Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Louise - 28 oktober 2009 23:50

Jag tänkte bara stanna till och säga godnatt innan jag går och lägger mig!
för det  kanske är dags att sova, ska ju upp halv 8 imorgon bitti! hur ska jag orka det då? hmm

Men imorgon, klockan 9 åker vi mot Gävle! :D  ser jag faktist fram emot! ^^

och jo, jag har haft TVÅ stycken rätt intressanta samtal idag! och det var underbart.. hehe!


men nu måste jag säga godnatt till er alla, för måste verkligen försöka få lite sömn!
Så på återseende imorgon sötnosar!

stooor PUSS! <3

Av Louise - 28 oktober 2009 22:29

Hemma igen, efter en liten tur på Ljusdal!


Olivia kom förbi förut, så färgade vi mitt hår! så nu är jag brunett igen! och jag är sjukt nöjd! men vi ska ta och färga det en gång till, så det blir lite mörkare! för just nu ser det ut som om jag har världens utväxt. haha! men det fixar vi imorgon eller på fredag! (:

Sedan kom storebror förbi en sväng förut också, så vi tog en liten sväng.. premiär turen liksom - så nu är den avklarad! =D


Så kom hem för en liten stund sedan bara! och jag och olivia har kommit på värst idén om våran lilla utklädnad på lördag! det är ju trots allt halloween, så man måste klä ut sig lite! och det är precis det vi hade tänkt att göra! vi kommer att bli såååå snygga! :D haha!
Men imorgon blir det en sväng till gävle! ska in på ikea och lite annat, men framför allt fixa med våran lilla dräkt, eller vad man nu ska kalla det! :D hahhaha.. underbart! jag längtar redan! ^^


Nu tänkte jag slänga mig i duschen en snabbis, sedan sova lite kanske? men måste först kolla på Navy CIS! :p

men på återseende innan bedtime! :)
PUSS!

Av Louise - 28 oktober 2009 16:55

Nu är jag hemma igen, eller ja, jag har varit hemma ett bra tag! sedan halv 3 ungedär! :)
Jag håller även på att tvätta för fullt - kan behövas! eftersom jag varit ute och flängt lite på sista tiden och inte hemma så mkt! :D hehe! så nu behöver jag mera rena kläder ^^,


mötena gick bra i morse förresten, nu måste jag bara fixa alla mina konto uppgifter, och även ett frimärke! (: haha  men det löser vi sen ! :D


Vad händer ikväll egentligen? hoppas kanske att storebror kommer förbi en sväng, nu när han har fått KÖRKORT idag, grattis till honom! (: haha..  nya chaffisen kanske? ;p mohah - det kan ni ge er på! nu är det hans tur.... :p


Jag sitter även här och funderar på om jag kanske ska färga håret??! det är ju trots allt höst och vintertider nu, och då vill man ju inte vara blond.. i alla fall inte jag ! så jag funderar på om Olivia kanske ska få färga mitt hår! :D haha!

Klockn är ju bara 5, men det känns som om klockan är betydligt mer! shiet, jobbigt läge! "/ haha.. men men !

Nej, nu ska jag hämta tvätten, och starta en ny maskin! så på återseende senare ikväll!
PUSS

Av Louise - 28 oktober 2009 13:18

Resan efter att jag skrev gick väl helt okej igår! väldigt trångt då jag hade en tant ( eller ja, förlåt! hon var kanske 30-40 någonstans! ) men hon somnade i alla fall, och hon tog upp väldigt mycket plats när hon satt där på sitt säte och sov! :p hmm.. så det blev ingen direkt sömn för mig! jag försökte blunda lite, men det fungerade inte riktigt som jag ville direkt! haha :D


Men till slut kom jag ju i alla fall fram till Bollnäs där jag skulle kliva av, och jag var så himlans kissnödig, så vi åkte kaske max 3 minuter så fick robin stanna så jag fick kissa! haha, han skämdes lite för mig! men såhär är det, jag tycker inte om toaletten på bussarna, luktar oftast äckligt och är väldigt liten! så jag höll mig helt enkelt.. :) men nog om mina kiss bekymmer! (: mohaha..


kom i alla fall hem till färila, och skulle kolla på hell's kitchen, men då ringer Glenn och vill ha hämtning ifrån Ljusdal, så jag får kliva upp ifrån sängen eftersom jag redan hade gått och lagt mig! men så hämtade jag upp honom i alla fall! ;P haha! och på vägen hem så fick jag reda på att han hade haft tjejbesök, både i min SÄNG och i min soffa! hmm, vad tycker vi om det egentligen glenn? sedan skrattade jag bara när jag fick höra vem det var! mohahaha.. Glenn, glenn, glenn! vi har ju pratat om det där, eller? :p knäppgök där! (:


Men sedan somnade jag i alla fall, och jag var så himlans trött i morse när älsklingen ´åkte, så märkte inte att han klev upp ur sängen - vilket jag i normala fall brukar göra! men men!
sedan var jag ovanligt pigg när min klocka ringde, och klev upp på en gång! och tro mig - det brukar jag ALDRIG göra annars! brukar alltid ligga och dra mig, och sedan komma på att det är lite bråttom istället. men inte idag! (: haha!
åkte ner på ljusdal, mötte Olivia och sedan iväg på mitt möte på arbetsförmedlingen! så efter det, så gick jag för att fixa med lite pengar, sedan iväg till Syrran & jag, där jag skulle klippa mig! :)
Så nu sitter jag på pappas jobb, och väntar på att bussen ska gå hem 14,10 - hem till färila igen! :D


btw, jag är sjukt nöjd med hur resultatet av klippningen blev! så det så! :) heh! annars brukar jag ju vara lite kräsen på det där! men Kajsa lyckades bra idag ! :D - tack!


vad händer idagdå? hmm, jo jag tänkte bara ta en lugn hemma kväll med min lillebror! om han inte skulle iväg och träffa någon! men han visste inte riktigt! men annars blir det lugnt! men vad ska man äta ikväll då? hm, några förslag! jag ahr verkligen inga matideér kvar känns det som! men men !

nej, nu ska jag ta och logga ut och göra mig i ordning för att gå till bussen! på återseende senare - då även kanske resultatet av klippningen kommer!*
Men PUSS så länge <3

Ovido - Quiz & Flashcards