Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Louise - 4 oktober 2009 22:12

Hejni!


Nu är jag ju tillbaka igen, är det inte underbart så säg! hehe!
denna söndag har varit en mycket bra söndag faktiskt, och annars brukar ju det vara den segaste och tråkigaste dagen på hela veckan! men inte då! jag gillar verkligen lite halvmörka höstkvällar, det är så mysigt! ^^,


Jag har tvättat och hängt 2 maskiner tvätt idag, var på tok alldeles för länge sedan jag tvättade och var ritkigt duktig, men det är ju också lite svårt när man inte är hemma heller! men idag tog jag ett litet kliv framåt med det i alla fall, imorgon blir det mer ändring! då jag ska ta tag i lite mer städning här hemma! :)


Har ju i alla fall varit en toppen kväll verkligen!  Satt här hemma och kollade på One Tree Hill, sedan så gick vi in till pappa och åt ( blev bjudna på middag! ) Potatisgratäng och Rostbiff - M U M S !

det var verkligen hur gott som helst! åt så mycket så jag knappt kom upp ifrån stolen, gick inte att sluta liksom!  haha! men men ! det var underbart i alla fall, pratade av mig med pappa lite och sådär! skönt det ! ^^  känns som jag har fått tillbaka min pappa igen <3 och det gillar jag :D

Sedan gick jag och älsklingen in, satte oss i soffan och verkligen mös till det - tända ljus och varandras sällskap! kan inte bli bättre! mysiga hösten är här igen! som jag har längtat, får tända värmeljusen/blockljusen och bara mysa till tusen! underbart måste jag säga! (:


Har nu duschat och kikat på som tv program som jag ville titta på... och ska alldeles strax krypa ner i sängen! för är verkligen dödstrött! :p  Måste passa på att mysa med älsklingen också, han åker ju tillbaka till Bollnäs/Rengsjö imorgon! stackarn, ska upp halv 5 imorgon bitti..  men men , det är så när man har ett sådant yrke! ;p hehe! men skönt att han har varit hemma med mig i 2 dagar nu! :)


Nej, nu ska jag gå och borsta tänderna och krypa ner i sängen! :)
Godnatt & på återseende imorgon!
Sov gott sötnosar!
Puss Hej <3

Av Louise - 4 oktober 2009 14:07

förlåt, jag skrev aldrig någonting igår! men när jag kom hem och sådär efter våran lilla resa hem igår så var jag rätt trött faktiskt.. så orkade inte ens packa upp datorn ur väskan! ;p haha!
Men nu ska jag skriva lite!

efter att jag skrivit igår så gick vi ut och gjorde årets första snölyckta - och ja, den blev otroligt fin! :D haha! Och så la vi oss på soffan och deckade en liten stund under filten... sedan vid 4 så var det dags att packa i ordning och göra oss klara, och vi gjorde så! Och vid 4 tiden så åkte vi bort till Mats och dom igen, där det skulle bjudas på middag ! :D mysigt.. och det blev en 3-rätters middag! ååh, det var så gott.. Och varken jag eller Olivia kunde liksom sluta äta direkt, det var så himlans gott! ^^ så tack så mycket för det måste jag säga! :D mums! sedan så sa vi även att vi ville ha Git's potatisgratäng när vi kommer ner till Norrköping nästa gång - för det är nog världens godaste pot.gratäng tror jag ! :) haha! ni har missat någonitng om ni inte har smakat den i alla fall (a)!

Efter middagen och sådär så åkte vi hemåt mot Ljusdal i alla fall, och det var skitväder hela vägen hem, helt otroligt! shiet vilket väder! men det var snö längre ner än vad jag trodde faktiskt, men det gör ju ingenting! :) snön är mysig.. så jag hoppas snart att den kommer hit! :) haha! men när vi kom hem, så regnade det istället - och har vi inte haft nog med regn nu denna så kallade "sommar" som vi skulle ha haft!? jo, jag tycker det i alla fall.. så nu får det vara nog faktiskt... hmm...


Men kom hem i alla fall, och här väntade älsklingen så glatt :) haha! han hade köpt godis och sådär verkligen myst till det, eldade och allting! men jag var så trött! så jag kollade lite på tv'n, sedan deckade jag halvt i soffan och sådär! men förflyttade mig efter någon timme till sängen och somnade ganska direkt där :p haha!

Nu har jag klivit upp på morgonen, och skulle tvätta - men inte då! :p haha! det var upptaget där ju (a)! så ska tvätta snart :)  men har passat på att byta sängkläder, och plockat lite runt omkring så länge - så nu är det fint här hemma igen!
har även haft en ganska lång pratstund med pappa - äntligen! jag har faktiskt saknat det.. men nu verkar det bli en ändring på det, och bli "normalt" eller i alla fall som det brukar vara igen! och det ger jag faktiskt två stycken stora tummar upp för! (y).. jag gillar't skarpt, verkligen! :)

    Pappa ringde nyss också och glenn har missat tåget, pga att det låt idioter framför som inte kan köra bil! haha! men nu åker dom till Bollnäs i alla fall, så glenn kommer iväg! :)  och även att vi ska äta tillsammans med pappa ikväll också! ska bli ritkigt mysigt faktiskt! jag längtar redan!  mums! :)

nej, nu ska jag gå och starta en tvättmaskin, och även ta ett ärevarv med dammsugaren ^^ haha!
Men på återseende sötnosar!

PussHej! <3

Ovido - Quiz & Flashcards