Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Louise - 22 september 2009 22:29

Nu är jag hemma, etfer en födelsedags fika hemma hos jimmy! med good prinssestårta! - åh, jag bara älskar godsaker ju! :D hehe!  man blir lite tjock bara man tänker på det! men oj vad gott kan jag säga! :D

Han sa även till mig att han hade fått en ny fyrhjuling, men då blev jag lite fundersam! hallå? Men sedan km det fram till att det bara var en liten "leksaks-grejj" haha! så då skrattade jag lite åt honom! för han var ju så himla stlt liksom! - louise, jag har fått en ny fyrhjluing idag! haha! åh, min storebror är söt! jag vet :D


Sedan åkte vi hem, älsklingen lämnade av mig! och hämtade sin keps! neeeej, det går ju inte att åka utan den tydligen! haha! han är gullig han! men då blev det ju en keps mindre! hur många har han?! jadu, 6 eller 7 stycken skulle jag tro att han har i alla fall.. och han säger att han vill ha en ny? nu får han väl ändå ge sig.. han behöver nya skor, inte en ny keps! men men!

Men efter att jag nästan hade pussat sönder honom helt så åkte han! så jag blev alldeles ensam hemma "/  lite tråkigt, eller ja, mycket tråkgit måste jag erkänna! ajaj.. jag är inte van vid att vara själv liksom...

så vad ska jag syssla med om dagarna då? jadu, ingen aning! någon som vill leka med mig? hoppas! så snälla.. underhåll mig nu!
jag funderar på om jag ska åka ner till Bollnäs på Torsdag eventuellt... har lovat stucka att jag ska leka med honom i helgen! och även kika på lite innebandy! det ska bli trevligt! efter innebandyn då? jo, vi hittar alltid på någonting sörru! blir nå bus som vanligt skulle jag tro! :D jag gillar min lilla nallebjörn! :) <3


Idag har jag hängt 2 maskiner tvätt, och även diskat - eftersom älsk inte gjorde det innan han åkte! men jag har haft ngåonting att sysselsätta mig med i alla fall...
nu sitter jag här med en kopp med vanilj the, och tittar lite halvt på Hell's Kitchen samtidigt som jag skriver här! och jag säger bara IDIOTER till dom som tror att dom tror att dom kan laga mat.. gör man verkligen sådär? ajja! jag skulle aldrig ställa upp! och dom borde ju veta lite mer!
Nej, nu ska jag inte sitta här och klaga nå mer!
Nu ska jag i alla fall ta mitt the, krypa ner under min mysiga filt och invänta ett samtal ifrån älsklingen ( borde väl vara snart tror jag! ) hehe!
Men på återseende sötnosar! Finns på mobilen (mp)! - hör gärna av er! :)

PussHej! <3

Av Louise - 22 september 2009 16:42

Det har hänt lite sedan jag satt här sist i alla fall...

Jag gick och åt frukost, och sedan skulle jag kolla hur mycket pengar jag hade på kontot, och oj! jag hade fått in mina pengar! hell yeah! så nu är jag lycklig, och helt klart lite rikare ^^ haha!

Så jag och älsklingen åkte och handla - stor handlade! (; vi fyllde upp både kylen och frysen! och det är alltid skönt att fylla lite liksom (a) haha! så ikväll blir det kotletter och potatisgratäng på menyn - åh, så jävla gott! :)

Även att Älsklingen har fått sitt samtal redan, han har fått jobb! i Bollnäs! och han börjar imorgon, 06.15 så han ska åka till Bollnäs ikväll.. men vet dock inte om jag ska följa med! hmm, har inte riktigt bestämt mig ännu faktiskt! haha! men det är sådant som märks ikväll ju ^^


Men egentligen, vad ska jag göra om jag följer med? alla där jobbar ju, jag blir ensam hemma med 2 hundar och 2, eller är dom 3 katter och ett helt hus! Ingen bil och kan inte ta mig någonstans! ajja, jag vet inte ritkigt vad som händer! men vi ska nog kunna hitta på någonting skulle jag tro!! :) kanske blir hemma också och åker ner senare i veckan! jag har ju faktiskt en katt hemma också! kan ju inte bara åka och lämna henne! NEJ, det går inte! jag lovar! hm, nu har jag beslutsångest!

har även pratat med Anna Wallberg idag! blev dock en snabbis, men ta en längre pratstund någon dag framöver?! :) Vi snackade lite om att jag ska hälsa på i alla fall, för det har jag ju lovat! men jag tror nog att nästa vecka blir bättre? right hjärtat! så jag tror nog att det lutar åt det! åker till Söderhamn nästa vecka, måndag skulle jag tro (a)! tummen upp på det! får lite tid med henne ! underbart <3 hihi! jag längtar redan! inte till söderhamn dock! uscha! men självklart till min lilla prupp - anna! :D åh, älskar dig! <3


Nej, nu ska jag gå och laga lite mat! sedan duschen! för sedan - ska jag åka och äta tårta! :D hehe!

men nu ska jag i alla fall gå ut, ta en ryk och ringa eva :D heh!
Men på återseende!
PussHej! <3

Av Louise - 22 september 2009 12:18

Nu sitter jag här igen! och säger Godmorgon :)


Vaknade första gången runt klockan 9 i morse, men tror ni att jag klev upp då? - nej, det tror inte jag heller! Jag vände helt enkelt på mig och kramades lite istället, och så somnade jag helt plötsligt om! hehe! men det var så himla skönt! sedan vaknade jag runt 10, men klev inte upp då heller! utan jag klev upp någon gång runt kvart/tjugo över 11... då orkade jag inte ligga still i sängen längre, hade ingen ro i kroppen längre liksom "/ hehe! men om jag hade legat kvar, så hade jag inte varit uppe än kan jag tala om för er ;p hehe

Men vad händer idag då?  hmm.
- vänta spänt på ett telefon samtal ifrån Bollnäs :D ( hon sa att hon skulle ringa idag, när jag pratade med henne igår! ) och även att Älsklingen ska få ett samtal idag, han är så gott som lovad jobb, så idag får han reda på vad det är bara :D - greeat! :)


- åka till storebror och fira honom och äta tårta! - mums! :) hihi!


sedan vet jag inte ritkigt!
Budda och linda kanske skulle komma över sedan också! se hur vi bor och hälsa på lite! ska bli väldigt trevligt isf :) hehe!


men nu ska jag i alla fall gå och äta frukost, och tro mig! jag ska ha telefonen med mej :) hehe!
Men på återseende!
PussHej <3

Ovido - Quiz & Flashcards