Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Louise - 30 oktober 2009 12:19

Godmorgon!


i morse var jag uppe med tuppen, eller ja nästan i alla fall! (:

Det blev inge mer innan sängdags igår, för jag gick och la mig väldigt tidigt, men jag kunde dock inte somna! för sängen hade krympt kändes det som, haha! eller så var det bara för att det var en till i sängen? haha.. jag vet inte riktigt.. men det var trångt, varmt! ;p haha. men ska inte klaga på det, bättre det än att sova själv liksom! :D haha..


Nu har nästan hela min dag blivit förstörd... SKIT!!
jag hade planerat en massa, bolaget, färgning av håret, städning här hemma?, och lite annat smått & gott.. men hur ska jag nu hinna med allting.. det har jag ingen som helst aning om faktiskt..
men jag ska i alla fall försöka ta mig ner till Bollnäs sen, älsklingen slutar vid halv 2. och vi är tydligen bjudna på middag i byn ikväll? hmm.. :p  och ska även där hämta en bil så älsklingen kan åka! men men !
hur ska jag nu hinna? jag kan INTE färga mitt hår imorgon, det måste göras ikväll ju.. fuck... nu är jag stressad, irriterad ( som om det igår inte räckte då? ) men men..
Man får väl göra det bästa av situationen kanske, det brukar ju oftast vara så i alla fall! :p


Nej, nu måste jag sluta skriva! för är stressad & irriterad.. hoppas på att det blir bättre tills ikväll och imorgon.. för imorgon är det PARTY med bästaste! <3  oh, vi kommer va snyggast! :)

Sedan tänkte jag och försöka hinna med lite innnan jag måste åka till Bollnäs i alla fall...  men det märks! men vi hörs senare när jag är hemma igen, försöka komma hem rätt tidigt!! :D hahahahaha....


jo, just de! tack pappa för vinet! <3 älskar dig!

Nej, på återseende!
PUSS!!

Ovido - Quiz & Flashcards