Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Louise - 23 oktober 2009 23:25

Nu har jag kikat klart på Idol och sådär, fixat i ordning och ska alldeles strax krypa ner i sängen! (:


Jag tycker faktiskt att det var rätt som åkte, jag tycker ju att, eller vi säger såhär! nu kan - Reza, Mariette & Rabih åk ut också tycker jag! ;p hehe!  Erik är ju självklart fortfarande min favorit - inga tvivel om den saken ju! :D


Tänkte berätta lite om min dag i alla fall!
Sedan jag skrev tidigare idag så har jag fixat det där åt lillebror, så han blev glad! Sedan satte jag mig på bussen mot Bollnäs.. Och där hämtade älsklingen upp mig på station och då blev det raka vägen till Rengsjö, packa väskan fixa det sista sedan mot Stockholm! :D men med ett litet stopp på E-center i söderhamn för att inhandla dricka & godis ( man måste ju ha färdkost vettni! ) (: haha... myspys! men sedan med 3 mil kvar till Gävle så lyckades jag somna till en stund och jag vaknade när vi hade 4 mil kvar till Sthlm :) hehe! visade vägen hem till mamma...
Kom hem och satte mig i soffan och slog på kanal 4 för att kika på IDOL såklart, älskling hoppade in i duschen! sedan kom äntligen mamma hem ifrån jobbet... världens bamsekram blev det!
sedan har vi bara suttit och pratat lite ikväll! (:


en bra dag enligt mig faktiskt! jag stormtrivs just nu! men just nu är jag lycklig, jag är i sthlm har träffat mamma och imorgon även mormor! :D  i just love it! <3


Nu har mamma gått och lagt sig, och hjärtat sover redan! så nu tänkte jag gå och tvätta bort sminket och göra mig i ordning för sängen! så på återseende imorgon istället!
Godnatt söthögar!

PUSS!

Av Louise - 23 oktober 2009 22:10

nu tänkte jag slänga upp några få bilder på Olivias naglar ( som hon var iväg och fixade förut! )


"häxan" Olivia! <3 


 

Hon skulle ha en liten rand med rosa glitter också! (:

 

Nu var glittret på! (:

 

Och såklart slut resultatet! Sjukt snyggt tycker jag! :D <3

Helt klart värt pengarna, om dom nu sitter så länge som dom säger! men det tror jag i alla fall.. hehe!

Fick även reda på att mamma eventuellt ska göra samma sak nästa vecka - alltså förlänga sina naglar! :D



Nu är vi i alla fall nere!
Men idol börjar alldeles strax! så jag återkommer senare innan bedtime! (:
På återseende!
Pussis <3

Av Louise - 23 oktober 2009 13:32

Hejsan Hoppsan!

 

Nu är jag tillbaka! :)
Åkte ner på Ljusdal med 09.15  där olivia mötte upp mig! :D haha..  Sedan var det dags, klockan 10.00 då skulle naglarna förlängas! (:  Så vi åkte upp till Adele - som skulle göra jobbet åt oss! (:

Och helt ärligt, det tog väldigt lång tid! det tog oss 2½ timme att bli klara med Olivias naglar!
men hon sa att hon var lite seg, eftersom det var fredag och man visste att man skulel få helg, så hon sa att det kanske var därför det tog lite längre tid (?) haha! men men , inte gjorde det oss någonting, vi hade ju inte direkt någon tid att passa! :p haha!

Måste bara säga : Att naglarna blev otroligt snygga! hah! bilder kommer senare ikväll när jag har kommit fram till Mamma, och stockholm! <3 älska stockholm! :D haha!


Men nu har jag lite bråttom, jag har lovat Glenn att jag ska fixa en sak innan jag åker till Bollnäs och älsklingen! :D

så jag måste åka nu, olivia är redan ute, haha! lite stressad?   skruttis då <3


Nej, jalla jalla! nu måste jag verkligen skynda mig! men som sagt, jag återkommer med en liten uppdatering & självklart bilder senare när jag är lite mer söder ut i landet..

Så jag säger, på återseende sötnosar!

ta hand om er nu! & var rädda om varandra!
PUSS!

Av Louise - 23 oktober 2009 01:13

Hejni!


