Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 29 september 2009

en mycket, mycket bra kväll..

Av Louise - 29 september 2009 02:04

Nu sitter jag här hemma, lycklig och en smula utmattad faktiskt.. men tro mig när jag säger det, det har varit en underbar kväll med Mattias! helt underbart!
han kom hit vid 7 ungefär, och då satte vi oss och kikade på tv'n och prata en massa! blev 2½ men! sedan så inväntade vi Idol... kikade på det och bara mös här med chips påsen och en bästa väns sällskap - kan inte bli bättre kändes det som ! :D underbar känsla liksom... nu är det som förut, och precis som jag vill ha det...


Efter idol, och en massa skitsnack, så fick vi båda för oss att kolla på Svenska hollywoodfruar - haha! måste ju bara konstatera att dom är ju puckon! varför inte leva ett normalt liv?  att man klarar av det där, säkert skit skönt första veckan när någon annan betalar och sådär! men sedan då? tröttnar man inte lite, det skulle då jag ha gjort.. maborde ju jobba för sina egna pengar och sådär! och människor som dom 3 då t ex, dom resonerar ju helt galet... aah, tänk om tanter - verkligen, ni borde testa det! i alla fall överväga det rätt skarpt måste jag säga!!!!  men nog om det..


Efter det så blev det Roast på Berntz (stava?) och sen så fick vi nog av det.. så vi bestämde oss för att ta en sväng med bilen, på iväg på lite äventyr, hörde av mig till Olivia, och då var hon i skästra.. Med andra ord - nästan hemma igen! :D  så bad henne komma in på ljusdal en sväng sagt och gjort! hon kom till Tings en sväng och jag fick prata lite med henne! åh, det var skönt att se henne igen! jag har ju faktiskt saknat henne!

Sedan så tog vi en "liten" raggarrunda, men den blev ju ganska stor! haha! men det var underbart att bara var sig själv, snacka av sig en väldigt massa - välbehövligt!, och bara vara med en utav dom bästa! <3


Men nu är jag som sagt hemma, kom hem här vid halv 2... så hamnade jag här en sväng!

Sitter just nu här och lyssnar på: " Erik Hassle - Hurtful " - så jävla bra låt. Och texten är gudomlig! verkligen.. ojoj!

" You don't know what you got, until you missing it alot. I hade to go, going away! I was wrong from the start, from the buttom of my heart I apologize. What I did to you was hurtful, What I'm going through is hurtful.. "


Men åter igen ett stort tack till Mattias för en underbar kväll/natt... du är bäst, älskar dig vännen! <3
men nu funderar jag på att göra kudden sällskap faktiskt.. men på återseende imorgon då gott folk!
btw, kul att se att ni är så många som läser!
Godnatt & Sovgott.!
PussHej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards