Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Louise - 3 oktober 2009 14:38

Åååh, detta är så mysigt! just nu sitter vi här i soffan uppe i stugan. Tittar ut genom fönstret, och där är det minus grader (burr!) och så snöar det lite lätt!! alldeles lagom m jag får säga det själv faktiskt.. så just nu trvis jag:D


I morse så väckte Olivia mig vid 11 någon gång ungefär och säger att det snöar ute liksom, och jag trodde henne inte riktigt ifrån början! men sedan när jag hade fått upp ögonen så hade jag ju inget val (: haha! men det är mysigt ju ^^ ...   Sedan klev man väl upp ur sängen, tog en lång varm dusch! Gjorde sig i ordning, sedan åkte vi bort till Mats ( olivias pappa! ) och dom i den stugan lite längre bort! :) haha.. pratade lite skit, sedan skulle dom på en promenad och vi åktetillbaka till stugan.. :)
så nu sitter vi här och kikar på tv'n och tittar ut genom fönstret som sagt... ska alldeles strax försöka packa ihop alla våra saker, som vi redan har lyckats sprida ut överallt! sedan åka till Mats och dom och äta lite middag runt 5, och efter middagen så bär det av hem till Ljusdal igen! ska bli skönt, men det var otroligt skönt att bara komma bort en dag! =D haha!


Men nu ska jag ta mig i kragen och gå och göra någon nytta, kan ju inte sitta här liksom! blir eventuellt ngra fler snöbilder sedan innan jag åker hem också !^^, men det är ju sådant som märks i alla fall...

Men på återseende i alla fall söthögar! vi hörs sen, och så länge finns jag ju på mobilen - ni har numret ^^

Puss Hej!

Av Louise - 3 oktober 2009 02:56

Hejsan Hoppsan!


nu sitter vi här uppe i Niklas "lilla" stuga, i funäsdalen! och vet ni då? det är snö på backen, det är inte mycket! men det är dock snö :) helt underbart faktiskt.. jag måste ju innerligt erkänna att jag saknat snön lite ju... jag gillar ju trots allt vintern ^^ haha.. och sedan så ska jag skicka ett mms till tias imorgon - för han ville ha bildbevis också! ^^ haha.. så det ska han få - tro mig! tias , imorgon kommer det :) <3


Vi har haft en helt crazy roadtrip hit upp,  vi har haft allsång för oss själva på högsta vlym och skrattat som aldrig förr! så det var en rolig resa måste jag säga! ^^ haha! ni som inte var med - det vill säga alla andra! missade verkligen någonting! haha! :D helt galet, men roligt...


nu sitter vi här som sagt, det är snö också ( vilket jag nämt några rader längre upp! ) och även att det är SJU minus grader! och Olivia höll på att frysa ihjäl nyss när vi var ute en liten sväng på onyttigheter! :D haha! hon är bra söt hon! hon sa att det var kallt åt nacken liksom! haha.. men men !


jo, jag måste bara säga det, det stod 3 stycken älgar vid vägkanten när vi åkte uppåt - typ precis innan man kommer in i Funäsdalen... och hon tvärnitar verkligen ! och skriker - kolla louise, det är 3 stycken renar! men hon måste ha sett i syne! jag är helt säker på att det var älgar! hehe, sedan blev hon även tvungen att fråga stefan om det fanns renar här, och det gjorde det tydligen! :) ... mohaha!

btw, vissa folk är ju sjuk i huvudet - nu har jag det sagt också! varför klaga? sköt ditt eget kanske? ajja, what ever! :) hahahahah.. du är en patetisk människa! ^^ lev ditt eget liv, och lämna mitt utanför kanske.. låter som en bra plan för min del ...


nej, nu ropar sängen! klockan är ju 3 liksom, och vi har en mycket hektisk dag framför oss imorgon! ska hinnas med mycket, så nu ska vi krypa ner! :)
Godnatt , men på återseende imorgon i alla fall..

Puss på er! <3

Ovido - Quiz & Flashcards