Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Louise - 14 oktober 2009 23:02

Nu är jag hemma i mitt lilla hus igen, och oj vad skönt! jag har verkligen saknat att vara hemma... och ändå har jag ju inte varit borta så himlans länge (?) hmm..  men jag får ju fort en väldigt stor hemlängtan, och jag trivs bäst hemma! (:


Pappa kom och hämtade mig förut, klockan var väl runt 8 då, hehe! eftersom han hade varit iväg på sin gympa! - som varje tisdag! Då åkte vi till Nore och hämtade mitt batteri, och när vi väl hade kommit hem så hjälpte han mig och sätta batteriet på plats i den lilla volvon :D - tack snälla pappa! <3


Sedan gick jag in till mig, satte mig i soffan och mös! Och efter en liten stund blev det en lång, väldigt varm och skön dusch! (:  ååh, så skönt! sedan kröp jag ner i min morgonrock - som jag fortfarande inte kommit ur!

För just nu sitter jag i soffan, har tänt några ljus runt omkring mig, sitter med en varm kopp vanilj the och tittar p tv'n! dock reklam just nu! haha. Men otroligt mysigt i alla fall. Idag sitter jag inte under filten, utan jag har till och med tagit med min det tjocka underbart sköna duntäcket till soffan och myser till under det - jag är faktiskt lite frusen! men det har ju gått över nu när jag sitter under det sköna täcket! :D
det enda som saknas nu är en lååång kram och mysigt sällskap när man sedan förflyttar sig till sängen! för jag är så himla, asso väääääldigt kramsjuk! men jag får helt enkelt vänta tills imorgon! hmm..  då ska jag krama och mysa sönder min underbaring till pojkvän/sambo! - love it, och längtar redan väldigt mycket! <3


Nu har jag även ställt klockan så att jag inte glömmer det imorgon bort det, för det hade blivit väldigt jobbigt! eftersom jag sover väldigt länge! måste även flytta över lite pengar, så jag kan handla lite nödvändigheter imorgon ( kattmat, stopp & väx, tamponger och lite annat smått! ) och även så att jag kan tanka bilen lite - skulle vara behövligt.. 
Så just nu hoppas jag bara att min pärla startar snällt imorgon bitti.. :D - men det tror jag (y)!

nej, nu ska jag mysa klart med mitt the, mina tända ljus, duntäcket och en av dom 3 bästa serierna på tv'n - 2½ men! sedan krypa ner i sängen istället..
men på återseende imorgon!

Så jag säger Godnatt redan nu, Sovgott! (:
Puss <3

Av Louise - 14 oktober 2009 19:08

Sitter fortfarande kvar i Hybo, jag har inte kommit hem ännu! haha!
Både jag och jimmy sitter här och är lite rastlösa ;p  Natta kom hit vid 6 tiden, men just nu är hon på övervåningen ch bygger lego med Kim! (:


Pappa kommer dock och hämtar mig efter hans grej som han skulle på ikväll, och det skulle vara klart till halv 8, tror jag (?) men han skulle komma förbi och hämta upp mig då...
Så då tänker jag åka hem, och titta på Bonde Söker Fru - haha!  Men jag måste ju även fixa batteriet i bilen... Hur ska jag lyckas med allting då? :s... men det kanske löser sig!

Jag måste ha in batteriet i bilen i alla fall, för ska iväg på morgon möte imorgon, sedan hem och tvätta lite! eftersom jag kommer hem på tok för sent för det idag! och sedan så ska jag åka mot Bollnäs imorgon eftermiddag/kväll någon gång, älsklingen skulle nämligen jobba över lite imorgon! (:


Nej, nu måste jag verkligen hitta på någonting! för har så himlans tråkigt..
på återseende senare!
Puss<3

Av Louise - 14 oktober 2009 15:59

Hejsan hoppsan!

Nu är vi tillbaka efter lite äventyr, det blev en liten sväng till Bollnäs, jimmy fixade sitt, och ja gjorde mitt! (:
Jag åkte bort dit och presenterade mig, och lämnade mina uppgifter, så just nu hoppas jag att han ringer snart ! :D haha! det lät ju faktiskt väldigt positivt i alla fall, så just nu gör jag ingenting annat än att hålla tummarna! :)
Efter lite mat på max och redo för hemfärd så åkte jag in och pussade lite på älsklingen! :D jag tyckte det behövdes! ^^ haha...


Nu sitter jag i hybo igen, och funderar på hur jag ska ta mig hemåt, det skulle verkligen behövas lite! skulle behöva fixa lite med tvätten! och sedan komma på något sätt att få i mitt batteri i bilen också! men även hur jag ska få hem det ? det är ju i Olivias bil, som fortfarande är i Sundsvall. hm, undra när hon kommer hem?
Men jag har bestämt mig i alla fall, imorgon efter mitt morgon möte, hur jag nu ska komma iväg på det? så ska jag på något sätt ta min lilla bil till Bollnäs, där Ken ska laga! (:


Nej, nu ska jag ringa min pappa som ligger sjuk och fråga om han har lust att hämta mig! men det tror jag inte! så kommer få luska vidare i det! Sedan ta mig hem och göra någon nytta!
Men på återseende ikväll! (:
Puss!

Av Louise - 14 oktober 2009 11:30

Godmorgon!
Nu är jag också vaken, klockan ringde för en stund sedan..


Och jag måste typ kliva upp nyss för att göra mig i ordning, med har jag kommit så långt? - Nej.. haha

Men jag mste ju typ klivia upp, göra mig i ordning och sdär! För vi ska alldeles strax iväg p en massa äventyr :D , han ska fixa en sak, och jag ska fixa typ 2... :)

Men ska gå och göra mig i ordning i alla fall, sedan måste vi åka!
Men jag tänkte ju bara säga Godmorgon ^^


Vi hörs när jag har kommit hem igen.
Puss så länge <3

Ovido - Quiz & Flashcards