Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Louise - 2 januari 2010 19:14

Godkväll söthögar! :)


Har ganska precis för en liten stund sedan fåt mat i magen, och det blev ingenting speciellt avancerat idag, utan blev rostbiff & potatissallad.. haha.. men det fungerade det också..

så nu sitter vi mätta och belåtna i soffan :), men nu kommer vi ju till den stora frågan, vad ska man hitta på ikväll? jag har absolut ingen lust att bara sitta hemma och glo på tv'n en kväll till.. nej nej, jag orkar verkligen inte det..


Så vad ska ni alla andra göra ikväll?

det enda jag vet är att jag måste hämta upp min laddare hemma hos olivia, eftersom jag glömde den där i torsdags.. hahah ;p.. men men.. det är väl sådant som löser sig antar jag ? ;)  .. ni har ju annars robins nummer om min telefon skulle dö, och ni vill ha tag på mig! great.. :D


nej, nu ska jag skicka iväg ett sms, sedan se vad som händer ikväll.. och även se vad dessa 2 guldklimpar bredvid mig i soffan vill hitta på ikväll :)
vi hörs senare!
Puss o kärlek! <3

Ovido - Quiz & Flashcards