Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Louise - 6 januari 2010 21:35

Efter en lång och vam dusch, trodde jag att jag skulle sluta frysa.. men inte då!! det fungerade inte det minsta, eller jo när jag väl stod i duschen men inte när jag klev ut i alla fall. hihi!
Så nu sitter jag här i soffan under det tjockaste duntäcket som fanns i detta hus, med mina duntofflor på fötterna, som också för den delen är inburrade under robins ben! :p haha.. så fötterna fryser jag ju inte om.. hihi, men men ! :)

det kanske fungerar ändå, jag har ju inte dött ännu...

Och det man inte dör av mina vänner, gör bara en starkare! tänkt på det kanske? haha... hmm...


Det har väl egentligen inte hänt någonting här hemma ikväll, jag har proppat i mig en himlans massa godis bara! :) hihi...
har även pratat med tias idag, och det var ju inte igår! ;( hmm, men det var skönt att få prata lite med honom i alla fall.. underbara karl!! <3


Jag har även nyss kikat på en film " Yours mine and ours " , och den är ju så sjukt bra verkligen.. hihi, skulle kunna se den om och om igen juh! ^^ så himlans bra... oops...


just nu är det så att jag ska försöka ta bort mina fötter under hans ben, hela mig ifrån täcket och gå ut i köket och göra mig en stor kopp te! :)

Och genom den koppen, så får jag förhoppningsvis upp lite mer värme i kroppen! ;P haha..


Puss o kärlek <3

Av Louise - 6 januari 2010 17:37

Jag skrev ju förut att jag var på så himlans bra humör, att idag var en bra dag och allting sådant!    - men jag kan nu lugnt säga att det har totalt förändrats, vänt ryggen till liskom! "/ lite jobbigt faktiskt.. shiet, jag orkar inte...

Varför ska det vara så hela tiden? jag orkar liksom inte hur mycket som helst...


Men nu är det så att jag tänker lägga all negativ energi bakom mig, och vända den ryggen till och bara leva vidare! precis som den spralliga, glada tjej jag egentligen är! :) hihi. så det så, så känn på den tycker jag ! ^^, ...


Jag har nyss ätit middag, idag blev sådan där lätt lagad mat, för jag orkade ingenting annat! hihi, men det var otroligt gott det också ska ni veta! mums!

så just nu sitter jag här i soffan, alldeles mätt och belåten och funderar lite!

jag funderar på vad kvällen har att erbjuda, någonting roligt kanske?
hur ser helgen ut? - Då både bästaste tjejen fyller 20 ( fredag! ) och hjärtat fyller 19 ( lördag! )

Hur kommer det gå med jobbet nästa vecka?
Hur ska jag gå tillväga med allt detta?


Ja, jag har ju egentligen många flera funderingar i mitt huvud, men några utav dom vil jag inte dela med mig utav, så jag behåller dom helt enkelt för mig själv, så det så ! :) hihi.. men men !

Nej, nu ska jag ta tag i disken efter middagen! :)
Men vi hörs senare istället, då jag har vänt all negativ energi till positiv i mitt läge! :) underbart..


Puss o kärlek!

Av Louise - 6 januari 2010 12:40

Black Roses  - det är precis det som spelas för fullt här hemma ! :) underbart, jag bara älskar denna låten! den är helt fantastisk! ;p haha


Pigg & alert, det är precis vad jag är, och idag mår jag bra! :) hihi..  jag ha en bra känsla i hela kroppen verkligen, helt otroligt faktiskt! ;p haha..
och jag har en bra känsla ang nästa vecka då jag ska ringa lite! ^^ hahaha...


Hjärtat ligger fortfarande och sover, men det är ju ingenting ovanligt? haha, han sover så himlans länge, jag förstår inte.. haha.. men men, jag måste i alla fall sysselsätta mig alldeles strax, för annars kommer jag bli sådär alldeles rastlös och det vill vi ju inte ;p haha! :) men men...

så nu lutar det fatiskt åt lite frukost, sedan hitta på någonting att sysselsätta mig med! :)

Men vi hörs lite senare idag helt enkelt ! ^^ ..  

På återseende, puss o kärlek <3


"When you walk, I hear you'r steps

When you speak, I feel you'r breath

Yes you, countless days, I've bine alone

Would you not, try to see it through my eyes"

Av Louise - 6 januari 2010 01:37

Har varit dålig uppdatering idag, jag vet! förlåt! eftersom ni så himla gärna vill veta vad jag har gjort under dagen så slänger jag in ett inlägg innan jag går till sömns för lite välbehövlig sömn! :) haha..


Även idag har jag varit duktig, jag har packat ner en massa saker i kartonger, som inte ska vara uppe liksom, och som inte används! :) haha... så nu är det mycket plats igen, jag förstår inte ritkigt hur man kan samla på sig så himlans mycket saker? men men, kasnke är för att jag är tjej? men sedan är ju inte min sambo så himlans mycket bättre för det, han har ju lika mycket saker han! :) haha.. dock har jag lite mer skor och handväskor än vad han har! ;p men det är väl sådant man får räkna med antar jag ! :)


Idag har jag tvättat lite gardiner och sådär, sådant jag skulle göra! rensat i skåpen och plockat ner i kartonger som sagt, och gjort en massa sådant! Städat inne på toaletten och även lagat middag! idag blev det vitlökskyckling & ris, mums! länge sen det serverades kyckling! ;p hahaha...  Varit upp och handlat och fyllt upp vårat skafferi/kylen/frysen också.. det började ju sina lite där inne, så det kanske var på tiden? haha... men jag fattar inte riktigt varför det är så himlans dyrt med matvaror, man blir ju nästan lite deprimerad när man står i kassan och ska betala, tycker ni inte det? haha... men men, nog om det tråkiga!!


Sådär på kvällskvisten efter att vi satt oss i soffan och sådär, så skickar Anna iväg ett trevligt sms, om att hon håller på och flyttar! ( eller ja, hon har ju flyttat in, men har inte riktigt blivit helt klar! ) haha.. :) sötnosen där, och så ville hon att vi skulle komma över på en fika, och självklart!
dom riktiga vinterkläderna åkte på, då det liksom är -32 grader ute nu, helt sjukt kallt! kunde ha stannat för länge sedan.. jag vill inte ha mer än -10, där säger jag stopp!!! :P haha.. men men.. vi åkte dit i alla fall, och blev kvar där i nästan 3 timmar, men jag klagar inte! skönt att prata om sig lite! vi pratade om jobb, vilket påminner mig om att jag ska återkomma ang jobb för min del redan på måndag! :) och jag håller verkligen tummarna och hoppas, för jag är bra sugen på det jobbet kan jag lova er!
Hade varit så grymt roligt verkligen.. :) haha... underbara tanke... men ska nu inte ta ut någonting i förskott, utan nu ska jag bara hålla tummarna och hoppas eftersom det lät så himlans positivt när jag pratade med honom innan jul! :) hihi..


Men efter att vi kom hem, så kikade jag på Paradise hotel ( på datorn eftersom jag missade det förut! ) sedan har jag kikat runt lite internet, myst och sådär!
och nu är det dags för sängen! kudden ropar strängt mitt namn med stora bokstäver! och ögonen börjar gå åt det hållet dem själv vill, så det kanske är dags att lägga sig ner och få lite välbehövlig sömn? haha..


Men vi hörs imorgon sötnosar!
på återseende, godnatt och sovgott!
puss o kärlek! <3

Ovido - Quiz & Flashcards