Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Louise - 11 oktober 2009 21:55

Idag har verkligen varit en perfekt söndag! så jag måste ju erkäna att jag gillar söndagar - men bara ibland! (: haha!


Sedan jag var här sist så har det väl inte hänt speciellt mycket egentligen, jag har degat, slöat och myst i massor! :D

klev upp förut, men vi la oss på soffan så vi förflyttade oss inte speciellt långt. haha! så låg på soffan i några timmar och kikade på tv och sådär bara ^^ Jimmy somnade på kortsidan av soffan igen! ;p haha! trötter han! (:

Sedan när klockan började närma sig 4 så tyckte jag det var dags att laga mat, och idag bjöds det på köttfärslimpa, ptatis och gräddsås ( hemmagjord såklart! )


Skjutsade ner jimmy på Ljusdal & hämtade upp pappa på stationen vid kvart i 6, och han var nöjd att vara hemma, och ännu mer nöjd när han kom hem till mig igen och maten stod på bordet, och han fick även matlåda med sig till jobbet! jag är en snäll flicka! :D

Sedan bänkade jag mig framför tv'n till One Tree Hill, som vanligt varje söndag! och det är ju så himla bra! ååh, skulle kunna spendera alla mina kvällar/dagar med det programmet.. jag vill ha alla boxar! ja, tack! :D men jag var ju ändå lite onyttig till programmet "/ ( kunde inte låta bli! ) men det blev lite chockladpudding då också! och ja, det var väldigt gott! ;p haha!


Sedan så har vi bara suttit här framför tv'n och myst! Och efter Ensam mamma söker, så blev det en lång mysig dusch med älsklingen!  Och nu har jag fastnat här en stund! men ska alldeles strax krypa ner i sängen och sova! ska ju faktiskt försöka somna i tid ikväll, eftersom det inte gick så bra inatt vill jag mena! haha! (:

men nu när älsklingen är hemma, så kanske jag kan lyckas somna i alla fall... hoppas det i alla fall! :D

Men nu ska jag slå igång en film, sedan sova!  Så på återseende imorgon alla!
Puss/L.

Av Louise - 11 oktober 2009 11:36

Nu är det söndag igen, och helgen är över! nästan alltid lika deprimerande! men ändå rätt skönt idag faktiskt! jag har inga som helst planer inför dagen, utan jag ska bara hämta pappa vid halv 6 någonting tror jag (?) haha.. annars så ska jag bara ta det lugnt idag! (:


Inatt trdde jag ju att jag skulle självdö eller någonting! helt otroligt!
jag gick och la mig rätt tidigt för att jag skulle lyckas somna, men tror ni det? NEEEJ!!   För när jag väl är trött och vill sova, då ska telefonen ringa hela jävla tiden, och inte bara någon enstaka gång! men nejdå.. det slutade med att jag fick åka ner på Ljusdal vid halv 3 för att storebror varit i slagsmål på fyllan! så hmm.. ja vad säger man! jag trodde det var glenn som ringde ifrån Falun, och att jag skulle behöva åka dit, men som tur va ( eller vad man ska säga! ) så behövde jag bara åka till Ljusdal och hämta Jimmy !

Jag var hemma vid halv 4 eller någonting sådant skulle jag tro, och jag la mig i sängen - och somnade på en gång! (: haha!  Och i morse vaknade jag av att en telefon ringde, förvånade? nej, inte jag heller! Men det var faktiskt inte min den här gången, utan det var jimmy's denna gång! men sedan lyckades jag somna om i alla fall! och då ska självklart min ringa, och så har det blivit en litet problem/missförstånd med min lillebror i Falun... så jag fick ju vakna då och förklara för hon som ringde! och jag tycker inte om det.. men men, vad ska man göra då liksom? aaah...


men nu är jag ju vaken då i alla fall, och funderar på att äta frukost, stänga av telefonen och bara vara liksom! (: haha! men jag vet inte! Just nu vet jag bara att jag ska äta frukost och sedan hoppa in i duschen!

Men vi hörs senare söthögar!
På återseende..
Pussis<3

Ovido - Quiz & Flashcards