Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Louise - 7 september 2009 23:23

Jag har kommit på en sak! varför jag är så himla rastlös! (; heh!

Och det är för att jag klarar inte av att vara arbetslös! det är inte min grejj.. jag som verkligen vill jobba, tjäna egna pengar och göra rätt för mig själv  - har liksom inget jobb! varför är det så?
det finns dom som inte ens vill ha ett jobb, som har det! åååh, jag blir så förbannad! men mest på mig själv också för den delen!

Men snart blir det ändring ? håller verkligen alla tummar jag har för att det ska bli så! åååh, jag vill detta så mycket!! :D hehe!

men men! det är bara vänta och se! och jag hatar att vänta på saker, det ska ske på en gång, och jag har inte tillräckligt med tålamod ;p


det blev middag, efter en stund förut!
Blev ett låångt samtal med min Mammi i telefon innan också! det tycker vi om ! hih, jag saknar dig mamma! <3

Sedan har det hänt absolut ingenting idag! har suttit i soffan framför tv'n i stort sett hela dagen!! jag börjar bli knäpp - verkligen! men men! :P hihi


ne, nu skiter jag fullständigt i det här! jag går och lägger mig!
Godnatt!
PussHejs! (:

Av Louise - 7 september 2009 16:41

asso, jag fattar inte! jag är så himlans rastlös hela dagarna, och vet liksom inte vadman ska göra heller! dom flesta jobbar och allting sådär! så jag hoppas verkligen på att jag får ett jobb snart.. någon som har ett till övers? snälla! jag klarar verkligen inte av att bara gå hemma längre! fy fan säger jag bara "/ hmm


men jag har ju varit duktig idag också, jag är en knäpp människa ! jag vet (; hehe!
Men har verkligen storstädat badrummet - så det bara blänker om det i alla fall.. hihi! så det tycker vi om.. för badrummet MÅSTE vara rent, vem vill kissa och duscha där det är skitigt liksom ? - ne, precis! ingen!!


men men !
Nu är jag vääldigt hungrig i alla fall, så jag funderar på om jag ska gå och laga lite mat och sådär.. så får älsklingen äta när han kommer hem! för jag är klarar nog inte av att vänta tills dess :p hehe!

men på återseende söt ;)
PussHej!

Av Louise - 7 september 2009 09:26

God morgon, God morgon ;D


yttligare en ny dag, md nya tag och frfamför allt md nya möjligheter ;)
Så nu får vi se vad som händer denna dag!
En sak är säker i alla fall.. ska iväg mitt på dagen och fixa en grej (; hoppas på det då! :D


Älsklingen ligger fortfarande och sover! hmm, varför det? - Sömntuta!! ohja!
men vad händer idag då? hm, jag har ingen aning förutom det där! måste faktiskt ta mig i kragen och göra någonting bra!
Men det måste diskas och handlas också! så det tar vi om någon timme!

nu - frukost!

PussHej!

Ovido - Quiz & Flashcards