Nu är jag tillbaka, efter en mycket som har hänt!  Stressigt, besvikelse, vänner, chockladpudding, skratt, magont m.m hahah!


Vi åkte till Ljusdal i morse och hämtade bilen, sedan så handlade jag snus åt lillebror ^^ haha.. sedan mot Nore och hämtade upp Olivia, sedan bar det av mot Bollnäs... Jimmy skulle skriva för körkortet, men han klarade det inte! "/ hmm, trafikreglerna som spökar kanske? ;p  men det är ju sådant man måste öva på! :D


Sedan efter det så var jag lite puss sjuk, med dom andra var hungriga! så vi försökte hitta något ställe med bra mat, och lyckas det verkligen i Bollnäs, liksom? hallå... hur krångligt som helst.. men men ! ;P haha! till slut så hamnade vi på ett ställe, och fick mat i magen i alla fall, och det var ju bra! ^^ (:


Och precis när vi satt och käkade så fick Jimmy ett sms, där det stod: Hämtar ni mig nu?  och jo, då var det ju bara äta upp och sedan kasta sig i bilen mot Ljusdal! så hann tyvärr inte pussas någonting... men vi ses imorgon hjärtat! <3 ... väl i ljusdal lämnade över bilen, sedan så åkte jag och olivia till centrum huset och inhandlade en mascara åt henne, sedan gick jag och beställde en klipptid, så nästa onsdag - den 28e.. 12.15  , då ska jag ÄNTLIGEN klippa mig! och jag funderar även på att bli brunett efter det? jag vet inte riktigt, men jag saknar mitt bruna hår, och såhär på hösten/vintern också! :D hehe! men vi får allt se vad som händer.. men Olivia har lovat att hjälpa mig isf, så vi får allt vänta och se! ska klippa mig först och sedan se vad jag känner för då! (:


Men efter det så åkte vi till Hybo, där jag packade ihop mina saker! sedan till Nore en sväng! sedan vidare mot Färila! ;p  vi satt och åt chockladpudding & kollade på Mammas pojkar! haha...
Sedan åkte dom hem, så tänkte jag hoppa in i duschen men jag kom aldrig så långt för Micke lol & bästaste Tiaz kom förbi <3 , så dom åkte härifrån för ca 20 minuter sedan... så har snackat skit, och även att glenn hämtade gitarren så han spelade lite - och micke sjöng! tog i som bara den... jag och mattias satt och skrattade så vi nästan kissade på oss, oj oj oj - en upplevelse för livet! haha.. har spelat in det, så nu när man blir på lite dåligt humör så kan man lyssna på det där! :D får då kan man ju inte annat än & skratta i alla fall.. hahahha! jag kom på mig själv nu, att jag sitter och småler för mig själv nu när jag skriver det! :D underbart det ju!


Men nu har dom ju som sagt åkt hem, och jag och Glenn sitter här i soffan - kollade nyss på någon sådan där bra serie, kommer inte ihåg vad den heter, fast det brukar jag aldrig göra (?) hmm.. men nu tänkte jag i alla fall hoppa i sängen! (:  Måste ställa klockan imorgon också!
För ska åka med bussen till Ljusdal 09.15 imorgon bitti , ska med olivia när hon ska förlänga sina naglar! tror det kommer bli skitsnyggt faktiskt! (: hehe!
men innan det så ska jag hinna packa, duscha & göra mig i ordning! så när måste jag kliva upp då? - jo, väldigt snart! så kanske dags att sova nu kanske.. ja,  jag ska bara skriva klart detta först! hah!

Sedan åker jag även till Bollnäs imorgon vid 14.45 för att möta upp älsklingen när han slutar, sedan så ska han fixa en sak, sedan bär det av emot Stockholm och MAMMA <3  som jag längtar kan jag säga! helt underbart ska det bli att komma bort en stund! hehe! så blir där över helgen! :)  ska hinna träffa mormor också - en självklarhet när man är nere! <3


Men nu måste jag verkligen sova, men får se när jag återkommer! någon gång efter olivias förlägning av naglarna skulle jag tro! :D hehe!
Men Godnatt säger jag i alla fall..

PUSS på dig sugarpie <3

Ovido - Quiz & Flashcards