Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Louise - 23 januari 2010 23:42

Tillbaka här nu, men denna gång dock i alla fall som en människa.. eller ja jag vet inte ritkigt vad jag ska kalla det ;p haha!
men jag mår i alla fall inte pyton längre! ;p


jag har inte gjort många ryck idag inte, jag har i stort sett bara legat på soffan och gjort ja - absolut ingenting! och det gillade både jag, min kropp & mitt huvud idag :D haha underbart..

en uppiggande dusch förut i alla fall, och det var verkligen behövligt kände jag, fick av allting som hetta alkohol/utgång och gårdagen liksom.. så det var väldigt skönt... Har hunnit prata med mamma också, typ 3 gånger eller någonting? haha.. men vad gör ma inte om mamma bor på tok alldeles för långt bort, man vill prata av sig men det går egentligen inte och man saknar henne så man nästan spricker!

jo, man trackar henne via telefonen :D hah!


annars har jag bara legat här på soffan, med fantan och en massa annat gott! och även alla dåliga filmer som har gått på tv'n hela dagen! men det är en sådan dag då man egentligen kan kika på allting, eftersom jag sover typ mestadels av tiden!
även att det blev, ni vet ....                .. sådan där snabbmat, och mums! jag har typ aldrig ätit en hel pizza! men idag lyckades jag nästan i alla fall.. det va inte långt ifrån, men robin hjälpte till lite också! :D


Men eftersom jag inte har gjort så speciellt mycket mer vettigt idag så har jag ingenting och skriva just nu...

så vi hörs helt enkelt imorgon istället..

godnatt!    Puss o kärlek! <3

Av Louise - 23 januari 2010 14:20

Godmorgon eller någonting sådant! jag antar ju egentligen att ni har ju varit uppe ett bra tag, men det har inte jag ;) hihi. så himlans skönt att sova länge, i alla fall idag!

för jag måste erkänna - det känns i mitt huvud idag.. men det va det lätt värt.. för hua vad roligt jag hade det igår, helt sjuk verkligen! :) haha..

åkte ju ner vid 5 tiden, och bussen var lite försenad - ja ni läste rätt! jag åkte buss igår, och det var verkligen jätte länge sedan jag åkte sådan linjebuss... annars har det ju bara varit härjedalingen ner till mamma liksom! (: haha.. men nej, det var rätt skönt att inte behöva ta bilen, bara ta bussen... man fick känna sig "liten" igen, och det var faktiskt väldigt skönt! :) haha..


Mötte upp Emmelie & Sarah - ytterst trevligt.. och sedan så gick vi hem till stefan!  satt och snackade en massa skit, och jag bara mös, sedan kollade vi på någonting! ååh, jag kommer inte ihåg vad han heter.. fuck it.. men men, han är rolig i alla fall.. (: haha.. efter ett tag så gick sarah vidare, då hon skulle möta upp dom andra flickorna för att sedan gå till fluff :) thihi..

gjorde mig i ordning helt, drack "lite" för mycket alkohol redan där, och bara snackade skit och mös runt.. lite senare så kom även Jakob dit, och det var ytterst trevligt det också.. Sedan vid 12 tiden, så skulle vi gå på krogen... så vi packade ihop oss och tog oss en promenad! :) hihi..

Och sedan kom vi in på jvgs, och där hade jag verkligen hur kul som helst ! (: haha..

Sedan blev klockan 2, det stängde, och det var dags att åka hemåt? haha.. tog med mig pojkarna, gick till bilen! skjutsade hem dom och sedan så åkte jag hem... slocknade direkt när jag la mig i sängen i stort sätt - men det får man ju göra! right? haha..


I morse där emot, vaknade jag upp första gången och var väääldigt törstig vid 10 tiden, och som tur var så hade jag ställt fram en stor flaska med vatten innan jag gick och la mig! duktig som jag var, så behövde inte kliva upp.. haha! :) väldigt skönt måste jag säga!
Sedan somnade jag om, men nu är jag vaken i alla fall, efter att ha pratat med emmelie i telefon! och visst tydligen itne ritigt vart hon vaknade upp i morse? haha, sötunge där! ;p


Idag har jag i alla fall beslagtagit den stora delen av soffan, för här ska jag ligga och kika på en massa dåliga filmer - heeela dagen!
det känns som en väldigt bra idé idag faktiskt..
men innan det, så ska jag hoppa in i duschen och ta bort gårdagen ifrån mitt ansikte liksom! (: haha!

men vi hörs någonting senare istället! :)
puss o kram! <3


I run out of words to say about yesterday!  

Ovido - Quiz & Flashcards