Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Louise - 9 oktober 2009 18:17

lite funderingar yttligare en gång då.. ;p


varför är dom flesta så himla omogna? ibland blir man ju bara irriterad, och sedan ckså folk sm tror att dom är någonting ch värda mer än andra!
men då ska jag säga er alla en sak, alla är lika mycket värda, oavsett kön, ålder, utseende, bakgrund eller någonting annat! sedan kanske är det ju självklart att man gillar/älskar någon/några mer, och vissa man inte tål helt enkelt. men låt dom bara vara ifred då? dom har ju också ett eget liv? orkar man verkligen lägga ner så mycket nödig energi på det! hm, jag fattar inte.


Jag blir bara så trött på det, man läser det lite här och där ( händer rätt ofta! ) och även att man ser det nästan överallt också.. men allt jag önskar just nu, är att tänk dig för om vad du gör och vad du säger nästa gång, okej?
för du kanske sårar någon... för alla är lika mycket värd!



Nu har jag ätit middag, eller ja idag blev det väl ingen direkt ordentlig middag, det blev en pastaSallad med fetaost i, mums! det var riktigt gott (:  
och nu sitter jag här och funderar på vad som händer ikväll, vad bjuds det på egentligen! jag vill verkligen hitta på någonting. så ni får mer än gärna höra av er och komma med förslag:D!

Förresten, jag tycker att ni har varit lite dåliga på att tycka till om "utseendet" på bloggen nu sedan jag ändrade. så vad tycker ni egentligen? skriv gärna en komentar och tyck till! (:


Nej, nu ska jag platta håret och göra mig i ordning - sedan hitta på någonting! (:
På återseende!
Puss!

Av Louise - 9 oktober 2009 12:18

Ja, precis som det låter! uppe med tuppen i morse, eller ja nästan i alla fall.. jag hade ställt klockan på halv 9 i morse.. (:   och jag kan smått erkänna att det var lite segt att komma upp i morse, men det gick efter en stund i alla fall. haha! :D!

Men när jag väl kom upp ur sängen så var det till att slänga sig i duschen och göra sig i ordning! sedan skjutsade jag ner Pappa till tåget som gick runt 10, och efter det så uträttade jag några ärenden när jag ändå var nere på Ljusdal... så skönt att ha det gjort faktiskt! (:  Sedan så träffade jag Olivia en sväng också ( när hon hade en liten rast ), på en liten ryk och skitsnack, bestämde bland annat att dom eventuellt ska komma förbi ikväll och kika på Idol, och kanske komma imorgon och glo på fotbollen med mej! ( Sverige-Danmark! ) .. =D


Sedan efter det så bar det av hemåt igen, och så ställde jag mig för att diska - tog det sista! så nu är allting borta! och jag känner mig ritkigt duktig..

Och nu är jag lite sugen på en promenad, så jag tar och klär på mig lite varmare kläder, börjar ju trots allt bli lite kyligare ute numera! i med hörlurarna, och tar mig en skön promenad!


men det kommer någon rad senare! (:
På återseende då ^^
Pusss!

Av Louise - 9 oktober 2009 00:52

Nu är jag tillbaka efter en låg dusch, och yttligare lite mys i soffan!
men eftersom jag inte har ställt klockan på ja, jag vet inte hur länge (?) så kanske det är dags att krypa ner i sängen och försöka sova, så att man kommer upp i tid imorgon - för det är ju ett måste! haha!

Så klockan är ställd, och sängen ropar faktiskt mitt namn ganska högt nu!
Så jag kryper ner nu, men jag tänkte väl bara säga Godnatt!

Så vi syns imorgon sötnosar!
SovGott.  Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards