Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Louise - 14 september 2009 23:49

Idag har varit en sådan där kanon bra dag! :) - flera sådana tack :) hehe!
verkligen en bra dag! åååh jag blir glad när jag tittar tillbaka liksom på hur den har varit ^^


Vaknade som sagt utav att Stucka ringde mig i morse, men så kom vi ner! och så bjöd han mej och robin på mat :D mums! så tack för det stucka <3!
Sedan åkte vi på banken och fixade allt sådant.. sedan in på arbetsförmedlingen en sväng ^^ 
Men sedan var det dags för möte, och hjärtat satt och vänta tålmodigt (stava?) utanför och vänta på att jag skulle bli klar :) hehe! så efter 1 timme och 20 minuter kommer jag ut, och ser glad ut! för jag hade fått goda besked ju =D underbart! nu kanske det fungerar så som jag vill? hoppas verkligen på det i alla fall..

Sedan hem och bara dog på soffan en stund! :)
Efter det så blev det lite "hemmafix" här hemma, som diskning och sådär (; haha!


När vi väl hade samlat ork nog så åkte vi iväg och handlade lite sådant som vi behövde!
Så blev det good middag (; som bestod av : "Fylld lövbit (champinjoner & fetaost!), potatisgratäng och en god sallad!" och jag säger bara M U M S ! tro mig, det var det godaste på väldigt länge (a) haha!


Och efter det var vi så himla mätta, så ingen utav oss har egentligen inte orkat göra någonting, så jag tackar just nu att det är höst, eftersom det är mycket bra på tv'n då.. så det är vad vi har orat oss med efter en sen med otroligt god middag! och framför allt - jag hade världens bästaste sällskap! min sambo <3  jag älskar honom innerligt!


Nej, nu orkar jag knappt hålla mina ögon öppna! nu tänkte  jag ta och krypa ner i sängen!
imorgon hoppas jag på det där telefon samtalet som jag väntar på.. men nu väntar kudden i alla fall..
På återseende imorgon då ^^ hihi..

Godnatt.

PussHej<3

Av Louise - 14 september 2009 11:55

God morgon, God morgon!
Jag vet att några utav er redan har varit uppe en längre tid, me jag har nyss vaknat! och det av att stucka ringde ;) hehe! underbara han! <3   Han ville att vi skulle komma ner på ljusdal och äta lite med honom! så ja, jag ska väl försöka få upp älsklingen ur sängen och sedan pallra oss iväg :D ehe! Har ju bara 40 minuter på mig ;) så det blir lite tajt, men vad gör det ^^ hihi...


Sedan efter det så har jag ju som sagt möte och sådär! sedan på banken och en massa sådant som måste fixas ;) hehe! och jag hoppas just nu att allting går bra och sådär ^^ Håller verkligen tummarna.. för vi klarar inte det här så mycket längre :S . hmpf..


 Nej, nu ska jag faktiskt få upp honom ur sängen, sedan göra mig i ordning!
Men jag skriver sedan och berättar lite mera :) hehe!
för just nu känns det som om jag har lite bråttom :) heh!

På återseende! :)
PussHej!

Ovido - Quiz & Flashcards