Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Louise - 27 oktober 2009 18:28

Vet ni en sak? jag hatar verkligen att åka buss! i alla fall sådana här långa sträckor, det är inte riktigt min grej har jag kommit på.. haha, så just nu säger jag bara: tack och lov att jag har körkort, och det är ju hur skönt som helst måste jag erkänna! synd bara att det är dyrare med bensin är en liten sketen bussbiljett.. haha ;p men men !

Nu slapp ni vänta tills jag kom hem till färila, för kom ju på att datorn va med uppe i bussen, och inte nerpackad i väskan! (:   Men just nu sitter jag här, det är faktiskt rätt mycket folk på bussen..   väldigt varmt och väldigt mycket ljud. och jag har tappat bort mitt headset till telefonen, och inte fanns det något nytt att köpa heller när jag och mamma var iväg och kikade igår.. så får helt enkelt klara mig urtan det nu..
men jag hade i alla fall tänkt att försöka sova en stund nu snart, för jag är så himlans trött!   men det brukar jag alltid bli när jag åker bil, buss eller tåg! så är resan mer än 1 timme lång så bruar jag alltid lyckas somna! det vet ju ni som känner mig i alla fall ;p haha ...


Ikväll ska jag i alla fall kika på film, eftersom mamma var snäll och köpte en dvd åt mig igår - åter igen, tack så mycket mamma! jag älskar dig! <3


Vi har passerat uppsala för ungefär 30 minuter sedan, och nu är vi ute på E4'n igen, där det blir enkelfiligt & dubbelfiligt om vartannat, och det är så himlans jobbigt.. men men det är sådant man helt enkelt får stå ut med! haha! :D


Nej, nu ska jag försöka blunda en stund... sedan hoppas på att jag är i bollnäs snart! (: haha!
Men på återseende senare ikväll! :)
PUSS!

Av Louise - 27 oktober 2009 13:58

Nu har nästan gjort allt som jag skulle göra, det är just nu bara ytterst lite packning kvar! men det är inte mycket! typ datorn och lite småsaker bara! (: hehe!


så jag tänkte alldeles strax stänga ner här och försöka ta mig in till stan! :D
men jag tänkte bara säga att ni får ju jätte gärna underhålla mig på min resa hem till Ljusdal igen! jag åker ju som sagt inte förrän klockan 17.00 - men underhåll mig! snälla?  ni har ju mitt nummer! :D


Nej, nu måste jag verkligen rusa, men på återseende ikväll när jag kommer hem till Färila igen! :)

stora PUSSEN till er <3

Av Louise - 27 oktober 2009 12:00

godmorgon!


Jag känner att jag egentligen är lite stressad, men måste ju stanna upp här och säga hej liksom! (: hehe! för ni har saknat mig! :D


Jag ska ju som sagt åka hem idag, bussen går hem kl 17.00 och så blir det bollnäs runt 8 kanske!? ;p hehe. sedan så ska jag möta älsklingen där, sedan åker vi båda 2 hem till färila - myys! :D
jag vill ju egentligen inte åka hem, men jag antar att jag måste! :p heh!
alla vännerna såklart, älsklingen, och sedan tråkiga mötet imorgon, ch även klipptid.. men hur ska jag klippa mig? hm, ska jag bli brunett efter det?   vad tycker ni? - själv är jag lite kluven på hur jag ska göra! visst man kan ju alltid färga tillbaka. men just nu vet jag inte hur jag vill ha det. hehe..


Nej, nu ska jag fortsätta med allting annat! jag har hunnit duscha, packa ihop lite och pratat med pappa ang min bussbiljett! (:

Nu ska jag: - äta frukost, göra mig i ording, packa det allra sista & sedan ta pendeln in till stan! :D hehe.
Så på återseende senare sötnosar!
PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards