Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Louise - 23 september 2009 18:13

Åh, det är ensamt här hemma! och ändå är lilla huset inte direkt stort juh! hm. men det är bara jag och katten, men hon är ju inte direkt så mycket sällskap, äter, säger mjau ibland, sover och går på lådan! haha! och hon svarar inte när jag pratar med henne heller - så ja, det är faktiskt lite smått tråkigt och ensamt ;p haha!


men vet ni vad då! nej, det är klart ni inte vet! men jag ska berätta!

Olivia kommer hit till mig sen, vi ska kika på Idol tillsammans, sedan får vi se vad som händer? någonting hoppas jag verkligen på! Jag vill träffa kompisar liksom ( vi pratade lite om de igår Olivia! ) så hon förstår vad jag menar med det! haha :D underbart!!  Och även att jag fick en glad nyhet idag! jo det är såhär, Mattias Cundell - en utav mina absolut bästa vänner kommer hem ikväll, för han var ledig resten av veckan! så vi har bestämt att vi skulle träffas :D han hör av sig när han kommer till ljusdal! det är underbart ska ni veta! (; haha!


Sedan jag satt här sist, så har jag: gjort lunch, och det var välbehövligt just då!, tagit mig en promenad och även handlat på vägen hem! jag var ute i ungefär timme! och det var väldigt skönt att röra på sig. så jag får ett plus i kanten faktiskt. (a).. duschen och diskat lite... så jag är faktiskt en duktig människa, bara det att viljan ska finnas! och det verkar den inte göra alla gånger, men men! sådant man får ta, och  jag ska försöka få bort min "lilla" latmask i ryggen också ^^ haha!


Just nu, har jag nyss ätit middag! Pappa skulle bjuda, men det såg inge gott ut ( och vem vet vad som var i den, GI-metoden liksom! hallå!? nej tack! ) och den lukta inge vidare! han sa att den var god, men jag litade inte på honom. så jag gick in och gjorde potatisgratäng - mycket godare! så nu är jag lite mättare än sist också och sitter här i min lilla ensamhet, bloggar och ska alldeles strax ringa Olivia, eller nej! jag väntar tills hon kommer!
Hon skulle ju bara äta och sådär innan ! :D så hoppas hon dyker upp här snart :) haha!

Nej, nu ska jag underhålla mig med någonting annat. kanske bädda sängen eller nå?! ser ju lite fräschare då liksom..
men på återseende, återkommer innan sängdags! :)

PussHej!

Av Louise - 23 september 2009 12:42

Nu som först säger jag Godmorgon till er! Även fast jag har varit vaken sedan runt halv 9 eller någonting i morse.. Men ändå rätt så skönt att vakna tidigt! jag har hunnit med rätt så mycket ändå:

  • ätit frukost
  • diskat!
  • städat badrummet + kattlådan!
  • dammtorkat i vardagsrummet!
  • bäddat sängen!

Ja, som ni ser har jag hunnit en aning saker! och jag tänkte även hinna med en massa annat också ^^ hehe! tänkte snart äta lunch, för jag är grymt hungrig! vad blir det då? hm, blir nog köttbullar och makaroner! :D mums! jag tror det blir lagom!

sen ska jag även diska det, dammsuga lite och senare ikväll ska jag lekas med Olivia! :) ska bli mys! :D

Nej, nu måste jag gå och laga lite mat!
Men på återseende <3
pussis!

Av Louise - 23 september 2009 01:38

Nu börjar klockan närma sig 2, och jag är inte speciellt trött, eller ja! det känns inte så i alla fall... frågan är nu bara när jag kommer lyckas somna? hm, ja ni, ingen som helst aning! snart hoppas jag i alla fall..


Olivia dök i alla fall upp här vid halv 11, 11 någon gång ... trevligt! tack för sällskapet gumman! <3

vi satte oss i soffan och hann med en massa skit snack, och sådär! sedan 2 timmar senare åkte hon hem, och det var ungefär en timme sedan nu! och vi bestämde även att vi skulle lekas imorgon! - yeah, great!

SÅ kanske ska sova lite, så jag orkar upp skaplig tid imorgon?

Älsklingen ringde förut, och det var skönt! han hade kommit fram okej och sådär! men dock fastnat hos budda ch lunda på vägen hem! men det fattade jag nästan! för han skulle iväg och "retas" med min favvogubbe också, Kenneth :) hehe!  men jag saknar honom redan! det är ensamt här! "/ 
Men jag har ju katten i alla fall :p haha!

nej, nu ska jag försöka sova!
Godnatt..
puss & på återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards