Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Louise - 16 januari 2010 23:19

Helt ärligt, jag förstår inte varför jag är trött just nu egentligen!
jag kom hem vid halv 4 igår natt, jag sov till klockan 12, och jag har sovit middag idag någon timme mitt på dan...

så jag borde ju egentligen inte vara trött, eller hur?

men jodå, jag är verkligen hur trött som helst! så jag tror faktiskt helt seriöst att det blir sängen alldeles strax, efter att vi har sett klart denna Rocky film på 4an! (:  hihi..


Så allt jag vill säga, det är!
Godnatt & Sovgott, så hörs vi imorgon när jag är lite mer utvilad kanske! (: hihi..
Puss på er!


Remeber to show people love! (:

Av Louise - 16 januari 2010 18:29

Denna dag har det väl inte hänt så speciellt mycket ännu, haha! och frågan är ju om det kommer att hända någonting? ;P hihi.. men det är väl sådant som märks antar jag! ;D


I morse i alla fall, efter mitt bloggande och samtal med mammsen så hoppade jag in i duschen, gjorde mig i ordning och så ringde jag till Robin! och han visste inte när han skulle hem, haha! så vi la på och han skulle ringa när han skulle ha hämtning i alla fall, och så gick det ungefär 25 minuter så ringde han och sa: hämta mig om 15 minuter!
Så då var det bara att klä på sig ytterkläderna och åka iväg, eftersom det tar mig minst 20 minuter att åka dit också! (: haha..


Efter att vi kom hem så var vi så himlans trötta - båda 2 faktiskt! så skulle sova en stund, men jag har inte lyckats somna ännu! så jag struntar i det, och hoppas på att det blir en hyffsat tidig kväll ändå! (: underbart! hihi..
Om det kanske inte dyker upp någonting annat med mina käraste vänner? man vet ju aldrig, får se hur pigg & pepp jag är senare efter lite mat..
ikväll blir det dock sådandär snabbmat, haha! ingen utav oss är pigg nog för att ställa oss vid spisen och få inspiration och laga någonting! haha. så jag tror bestämt att det blir en kebabtallrik ikväll - mums! ;p .. hihi..


Så nu ska jag ta och få upp Robin ur sängen, då han fortfarande ligger kvar där och inte gör någonting i stort sett! (: haha... halvsover ungefär, men jag börjar bli hungrig och han ska åka och hämta mat alldeles strax, så verkligen på tiden att kliva upp!

På återseende!
/Louise.

Av Louise - 16 januari 2010 13:05

Lördag idag, vilket jag tycker är ganska skönt faktiskt! (:
Soligt ute, inte så kallt, bara 11 minusgrader ute, och detta mina vänner är en riktig vinter.. det är nu jag tycker om den! För det är nu man kan vara ute, åka pulka, ha snöbollskrig och bara busa med sina vänner i snön - och det är vinter för mig det! (: haha.. underbart..


Det tog ett tag innan jag somnade igår, och jag tycker verkligen att detta är skit jobbigt,

kan man inte göra någonting åt att man är mörkrädd? huh, jag har ju liksom lampor på

- men är fortfarande rädd, shiet det är jobbigt! :( .. men men..


jo just det, igår hade jag ett långt samtal med Rebecca ( barndomskompisen ifrån sthlm ! ) och det var underbart, jag måste verkligen åka ner snart, det är på tiden tror jag! åka till mamma, mormor och självklart dom sötaste vännerna ! :) hih...  Så nu har jag fått höra ev massa skvaller ifrån stockholms trakterna också,

och det gillar jag faktiskt väldigt mycket! :) haha!  Man måste ju liksom veta vad som pågår i sina gamla hemtrakter - underbart att dom informerar! (: hihi...



Men nu har jag i alla fall vaknat! eller ja, vid ungefär 12 tiden... men mamma ringde precis när jag hade slagit upp ögonen och tv'n va igång (: haha..
Så just nu har jag haft ett 45 minuter långt samtal med mamma - och det tycker jag om, jag älskar dig mamma! du är bäst! <3

Men vi har pratat om en massa nödvändigheter som vi inte har kunnat prata om förut, men jag är nöjd, jag har fått prata ur mig nu, och det känns underbart faktiskt! :) tack mammsen! <3


Men nu är det så att jag ska ta och hoppa in i duschen, och göra mig i ordning, kanske komma ur pyjamasen liksom? haha.. men men, sedan ska jag ringa till Robin och se när han ska hem så jag vet (: haha..
men på återseende senare! (:
Puss o kärlek! <3

Av Louise - 16 januari 2010 03:51

Ja, nu slutade det hela med att jag sitter/halvligger här igen! (: hihi...

klockan börjar nu närma sig 4, och jag är fortfarande uppe, och det är ju egentligen inte så bra! Men det är ju helg, eller vad säger man? haha..


jag har i alla fall varit ute med underbara människor ikväll, och dom har verkligen förlängt mitt liv! - då man säger att ett gott skratt förlänger livet.. så efter ikväll tror jag nog att jag nästan är odödlig!! haha, jäklar i min lilla låda vad jag har skrattat.. och sassa - vilken jäkla fantasi, hihi.. helt sjukt.. men jag har haft roligt i alla fall... (:   Kom hem för en liten stund sedan, så har tvättat bort sminket och borstat tänderna, så nu halvligger jag här med datorn, och tänkte väl alldeles strax försöka sova lite! ;p hihi

Men jag vet dock inte hur det ska gå, då jag är ensam hemma, har ju liksom bara katten som sällskap just för tillfället, huh! och jag som är så himlans mörkrädd, hur ska detta fungera? ja, jag vet inte! men jag hoppas att jag kan få lite sömn i alla fall! hihi..  så bara hålla tummarna och i alla fall försöka.... något i den stilen i alla fall...


men det jag kom hit för att skriva var väl egentligen att jag har haft en otroligt bra kväll, vilka människor man har omkring sig egentligen, helt underbart!! jag älskar er allihopa, varenda en utav er! <3


Nej, nu ska jag försöka ta och sova lite, så på återseende imorgon ( eller senare idag! )
Godnatt, puss o kärlek! <3

Ovido - Quiz & Flashcards