Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Louise - 15 januari 2010 22:23

God afton! (: haha..


jag har kommit på mig själv yttligare en gång, att jag sitter och småler och blir lycklig av småsaker som bara är grädden på moset är i livet, och vet ni då? jag stormtrivs, jag verkligen älskar mitt liv och alla i min omgivning! utan tvekan dom bästa! (: thihi.. underbart..


Nu sitter jag hemma och väntar på Sassa, som är på väg hit, och ska hämta upp mig! (: vi ska ut och göra "stan" osäker.. och det mina damer och herrar är också lycka.. hihi, mina vänner - dom gör mig lycklig!! och har jag ju som sagt dom bästa! ;b ...


Så ikväll blir det sassa för hela slanten, så får vi se vad vi hittar på! någonting ska vi allt hitta på ^^ hihi..

Nej, nu har jag inte tid, ska göra mig i ordning det sista innan det bär av mot en massa tokigheter!  ha en bra fredagkväll alla - för det har jag planerat!

På återseende!
puss o kärlek! <3

Av Louise - 15 januari 2010 20:10

Nu är nästan denna fredag till enda också! hihi. jag har ingen som helst aning om vad händer ikväll. kanske träffa Sassa en sväng eller sådär? (: någonting hoppas jag på i alla fall, kan ju inte bara sitta hemma en hel kväll såhär liksom.. hihi..


Robin åkte nyss iväg med oskar, då han ska sova där ikväll och sådär, eftersom dom ska upp väldigt tidigt imorgon och angla, och jag kände verkligen inte för att följa med på det.. eftersom jag håller på och bli sjuk så kändes det inte speciellt bra att vara ute på isen och frysa, och riskera att bli ännu mer sjuk, nej jag skippade helt enkelt den grejjen! (: haha..  en annan gång kanske? :p haha..


Just nu däremot sitter jag och kikar på High school musical 2 (: hihi, jag tycker att alla 3 utav filmerna är väldigt bra! men sedan är jag ju för sådana där, sång/dans filmer, även disney - det är underbart! ;p hihi..


Idag har det väl inte hänt så mycket här hos oss, har inte gjort ett dugg, har inte ens orkat mig ner i solariumet som jag sa att jag skulle göra! ;p hihi, men det kommer en tid när jag har ork med det också! :p haha..

Men ikväll blir det som sagt inte speciellt mycket, ska höra med Sassa vad han ska hitta på.. och eventuellt ses en sväng tror jag bestämt, alldeles för länge sedan sist nu! ;P haha..
men på återseende senare för en liten update! (:

Puss & kärlek <3

Av Louise - 15 januari 2010 13:26

When I see you
I run out of words to say (oh oh)
I wouldn't leave you
'Cause you're that type of girl to make me stay (oh oh)

I see the guys tryna' holla
Girl I don't wanna bother you
'Cause you're independent and you got my attention
Can I be your baby father
Girl I just wanna show you
That I love what you are doin' hun

I see you in the club
You gettin' down good
I wanna get with you, yeah
I see you in the club
You showin' thugs love
I wanna get with you

You're so beautiful
So damn beautiful
Said you're so beautiful
So damn beautiful

You're so beautiful
beautiful
beautiful
beautiful
You're so beautiful
beautiful
beautiful
beautiful
You're so beautiful

Like the clouds you
Drift me away, far away (yeah)
And like the sun you
Brighten my day, you brighten my day (yeah)
I never wanna see you cry cry cry
And I never wanna tell a lie lie lie
Said I never wanna see you cry cry cry
And I never wanna tell a lie lie lie

I see you in the club
You gettin' down good
I wanna get with you, yeah
I see you in the club
You showin' thugs love
I wanna get with you

You're so beautiful
So damn beautiful
Said you're so beautiful
So damn beautiful

You're so beautiful
Beautiful
Beautiful
Beautiful
You're so beautiful
Beautiful
Beautiful
Beautiful


Kardinal told you
Whether the sky blue or yellow
This fella ain't that mellow
If it ain't about you (you)
Hourglass shape make the place go (ooohhh)
Waistline makes my soldier salute
I'mma brute (brute)
High from your high heel game
High heels push up ya ass last name
And you livin' in the fast lane
Eyes like an angel (goddess)
Watch my yellin' as she undress
Spotless (otless) bad to the bone
Make me wanna go put me in the triple X zone (zone)
Lames don't know how to talk to you
So let me walk with you, hold my hand
I'mma spend them grands, but after you undress
Not like a hooker, but more like a princess
Queen, empress, president
Pull any way ya got my love
'Cause your beautiful (okay??)

I see you in the club
You gettin' down good
I wanna get with you (ohh yeah)
I see you in the club
You showin' thugs love
I wanna get with you

You're so beautiful
So damn beautiful
Said you're so beautiful (so beautiful)
So damn beautiful (so beautiful)

You're so beautiful
beautiful
beautiful
beautiful
You're so beautiful
beautiful
beautiful
beautiful
You're so beautiful

Where'd you come from you're outta this world
To me (ohh ohh)
You're a symbol of what every beautiful woman should be (oooh wee) (ohh ohh)

I never wanna see you cry cry cry (don't cry)
And I never wanna tell a lie lie lie (oh yeah)
Said I never wanna see you cry cry cry (ohhhh)
And I never wanna tell a lie lie lie (lieee)

I see you in the club
You gettin' down good
I wanna get with you (ooh yeah)
I see you in the club
You showin' thugs love
I wanna get with you

You're so beautiful
So damn beautiful
Said you're so beautiful
So damn beautiful
You're so beautiful




Denna låt får mig att tänka, och på en massa bra! (:
åh, det bubblar inom mig. den e så sjuk bra!
kärlek till den! :b haha

pussis<3

Av Louise - 15 januari 2010 13:17

Hej fredag! (:

äntligen är det helg igen, men vad händer en helg som denna? ja jag har väl egentligen ingen aning just för tillfället, så orka inte spekulera i det just nu, så jag tar det som det kommer istället och är lite spontan idag! det brukar oftast bli ett bättre resultat då! ;p haha...


Somnade rätt så fort igår, men ha dock inte sovit nå bra alls inatt, vet inte varför! (?) huh... jobbigt i alla fall, och nu när jag klev upp så är jag lite snuvig och har halsont! så kanske håller på att bli sjuk? men det vill jag ju inte, så nu ska jag alldeles strax ta och göra mig en kopp te, i dom stora temuggarna jag fick i julklapp! :b haha.. underbart...


Och efter det, en varm dusch och sedan se vad dagen har att erbjuda kanske!
Vad ska ni hitta på idag/i helgen då? (: några roliga planer...

På återseende!
Puss o kärlek ! <3

Av Louise - 15 januari 2010 00:33

jag tänkte väl just nu egentligen bara säga godnatt & sovgott..


för jag tänkte krypa ner under duntäcket och glo på en bra film och hoppas att jag somnar alldeles strax (; hhi..


så vi hörs imorgon..
puss o kram skumbanan <3

Ovido - Quiz & Flashcards