Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Jobb :D, vänner, gudmor & uppsala!

Av Louise - 30 januari 2010 08:45

Hej hopp..
lite väl dåligtmed uppdatering igår, men så kan det ju bli, eller hur? det vet ni allihopa.. man har ju inte alltid tid att sitta här och uppdatera er om mitt liv! nog för att man gör så gott jag kan, eftersom ni är bra nyfikna! (: haha...


Men kvällen igår slutade i alla fall med att jag åkte ut till Berga, mamma skjutsade ut mig! (: Åkte hem till Jocke och Becca - underbart! men vet ni vad som hände på vägen ut dit då?   JO, dom ringer ifrån det där jobbet jag sökt... tänker dock inte ritkigt berätta vart det är ännu, men i grann kommunen i alla fall - så mycket säger jag! :D  och dom undrade om jag ville komma och jobba den 6e februari, alltså nästa lördag med start klockan 8... :D och självklart gör man det, utan att tveka liksom! så han som ringde räddade verkligen min kväll kan jag säga! :) hihi.. så med andra ord, en bra start på kvällen, med jobb och sådär vettni ! det kallar jag lycka!

Kom ut till berga, och gick upp till beccis & jocke, där blev det en massa skitsnack, sedan efter ett tag tog vi en promenad upp till Norrgårdsvägen ( ca 15min promenad ) och hämtade bilen, då dom hade den parkerad där! (: haha.. så sedan åkte vi till världens bästaste mommo och lämnade av en telefon som hon skulle låna, då hennes knappsats hade sagt upp sig nästan helt! (: haha!

Och efter det så var klockan 10 tror jag (?) och då åkte vi till Maggan ( området kallas så! ) och så hälsade vi på världens vackraste Malin, min gudmor.. och hälsade på, där även hennes ena son Alex ( den äldsta var! ) och även Beccis kusin Kim.. :) så blev vi kvar där i ca 2½ timme! vilket var underbart, då jag inte hade träffat någon utav dom på år och dar känns det som! (: haha..
Men runt 12, halv 1 tiden s begav vi oss och dom skjutsade hem mig till Barkarby och mammsen! :D hihi...

Men när jag kom hem, så skulle pelle precis åka iväg och jobba, och mamma hade ju självklart fått för sig att hon skull med! haha, så jag åkte ju med jag också, då jag är så himlans mörkrädd och hade absolut ingen lust att vara hemma själv i så många timmar, eller ja många och många! det var 3 och det var mitt i natten - så nej tack! 

Kom hem vid halv 5 i morse från uppsala, då la jag mig på soffan och tvärsomnade! och det var verkligen hur skönt som helst! :)
Nu har jag i alla fall klivit upp ur sängen eller ja blivit väckt av mamma, och ska väl pallra mig upp snarast möjligast! eftersom jag måste vara klar om 45 minuter.. och frukosten är nästan klar, så ska nog kliva upp!


Hörs senare när jag kommit hem till mitt lilla hus och sådär igen!
så på återseende!
Puss o kärlek! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards