Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Louise - 8 september 2009 23:23

Nu tänkte jag att jag ska berätta om min minst "intressanta" kväll innan jag hoppar ner i sängen! hehe (;


Efter middagen så har jag i stort sett suttit vid denna förbaskade tv heeeela kvällen - och jag börjar faktiskt få lite sittsår och ont i rumpan! för jag blir så himlans rastlös av att bara sitta still.. hmm! men men det är väl ingenting att göra åt antar jag ! men snart ändring på det hela ? c".)


Men typ 2 minuter innan Idol började, så knackade det på dörren, och då var det bästaste Olivia som kom in!
Hon satte sig i soffan och sa att hon tänkte kika med mej Skrattande
det uppskattas verkligen - tro mig! haha! hon är bara för underbar! ..

I första reklam pausen så var jag så himla sugen på glass, så skulle upp och handla, men då hade dom inte den som jag ville ha! så det blev en daim glass till mig ! och mums för det! ibland får man feta sig lite (a) hehe!

och sedan blev det en ryk, sedan tillbaka till tv'n och resten av Idol.. och vi fick oss ju några otroligt roliga skratt i alla fall :) hihi.


Sedan var det dags för Andra avenyn - som äntligen har börjat igen :) hehe!
Som jag har längtat efter den serien asso.. men nu är det igång igen!

Älsklingen tröttnade efter en stund, så han tog sig en liten promenad upp på preem, och när han kom tillbaka så hade han Thomsson i telefonen! hehe! (;


Men nu har jag även kollat på Hell's Kitchen också!
och min favvo "gubbe" ifrån förra säsongen - hm, vad heter han nu igen? aaah, jag har glömt bort! sorry :P
men han är tillbaka i alla fall, han fick en ny ärlig chans! och det säger vi: JAAAA till :) yees vad roligt! :)

hoppas bara därför att han vinner hela skiten i år ^^


nee, nu ska jag inte skriva nå mer!
ska alldeles strax hoppa ner i sängen ;p hehe!
men först kissa lite tror jag (a) hahah!!
Ska upp i rätt skaplig tid imorgon, då bär det av och hämta bilen :D yees! :)

men godnatt alla!
PussHej! <3

Av Louise - 8 september 2009 18:18

Hejsan!
Nu är jag bra förvånad kan jag säga!! :o


När jag skulle logga in på min blogg som vanligt, och skriva ett litet trevligt inlägg på bloggagratis.se, så kommer bloggplatsen upp! 
Nu har dom ändrat deras adress ;p och nu är det mycket enklare att förstå sig på! jag tycker om det vääldigt mycket. man kan göra hur man vill, utan att behöva vara smart och förstå hur man egentligen gör (a) hehe!
Så verkligen, tummen upp!!

jag har dock inte hunnit fixa den riktigt som jag vill ha den, men det kommer väl så småning om, när jag har kikat igenom och allting sådant ;D men det blir nog bra!
Så funderar på om man kanske ska ta bort den andra bloggen nu då? verkar inte som om jag behöver den just nu i alla fall.. kanske vid ett annat tillfälle ? (; hm , jag vet inte! lite beslutsångest, men det får vara så länge!


Idag har det inte hänt speciellt mycket faktiskt.. ;p
Vaknade med ett ryck i morse vid halv 10, kunde verkligen inte sova längre! och det är ju lite läskigt faktiskt.. men ändå rätt så skönt ^^,
Klev upp och åt frukost, sedan satte jag mig för att rensa en massa papper, bara för att inte väcka älsklingen också! (; hehe! men då fick jag ju äntligen det gjort (; - duktiga jag !

nee, nu ska jag kika lite på tv'n, och sedan även försöka klura ut hur detta ska fungera ;) hehe!
men på återseende!
PussHej!

Ovido - Quiz & Flashcards