Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Louise - 28 januari 2010 15:45

Jag är lite trött i kroppen, sliten på något sätt liksom (: haha! men det känns ändå helt okej... så jag klagar inte i onödan, utan bara för att det är lite roligt.. mohaha!

Har varit och farit runt med mammsen..
var på ikea, där ja hittade en massa roligt, även på jysk, rusta & skopunkten! :D  helt underbart, jag har gjort av med lite pengar idag, men det får man göra!! har ju handlat nästan bara nödvändigheter liksom! (: haha, så det gör ingenting!

Men jag ska ta kort på allting sedan, så ska ni få se vad jag har fyndat idag! jag är sjukligt nöjd med allting i alla fall... :) thihi..


Nu sitter jag här med färg i håret, och ska alldeles strax skölja ur! det var ju dags att skölja ur detta! (: kommer bli bra tror jag faktiskt, om inte annat hoppas jag det.. haha..

Sedan ska jag även ringa mormor och bestämma en tid för våran dejt idag.. jag älskar henne, så måste ju ka och äta middag & snacka en massa skit! :D hihi..


men vi hörs senare, då det kommer lite bilder och sådär! :)
puss så länge! <3

Av Louise - 28 januari 2010 00:26

Nu sitter jag här igen, dock sista gången för idag! (: haha..


Kikade på andra avenyn tidigare idag, och jag vet inte riktigt vad det är med programmen, men dom är inte lika bra nu som då? eller har jag fel.. jag vet inte riktigt... annars har jag inte gjort någonting direkt, duschat och snackat skit med mammsen! så jag har ju egentligen haft en perfekt onsdag om man tänker tillbaka! oohyes!


imorgon blir det:

Ikea - Då jag ska ha lite nödvändigheter till hemmet!

Jysk - Även där, lite till hemmet, ska piffa lite liksom! haha (:

Skor - En tjej kan ju aldrig få för mycket skor, right?! någon som håller med mig? Så imorgon ska det kikas på ett par som kanske kan ta plats hemma i huset! :) haha! ( Robin kommer blir galen! haha! )

Mormor - för middag & skitsnack! bara för att jag älskar henne, och bara för att hon är bäst i världen! det finns ingen som min mommo! och det kan jag lova er.. hon är, ja hon är bara min och bäst! JAG ÄLSAKR DIG MOMMO! syns imorgon! (: thihi..

Beccis - måste ju passa på och träffa snuttan när jag är nere, hihi! snacka lite.. få reda på lite skvaller och bara må bra en stund i en barndomsväns sällskap.. har ju liksom känt varandra i snart 14 år! och jag älskar dig lika mycket nu som då! <3


Så jag ser verkligen fram emot morgondagen också! först göra av med lite pengar med mammsen, och sedan träffa Beccis och världens sötataste mommo!! ååh, de kan inte bli bättre!
Jag har nyss pratat med Robin, sagt godnatt och sådär! och jag fick ju världens gulligaste sms nyss! han är ju bara för underbar - jag älskar dig hjärtat!

vi syns snart darliiing! hihi..


Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och sussa lite, jag är ruskigt trött faktiskt.. hua! så nu ska jag sova bort tröttheten för imorgon gäller det att vara pigg, har en känsla av att det kommer bli en lång dag nämligen! (: haha!
så på återseende imorgon..


Godnatt & välkommen till drömmarnas värld, där allt är möjligt och framför allt ingenting är omöjligt eller otillåtet... :) för i dina drömmar är det du som bestämmet, och allt är okej (: haha


nog om det..
Puss på er!

/Louise!

Ovido - Quiz & Flashcards