Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Louise - 11 september 2009 23:45

Min kväll slutade faktiskt hur underbart som helst egentligen :)  Verkligen hur skönt som helst att komma ut lite, istället för att sitta hemma och inte göra någonting liksom.. så tack olivia för att du släpade med mig ut (; det var välbehövligt om jag säger så ^^ hihi..


Olivia ringde mig vid 9 någon gång, och sa att hon skulle hämta mig, för att hon hade tråkigt :) så kom hon ungefär 15-20 minuter senare.. sedan har vi varit ute tills nu ( och klockan är nu halv 2 ) hehe... - underbart..

har varit ute på och snackat lite skit - alltid välbehövligt att få ur sig det!! , träffat vänner - som det känns som åt och dagar sedan ju! , och även hittat på lite andra saker... en helt kanon fredag kväll blev det till slut... och jag är super duper nöjd! verkligen :):D:D


Nu sitter jag hemma, ska gå och tvätta av mig sminket och borsta tänderna, sedan krypa ner i sängen!! Ska ju jobba min sista helg (?) på Öjeberget imorgon .. hehe! rätt skönt, men ändå tråkigt på samma gång faktiskt.. men men! sådant man får leva med ju ;p hehe... jag överlever ändå, hoppas jag? haha!


Nee, nu ska jag krypa ner bredvid älsklingen och mysa lite innan sovtime!

Godnatt underbaringar!

Puss & på återseende <3

 

 

P.s - mina vänner är bara för underara, och ja jag vet att dom är bäst! ååh, älskar er allihopa!

Av Louise - 11 september 2009 18:39

Hur svårt kan det vara att få ett jobb? det undrar jag verkligen stoort över just nu.. hmm!
Jag hatar verkligen när det blir såhär!
inge jobb, och man kan ju liksom inte göra någonting egentligen!
Fick en jätte många bra förslag tidigare, men inget man kunde göra liksom! ;P haha!


Hur blir det imorgon? Kommer vi iväg till Bollnäs eller inte? hmm.. jag har ingen som helst aning faktiskt om jag ska vara ärlig... Allt jag vet just nu, det är att jag ska jobba imorgon, mellan 11-(?) hmm.. vet dock inte när jag slutar ;)

jag vill verkligen åka till Bollnäs imorgon kväll - jag sitter inte hemma en kväll till, jag gör det bara inte! jag blir galen :D
det är ju tur att det finns lite planer i veckan som kommer i alla fall :) hehe!
men men, vad gör man fram tills dess då? jo, man sitter hemma! skiiiit! jag hatar detta! 
Olivia - döda mig långsamt ;)  , eller vad säger du ? hahaha.


Ne, nu ska jag ta och försöka sysselsätta mig!
på återseende!
Puss!

Av Louise - 11 september 2009 13:12

Ja då sitter man här igen! i stort sett som vanligt nu för tiden - och om jag ska vara ritkigt ärlig med er! så har jag tröttnat rätt rejält på det..


Vad har denna dag att bjuda på då?  Finns inte direkt så mycket pengar så jag har råd att gå ut heller "/ fast det skulle vara trevligt.. men nej, så blir det inte! hmm.. men vad ska man hitta på då? :) några förslag ?? :)

Dessutom så har jag jätte svårt att svoa om nätterna, vad är det för fel? hmm.. jag vet inte själv faktiskt, men när jag väl har vaknat någon gång mitt i natten, så har jag jätte stora problem med att somna om, och jag börjar faktiskt tröttna på det nu :p  men men! får la se vad som händer (a)


Jag vill hitta på någonting idag, allt jag vet det är att jag ska tvätta sängkläder, och även diska lite! men sen då?
det är väl sådant som märks ;)


jo, jag glömde berätta en sak igår :p
vi skrattde i alla fall så vi nästan kissade på oss allihopa!
När vi var hemma hos Irina igår, så hennes yngsta dotter på 3 år, med nappen i munnen ( och inte kan prata riktigt ännu heller ) släpper sig en liten fis ;p hehe! och vänder upp rumpan mot sin storasyster på 6 år och säger med munnen full med napp : Lukta!
och vi alla brast ut i skratt, vilken 3åring säger så då? vi alla höll på att kissa på oss! shiet, hmm ;p hur kul som helst.. och det var så gulligt, hon håller en napp i handen, en i munnen och sedan hennes gosedjur i handen! och så kommer detta ord ur hennes mun! haha!

ja, det var det jag ville säga :) hehe!

ne, nu ska jag gå och starta en tvättmaskin, och sedan sysselsätta mig med någonting :)
på återseende :)
PussHej!

Ovido - Quiz & Flashcards