på mötet! :p


Men vi hörs senare ikväll då, när jag har kommit hem igen! (:
Ha det bäst så länge sötnosarna! :D


puss på halsen<3

Ovido - Quiz & Flashcards