Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Louise - 20 oktober 2009 19:02

... ifrån min och Olivias lilla mys/"skönhets" - dag igår (:

tänkte jag skulle bjuda på dom, hehe!


 

Nu var det dags att bli snyggare än någonsin! (:

   

mitt "blåa" lilla monster <3

 

På med våra "anti-påse" lappar.. haha!

jag med mina lappar :p haha! ( strike a pose! ) :D

 

( strike a pose! ) :D Olivia blev så söt i sina lappar :D




Nej, nu får det räcka, men nu har ni fått ju ett litet smakprov om vad vi roade oss med igår, och framför allt lite om hur vi såg ut då! (: haha!

tänk egentligen om vi skulle se ut sådär hela tiden, men det gör ju ingenting! Vi är ju väldigt snygga! :D haha!


på återseende!
Pussis! <3

Av Louise - 20 oktober 2009 17:39

det finns absolut ingenting att göra!! "/


sedan sist, har jag bara ätit mat typ, och inte blev det någon finmiddag heller !det blev köttbullar, potatismos & lingonsylt! haha! (: men men, jag slipper ju vara hungrig i alla fall, det som är huvudsaken kanske, eller?! :p


Men vad ska man egentligen hitta på ikväll då? jag vill inte sitta hemma, och jag har ingen bil för tillfället så tar mig ju ingenstans heller! detta suger verkligen! och jag hatar att bara sitta hemma också! :s  jobbigt detta förstår ni! :( hmm..


jag är sugen på en promenad just nu, men det finns ingen som vill göra mig sällskap, har jag lata vänner? eller vad är det frågan om! haha! nej då, jag älskar er! men snälla! gör mig sällskap på en prommis! :D haha!


Nej, nu ska jag försöka hitta på någonting ! ha de bra!
På återseende ikväll!
Puss & Kram!

Av Louise - 20 oktober 2009 14:33

En ny dag med nya möjligheter (?).


Igår kväll när jag skrev sist, så efter det så slog jag igång en film, kommer dock inte ihåg vad den heter! ajaj.. jag och mitt dåliga minne! och så kollade jag kanske i 30 minuter, och vid halv 1 tiden, så skickade bästa vän Tiaz ett sms och frågade om jag kunde ringa honom! sagt och gjort, jag ringde och vi pratade på om allt möjligt... Och sedan kom vi båda 2 på att vi kanske skulle sova lite, så 1 timme & 15 minuter senare la vi på och sa godnatt (: hehe!

så vid tjugo i 2 inatt så slutade vi prata, men det var verkligen skönt att få prata av sig! vi pratade ju om allt mellan himmel och jord. hehe! jag älskar honom för det han är - min bästa vän! <3


Men jag somnade väl runt 3 tiden i alla fall, och jag vaknade rätt tidigt i morse, varför så himla tidigt! men jag kollad epå klockan försa gången vid halv 8, men klev jag upp då? - nej nej, jag somnade om en liten stund, men sedan vid kvart över 9 så kunde jag inte sova längre! så jag klev upp och slängde mig i duschen ch åt lite frukost! (: hehe!
Sedan efter det har jag sysselsatt mig med lite hussysslor :D haha! jag har diskat och varit lite duktig här hemma i alla fall...

Men vad händer idag då? hm, jag har ingen som helst aning! allt jag vet är att jag måste hitta på någonting att göra! :D hehe!
Men jag återkommer senare med en liten rad när jag har bestämt mig! (:

Puss på er så länge <3

Ovido - Quiz & Flashcards