Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Louise - 5 september 2009 17:16

Nu är det så , att jag har ju gjort lite på min " lista " idag i alla fall.. hihi!

Jag har diskat, städat och ätit frukost (;
Men dock inte orkat åka och handla eller sådär ännu (; hehe!

Men nu sitter jag och funderar på om jag ska sminka mig.. hehe! för sedan bär det av till Bollnäs, för att träffa Stucka - äntligen! (; hehe! 
Där blir det hämtmat, och fotboll... så hejja sverige ;D

hoppas att våra herrar är bättre än våra damer i alla fall..


men nej, nu har jag verkligen inte tid att sitta här, ska ta och göra mig i ordning..
byta om lite, sminka mej och sådär! sedan bär det av ;) hehe!
hoppas på en bra kväll ... haha! med tanke på omständigheterna (;


Ne, finns på mobilen .. så hör gärna av er (;
Puss i ljumsken <3

Av Louise - 5 september 2009 11:13

God morgon, God morgon!! (;


Jag måste börja med att erkänna att jag är rastlös såhär på lördag morgonen!
Jag tycker enlit min mening att det är lite konstigt.. Hmm, tycker inte ni det ?? ajja, det kan ju vara så att jag har klivit upp väldigt tidigt annars på lördagar - men då för att jag ska iväg och jobba! men inte nu inte! nej nej ! :o hmm!
Vad gör man en lördag om man inte jobbar då? ;)


Nu hade jag tänkte och försöka väcka älsklingen ( så jag slipper vara vaken själv, )  men såhär ser mitt schema ut idag i alla fall:

frukost, diska, städning, handla, middag, bollnäs ( lekas med stucka - wiiie! ), och sedan förmodligen hem efter ett tag ;D


jag ser verkligen fram emot denna dag, jag har en känsla av att den kommer bli kanon ;D tummen upp (y) hih!
Ne, på återseende sötnos ;)

Puss på rumpan <3

Ovido - Quiz & Flashcards