Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Louise - 1 januari 2010 23:24

Jag måste bara erkänna att det känns helt skumt att det är 2010... jag har inte riktigt fattat det ännu, det känns ju helt sjukt att det står , 01-01-10, men men ! det förra året har ju verkligen bara sprungit iväg, allting har gått så himlans fort.. ;p haha, men men! det har varit en kanon år, med både med- och motgångar! men det har ju alla, right? hah.. 

Gårdagen var helt okej faktiskt, var lite sega efter middagen, men det är väl det som kallas " paltkoma "? haha... jag tror vi alla blev lite trötta och sådär, förutom stefan för han tyckte att hans drinkmixer ( som han nyligen har köpt ) var väldigt rolig, så han tog sig en grogg! :) haha.. men efter en stund kom ju även vi andra igång också.. det blev inte så himlans många kort med min kamera igår, men det blev dock med andras! så ni kommer självklart att få se bilder - för det är ni sugna på ! ^^ haha..

Men jag kommer nog inte lägga upp bilder ikväll, för det har vi ingen lust med!  ;p


Olivia kom hem vid 9 tiden igår, så hon hoppade in i duschen, sedan kom även hon ut och gjorde oss sällskap, vi dansade runt, fulade oss, dack en himlans massa alkohol ( idag undrar jag om de kanske blev för mycket av det goda? ) hm, men men!

Sedan spårade det ur totalt, och jag blev verkligen arg på dig, men det vet du ju numera om! haha. men men, en dag i taget eller hur? hahah.. sedan får vi allt se hur det blir med det hela.. hoppas på en bra lösning i alla fall!! :)

Åkte hem inatt någon gång, staffan var snäll och körde hem oss alla 5, tack så hemskt mycket! ;D ... hihi.. Sedan när jag kom hem tog det inte mer än några minuter innan jag somnade, det räkte nog med att titta på kudden tror jag (?) men skönt som bara den..

Vaknade i morse vid 14 tiden ungefär, klev upp, kissade, rökte och pratade lite skit med nattis angående gårdagen och sedan gick jag och la mig i sängen och kikade på " Air Bud - vilken lirare! " haha, men kom sedan på att Nattis kanske också ville kika, så tog med mig täcket och la mig på soffan med chips påsen ;p ( idag behöver man inte vara nyttig!! ) Sedan har vi legat här i stort sett hela dagen alla 3 och latat oss. haha!  det enda vi har gjort idag var när vi var upp och köpte pizza, och lite mer onyttigheter! hah.. men som sagt - det är gott (a)!! 


Vi har nyss kikat på " Over her dead body! " och den är ju så sjukt rolig.. haha, klart sevärd, och just ska alldeles strax kika på " Secretary " , så får vi se om det är någonting roligt kanske? hah..


nej, nu ska jag vara lite social.. men ha det bra, och en riktigt bra start på det nya året till er alla! :)

PUSS o kärlek! <3

Ovido - Quiz & Flashcards