Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Louise - 10 januari 2010 21:48

Idag har jag inte gjort någon som helst nytta faktiskt, men det är ju ändå rätt skönt att bara få vara någon dag! :) haha..

Jag har ju bara legat på soffan hela dagen, inte gjort någonting! och bara latat mig.. har även proppat i mig en massa onyttigheter och även kikat på film & myst!!! ;p haha, den ni!  Det är underbart kan jag säga.. :p


Det känns nästan lite som dagen efter, kvällen innan! men jag är ju inte bakis, då det inte blev någon form av alkoholintag igår, haha! men men... så det känns ju ändå rätt bra, jag har bara "segheten" som man får i kroppen liksom.. men just nu ingenting jag kan göra åt..


Jag tänkte alldeles strax ta tag i disken, så jag i alla fall har gjort någon nytta idag i alla fall, men måste ju alltid vara lite duktig, och eftersom jag är en sådan människa som tycker om när det händer saker hela tiden, och egentligen har väldigt svårt att sitta still, så måste jag helt enkelt göra någonting snart! :) haha..


Just nu klagar jag inte, då min dag/kväll ( eller dag ska jag väl inte säga, när jag inte klev upp förrän klockan slog 16 ungefär! ) men kvällen i alla fall, den har varit hur bra som helst... och jag har ju underbart sällskap..:) jag älskar dig robin! <3


Nej, nu ska jag ta mig en ryk, sedan blir det till att ta tag i disken! :)

puss på er så länge! <3

 

- " Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det!! "

Av Louise - 10 januari 2010 16:34

Men halloj söndag och alla där ute! :)


Nu efter en mycket välbehövlig sovmorgon så har jag varit vaken i ungefär 1 timme, eller ne, lite till är det faktiskt.. haha! :)
men det var så himlans skönt, verkligen! länge sedan jag sov ut, och eftersom jag klev upp klockan 10 igår, och endast bara sovit 4 timmar på natten så var det väl kanske så att jag förtjänade att sova lite lägre idag? ;)  ja, jag tycker då det i alla fall.. hihi...


Jag är i alla fall sjukt nöjd med gårdagen! :) hih

Vi åkte till edsbyn, där åt vi en pizza, mös lite och sådär.. väldigt mysigt att vara där, trots den tråkiga stunden som var! "/   Men framemot kvällen i alla fall, så åkte vi in mot Bollnäs där vi mötte upp stucka, så blev vi kvar den en stund! :) en massa snack, mys, tv-spel, och lite bilåkning! :) träffade även en massa andra godingar också! ;p haha.. :) underbart... Sedan åkte vi hemåt fram emot 2 tiden ungefär ;) hehe.. Så var väl hemma vid 3, strax efter :D  så skönt att komma hem igen, men kunde inte somna! då jag kikade på en film, som var slut någon gång efter halv 5 tiden ;p haha..
Men kunde inte sova då, så jag somnade någon gång vid 7 tiden kanske i morse, och det var ju verkligen inte det jag hade planerat! haha :) men men...

Därför skönt med en riktig sovmorgon idag! :) ...

men jag säger: Tack för igår, det var verkligen bra! <3


Nu ska jag alldeles strax ta och göra någon slags mat att stoppa i magen? börjar ju trots allt bli lite hungrig.. :) så ändring på det snart kanske..

Nej, nu babblar jag bara en massa! :) men vi hörs någonting senare.
puss o kärlek! <3

Ovido - Quiz & Flashcards